Illegális húsüzem a családi házban

Illegális húsüzem a családi házban

A tápiószelei illegális üzemben előállított termékekre egy már nem létező üzem címkéit ragasztották. Négy tonna hamisított címkéjű húst találtak az élelmiszerbiztonsági ellenőrök egy tápiószelei családi házban. Az illegális üzemben előállított...

Tovább olvasom

Jövőre akár 3,3 százalékkal is nőhet a GDP

Az Ecostat legfrissebb prognózisa szerint a GDP idén 2,4 százalékkal bővül, az infláció 7,4 százalékos lesz. Az Ecostat korábban ennél kissé magasabb, 2,5 százalékos GDP-bővülést prognosztizált 2007-re. Előrejelzésük szerint az...

Tovább olvasom

Még mindig Budapesten a legerősebbek a plázák

A KSH 2005-ös adatai szerint folytatódott a hazai kiskereskedelmi tevékenység nagy alap­te­rületű létesítményekbe koncentrálódásának folyamata. Az év során 10 bevásárlóközpont és 15 hipermarket nyílt Magyarországon, amelyekkel együtt év végére a...

Tovább olvasom

Kont­rasz­tok a ka­ri­bi nap alatt

A Tra­de ma­ga­zin mun­ka­tár­sai ar­ra kér­tek fel, hogy 76 or­szág­ra ki­ter­je­dő mun­kám so­rán mu­tas­sam be a he­lyi élel­mi­szer-ke­res­ke­del­met, ke­res­ve az ér­de­kes­sé­ge­ket, a ta­nul­ni­va­lót. Cé­lom azon­ban, ne fél­je­nek, nem a tu­do­má­nyos...

Tovább olvasom

Tétre, helyre befutóra

Az éves tárgyalások meghatározzák, mekkora valószínűséggel teljesülnek a fiókokban ott lapuló üzleti tervek. Az év elején nincs is olyan key account manager, értékesítési vezető, kereskedelmi igazgató, ügyvezető vagy vezérigazgató, aki...

Tovább olvasom

Fanta World Mangó

A jól ismert Fanta játékosságot hoz el a fogyasztók min­dennapjaiba, akik a világ különböző tájainak ízei­vel felfe­dezhetik a Fanta világát. Jelentős volumenű ér­té­kesítés várható egy Magyarországon kiemel­ke­dő népszerűségnek örvendő termékcsoport...

Tovább olvasom

Special Selection – termékcsalád a Findustól

A Findus Special Selection Brokkoli & Karfiol, Brokkoli & Bébi­répa és Bébirépa & Ceruzabab a cég legújabb ter­mék­fej­lesztéseinek eredménye, amellyel elsőként indítja el két­kom­ponensű zöldségkeverékek forgalmazását a hazai piacon. Egyedülálló...

Tovább olvasom

Soproni 1895 0,5 l dobozos sör

A Soproni 1895 elegáns, prémium megjelenése, 5,3%-os alkoholtartalma, és különleges össze­te­vői révén méltán kerül a minőségi világos sörök kö­zé. Különleges aromája a magas minőségű, fűsze­res, nemes saazer komlónak köszönhető. Minő­sé­gét...

Tovább olvasom

Montice Tejszelet mézes 28 g, kakaós 30 g, kókuszos 30 g

Újdonság a folyamatosan növekvő hűtött tejszelet kategóriában. Kedvező ár-érték arány, gyermekek számára feltűnő, kedves kisfókás csomagolás, kommunikáció. Színes, nyomott kínálókartonban 48 db/karton termék található. Kihelyezési javaslat: szemmagasságban a hűtőben. Bevezetés...

Tovább olvasom

Zwack Nemes Kecskeméti Barack Liqueur

A Zwack Nemes Pálinka sikereire alapozva ez év márciusában palackozásra került a Zwack Sándor személyes irányításával kifejlesztett Zwack Nemes Kecskeméti Barack Liqueur. A háború előtt már létezett a Zwack cégnél...

Tovább olvasom

Montice étkezési túró 500 g

A Montice új, tégelyes 500g-os étkezési túró előnye, hogy a korszerű ki­sze­relésnek köszönhetően nem folyik, esztétikusan kihelyezhető és rendkívül kedvező az ár-érték aránya a fogyasztók számára. A té­gelyes túrók közé,...

