Ne csak ébren tartson, egészségesen is!

Ne csak ébren tartson, egészségesen is!

Bár az elmúlt évben a fogyasztási alkalmak ritkulása és a megváltozott vásárlási szokások az energiaitalok piacának sem kedveztek, a kategória rajongói hűségesek szeretett márkáikhoz, ez idő alatt sem hagyták azokat...

Tovább olvasom

A Lánchíd Klub vendégei voltak: a PwC szakemberei – Töretlen optimizmussal 2021-ben

A Lánchíd Klub áprilisi ülésének résztvevői a PwC szakértőinek online előadásait hallgathatták meg. Mekler Anita, a PwC cégtársa a vállalat évi CEO-felmérésének eredményeit elemezte, Dr. Szűcs László, a PwC Legal...

Tovább olvasom

Szerbiában kinyithattak a vendéglátóhelyek belső helyiségei

Szerbiában péntektől kinyithattak a vendéglátóhelyek belső helyiségei – közölte a szerb közszolgálati televízió (RTS).   A válságstáb csütörtöki döntése szerint az új rendelet adta lehetőséggel csak azok az éttermek és...

Tovább olvasom

Mi lett volna, ha…

„Nem az a lényeg, ami elmúlik, hanem az, ami újjászületik” (Müller Péter) Tegyük fel, hogy az életünk kiszámíthatóan alakul. Tervezünk, mert nem változnak meglepetésszerűen a külső körülmények; a piac rezzenéseit,...

Tovább olvasom

Bárkinek lehet „beépített pénztárosa”

Ha van cég, amely az innovációról és a merész célkitűzésekről ismert, az a Laurel. Az élet azonban néha az ő elképzeléseiket is túlszárnyalja. Másfél éve bíztak benne, hogy az akkor...

Tovább olvasom

A magyar tenger kincse

Doktor Balaton címmel vadonatúj, teljes egészében magyar fejlesztésű, napi sorozatot indított a TV2 Csoport 2020 december végén. Balatonmeggyes nyugodt élete fenekestől felfordult, amikor dr. Balla-Tóth András a kis faluba érkezett....

Tovább olvasom

Pek-Snack: Egy falat optimizmus – „Az élet finom”

Termékfejlesztéssel, arculatfrissítéssel, beruházásokkal készül a járvány végére a látványpékség-hálózat Kimondottan jól teljesített 2020-ban a Pek-Snack Kft.: a látványpékség-hálózat pénzügyileg stabil maradt, piaci pozíciói erősödtek, s a körülményekhez képest jó évet zárt. Ilyen...

Tovább olvasom

A FUZETEA #afúzióereje kezdeményezésén várják a pályázatokat közös megvalósításra

Egy jó túrókrémes piskóta, egy stílusos szettben elfogyasztva, miközben kellemes zenét hallgatsz? Megenni, viselni és meghallgatni is jó ezeket, de csinálni még jobb! Még van egy pici időd, hogy te...

Tovább olvasom

Ismét összefogott a Mars és a Tesco

A tavalyi sikeres közös akciót követően a Mars és a Tesco ismét együttműködik a rászoruló családok támogatása érdekében. A kezdeményezés keretében a 2021. május 6. és 19. között a Tesco...

Tovább olvasom

Elindult a Trade magazin Business Podcastja, a Future Talks Krizsó Szilviával: „Aki ész nélkül nyomja a gázpedált, az rosszul jön ki ebből”

…mondta Jaksity György, a Concorde igazgatóságának elnöke, a Future Talks, vagyis a Trade magazin új podcastsorozatának első vendége, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett. Az alábbi cikkben csak részleteket közlünk a beszélgetésből,...

Tovább olvasom

Kijöttél a gyakorlatból? Olimpiai bajnokunk videóban mutatja, hogyan készülj fel az idei nyaralásra

Kiss Gergely háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázóval és Katz Dáviddal készül az idei szezonra a Danubius Hotels. A páros vicces videóban mutatja be, hogyan érdemes az idei nyaralásra felkészülni, ha a...

Tovább olvasom

Nyitunk…

…vagyis, mi nem is zártunk. Igazából egyetlen nap volt az első hullámban, amikor egy egész napon keresztül leálltunk. Így visszatekintve – és szerencsésnek érezve magunkat, hogy olyan iparág partnere vagyunk, amelyet a...

Tovább olvasom

Új ízesített sörrel készül a nyárra a Dreher

Új ízzel készül a Dreher Sörgyárak a nyárra. A 0,5 literes fémdobozos kiszerelésű Dreher Áfonya május első felétől lesz elérhető a boltok polcain. A gyártás során használt kétféle komló és...

Tovább olvasom

Zöld utat adott az EU a lisztkukacnak, mint élelmiszer: Magyarország ellenzi a döntést

Élelmiszerként is forgalomba lehet hozni a jövőben a közönséges lisztbogár lárváját az Európai Unió területén. Ez az első eset, hogy egy rovarfaj étkezési céllal kapott uniós engedélyt. Bár a világ...

Tovább olvasom

Új vezérigazgató a Hungerit Zrt. élén – Töretlen fejlődés

Idén április 1-től új vezérigazgatója van a Bonafarm stratégiai partnereként működő Hungerit Zrt.-nek. Volosinovszki János a Nádudvari Élelmiszer Kft. ügyvezetői és kereskedelmi igazgatói székéből érkezett a hazai baromfi-feldolgozás egyik legnagyobb...

