A Kraft Heinz Kanada ketchup rajzolásra biztat

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2021. 01. 22. 10:30

A Kraft Heinz Kanada felkérte az embereket, hogy rajzolják le a ketchupot. A nyertes 250 alkotást limitált szériás egyedi címkén és óriásplakáton is megjelenítik.

Rajzolj ketcupot

A kampányt egy olyan globális kísérlet ihlette, amely során több tucat névtelen embert kértek „ketchup rajzolásra”. Legtöbben emlékezetből a Heinz-üveget vetették papírra.

Karanténra szabott aktivitás

2021.január 21-es Torontóban a PR Newswire oldalán kiadott közleménye szerint a Heinz arra kéri a kanadaikat, hogy rajzolják le a ketchupot, majd a @Heinz_Ca taggel osszák meg rajzaikat a közösségi médiában és január 21-31 között töltsék fel a drawketchup.ca oldalra. Így a legjobb 250 pályázó megnyerheti a lehetőséget, hogy az ikonikus Heinz ketchup üvegén és dobozán szerepeljen.  Ezeket később is használhatják és örök emlékként megmaradhatnak a háztartásban. Ez a közösségi médiában meghirdetett verseny tökéletesen illeszkedik a „maradjotthon” rendelkezésekhez, hiszen bárki bekapcsolódhat, alkothat és a megnövekedett otthonétkezésekhez is kapcsolódik. Széles körben ismert a márka, így jelentős rétegeket tud elérni, hiszen a Kraft Heinz Kanada az ország legnagyobb élelmiszer- és italgyártó vállalata, termékei a kanadai háztartások több mint 97 százalékában megtalálhatók. Az aktivitást a közösségi médiában és óriásplakátokon is hirdetik.

Egyedi cimkés Heinz ketcupok

Ilyen változatosak lehetnek majd a limitált szériás, egyedi rajzokkal felcimkézett Heinz ketchupos üvegek Kanadában

 

A forgalom fellendülésére számítanak

Negyedéves jelentés Kraft Heinz

Forrás: KRAFT HEINZ REPORTS THIRD QUARTER 2020 RESULTS

A rajzolós kampány háttere a Marketing Dive elemzője szerint, hogy a kanadai Kraft Heinz értékesítése visszaesett, szemben az egyesült államokbeli anyavállalattal és a nemzetközi piacokon tapasztaltakkal. A kanadai egység ugyanis éves szinten 2,2%-os bevételcsökkenést ért el 2020 szeptemberi negyedévben. Ezzel szemben az USA forgalom 7,4%-kal nőtt, míg a nemzetközi értékesítés 3,9%-kal emelkedett a vállalat negyedéves jelentése szerint. A Kraft Heinz a növekedést a fogyasztói szokások megváltozásának tulajdonítja, hiszen a világjárvány miatt az emberek több ételt készítenek és fogyasztanak otthon.

A Kraft Heinz Kanada kampánya hozzájárulhat a márka új lendületbe hozásához az új év kezdetével. A Kraft Heinz anyavállalat tavaly év végén azt tervezte, hogy újra növeli marketingköltéseit, miután a márciusi koronavírus-járvány kezdetén felfüggesztette vagy elhalasztotta a kampányokat.

Kapcsolódó cikkeink