A konzervtől a kartonig: a nagy svéd babátalakulás
2006-ban egy új márka, a GoGreen jelent meg a svéd piacon, amely jelentősen átformálta a babok csomagolását.. A TetraPack által támogatott márka bevezette a Tetra Recartot.
A 70%-ban FSC-kartonból készült csomagolás fenntarthatóvá tette a babok csomagolását. A GoGreen sikere többek között a változó fogyasztói szokásoknak köszönhető, akik nagy örömmel üdvözölnek minden olyan változást, amely zöldebbé, fenntarthatóbbá teszi az életet.
2010-re minden svéd kiskereskedő átállt a kartonra a babok csomagolását illetően. 2015-ben a változásnak köszönhetően Svédország 236 tonnával csökkentette a fosszilis anyagok használatát és 346 tonnával kevesebb acélt használt el.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Európában Elsőként Indít Drónos Ételkiszállítást a foodora
A foodora bejelentette, hogy Svédországban úttörő drónos ételkiszállításba kezd a…
Tovább olvasom >100 éves évfordulójára újult meg az egyik legismertebb hazai márka
“Szeretnék én olyan nélkülözhetetlen lenni a színpadon, mint amilyen nélkülözhetetlen…
Tovább olvasom >Nehéz talpon maradni
A tartósítóipar évi becsült 220 Mrd forintot meghaladó árbevétele körülbelül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a lakosság fogyasztása?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Gondtalan fogyasztók? Jókora különbségek a középkorúak táborában
Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben,…
Tovább olvasom >18+! Az energiaital után a kóla lesz a következő?
A Magyarországon érvénybe lépő új szabályozás értelmében tilos lesz energiaitalokat…
Tovább olvasom >