Tovább olvasom

Magazin: Jelenlét: a példaértékű program hosszú távra nyújt segítséget

A Jelenlét Program keretében a Magyar Máltai Szeretetszolgálat fenntartható társadalmi célú vállalkozásokat működtet, melyek legfontosabb célja, hogy a perifériára szorult embereket integrálja az értékteremtő munka világába. A program válságálló, hazai...

Tovább olvasom

Újabb Fairtrade csokoládék az ALDI-ban

Az ALDI saját márkás Choceur finomságai között május 9-étől a készlet erejéig megtalálhatóak a CHOCEUR Choco Changer csokoládé táblák is, amelyek 100%-ban belga csokoládéból készülnek, Fairtrade tanúsítvánnyal rendelkeznek, és háromféle...

Tovább olvasom

KSH: két százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom

Márciusban a nyers adat szerint 1,5 százalékkal, naptárhatástól megtisztítva 2,0 százakkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakihoz képest. Az előző hónaphoz viszonyítva 0,8 százalékkal nőtt a szezonális...

Tovább olvasom

Baromfi Világnap: május 10-e a baromfis szakma ünnepe

Magyar kezdeményezésre május 10-én ünnepli a baromfis szakma a Baromfi Világnapot. Az esemény célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a baromfiágazati szereplőkre, akik egyre fontosabb szerepet töltenek be a világ élelmiszer-ellátásában....

Tovább olvasom

Nőtt a mezőgazdasági biztosítások díjbevétele tavaly

Magyarországon a gazdálkodók 16 milliárd forint növénybiztosítási díjat fizettek be a biztosítóknak 2020-ban, 16,7 százalékkal többet az előző évinél, az állatbiztosítási ágazat díjbevétele 646 millió forintot ért el, 19,5 százalékkal...

Tovább olvasom

ITM: márciusban ismét rekordot döntött az online kiskereskedelem

Egy év alatt harmadszor múlta felül minden korábbi teljesítményét az internetes és csomagküldő értékesítés Magyarországon. A tavaly áprilisi 114 milliárdos csúcsot novemberben 137 milliárddal adta át a múltnak az e-kereskedelem....

Tovább olvasom

Planet Budapest 2021: üzleti fordulatot is hoz a fenntarthatóság

Évi 25 százalékkal nőhet a fenntartható innovációk fejlesztésével foglalkozó gazdasági szektorok teljesítménye a következő időszakban, a Planet Budapest 2021 Fenntarthatósági Expó és Világtalálkozó egyik tematikai fókuszpontja éppen annak bemutatása, hogy...

Tovább olvasom

Az OECD-országokban gyorsult a fogyasztói árak emelkedése márciusban

A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagállamaiban 2,4 százalékra gyorsult a fogyasztói árak növekedése márciusban éves szinten a februári 1,7 százalékról. Márciusban az energiaárak 7,4 százalékkal, 2018 októbere óta...

Tovább olvasom

Márciusban nőtt az euróövezet és az EU kiskereskedelmi forgalma

A vártnál nagyobb mértékben nőtt a kiskereskedelmi forgalom márciusban az euróövezetben az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat csütörtöki jelentése alapján. Éves viszonylatban több mint harmadával nőtt az otthoni munkavégzéshez...

Tovább olvasom

Az eldobható is lehet fenntartható

A svéd-német hátterű Essity törekszik a felelős és fenntartható működésre, figyelembe véve a fogyasztók és a partnerek elvárásait is. A társadalmi felelősségvállalást a családi munkamegosztás egyenlőbbé tételével, a környezetvédelmet az...

Tovább olvasom

Nem vagyunk felkészülve a tartós betegségekre és a halálesetekre – szűk 3 hónap alatt felélnénk megtakarításainkat!

A hazai lakosság egészségügyi állapota már a rengeteg halálos áldozatot követelő koronavírus-járványtól függetlenül is riasztó volt: a magyarok fele küzd különböző krónikus megbetegedésekkel, az elhalasztott kezelések és műtétek következményei pedig...

Tovább olvasom

A Tesco Magyarországra is kiterjeszti az egészséges életmódot támogató új, ambiciózus célkitűzéseit

A Tesco közzétette egészségügyi stratégiáját, melynek célja, hogy a magyarországi vásárlókat is támogassa a kiegyensúlyozott és fenntartható táplálkozásban. Egészségünk talán soha nem volt olyan fontos, mint napjainkban. A kiegyensúlyozott étrend...

Tovább olvasom

Tavasztól az INTERSPAR-ok polcain a Cápák között című üzleti showban bemutatott hazai termékek

Magyar vállalkozások piacra jutását segíti a Hungaricool by SPAR termékverseny és az RTL Klub Cápák között című üzleti showműsorának együttműködése.  A hét díjazott versenyző 32 árufejlesztése – a kávéktól kezdve...

Tovább olvasom

Duplaannyi tortát sütünk otthon a pandémia óta

Soha nem készült még annyi süti és torta a magyar háztartásokban, mint a koronavírus idején – állítja Szalai Viktória, a sussvelem.com tulajdonosa –, és könnyen elképzelhető, hogy a lelkesedés az...

Tovább olvasom

Elstartolt a KOMETA Klub

A Kometa áprilisban elindította hosszútávú fogyasztói hűségprogramját. A magyar piacon egyedülálló mechanizmusra épülő programban a fogyasztóknak egyszerű és kényelmes a pontgyűjtés. A bevezető kampány animációs filmjét az Abstrct reklámügynökség készítette, a...

Tovább olvasom
Oldal