Tovább olvasom

Kylie Minogue: Darling

A Darling Kylie Minogue érzékiségét, tehetségét, egyediségét megtestesítő virágos-keleties illat nők számára. Kiszerelés: Eau de Toilette: 15 ml, 30 ml, 50 ml, Deo Natural Spray 75 ml, Deo 150 ml,...

Tovább olvasom

Pierre Cardin Revelation Energy

A friss-fűszeres-fás illatú Pierre Cardin Revelation Energy a Revelation limitált kiadású változata férfiak számára. Kiszerelés: Eau de Toilette: 30 ml, 50 ml, Deo Natural Spray 75 ml, tusfürdő 200 ml....

Tovább olvasom

Axe Shock, Anti-Hangover, Boost Deo Bodyspray

A nagy sikerü AXE Boost, Másnaposságűző és Shock tusfürdőknek most itt van a body­spray változata is, így együttes erővel a siker garantált a csajozásban. A Boost sárkány-gyümölcsöt és lávakivonatot tartalmaz,...

Tovább olvasom

Miss Sixty

Az új női illat a Miss Sixty ru­házat által képviselt már­kaértéket hordozza: egye­di, szexi, provokatív, inno­vatív. Nem egysze­rű­en egy izgalmas kompozíció, hanem egy életstílus, az élethez való egyfajta hoz­záállás meg­teste­síté­se....

Tovább olvasom

Coccolino Creme 750 ml

Az új, prémium Coccolino Creme öblítőkoncentrátumok különlegessége, hogy krémesen sűrű, lágy összetevői a tusfürdők és testápolók világából ismert jojoba- és mandulaolajjal extra puhaságot adnak a ruháknak. Az új variánsok egyedi...

Tovább olvasom

Dove Summer Glow Csillámló Önbarnítós Testápoló

Nyári barnaságát lágy csillogással emelheti ki nap mint nap. A Dove Summer Glow Lágy Csillámló Testápoló egy csipetnyi önbarnítóval és csillámló összetevőkkel bőrének azonnali ragyogást ad, miközben foko­za­to­san építi ki...

Tovább olvasom

A Findus hazai márkái

Eu­ró­pa egyik ve­ze­tõ élel­mi­szer­ipa­ri cé­ge a svéd FINDUS AB. ma­gyar­or­szá­gi le­ány­vál­la­la­ta 2002 áp­ri­li­sá­ban kezd­te meg mû­kö­dé­sét Ma­gyar­or­szá­gon, il­lesz­ked­ve a cég­cso­port cél­ki­tû­zés­éhez, mi­sze­rint Eu­ró­pa el­sõ­szá­mú gyors­fa­gyasz­tott ter­mé­ke­ket elõ­ál­lí­tó vál­la­la­ta kí­ván len­ni....

Tovább olvasom

Földkerekség ízei

„Az életben két dolog gyönyörű: az egyik az állandóság, a másik a vál­to­za­tos­ság.” A Globus termékek két fontos jel­lemzője – az állandó megbízható mi­nő­ség és folyamatos jelenlét illetve az ízek...

Tovább olvasom

Dombornyomott Heineken

„Csodás percek… Ó, mikor látlak újra?” ének­li egy fülbemászó női hang, mi­köz­ben minden férfi álmainak sportautóját kí­méletlenül fémkockává préselik, majd be­olvasztják. Vajon hogyan látjuk újra…? A film a Heineken új,...

Tovább olvasom

Signal White System Naturals

Természetes hatóanyag a fokozatos fehérítő ha­tá­sért.Természetes hatóanyag a fokozatos fehérítő ha­tá­sért. Ügynökség: PHD Hungary Kft. Megrendelő: Unilever Magyarország Kft. Termék: Signal White System Naturals fogkrém Megjelenések: RTLklub, TV2, Film+, AXN,...

Tovább olvasom

Knorr Rafinéria

A TV kampány személyesen szólítja meg a célcsoportot: a háziasszonyokat, akik­nek az élet minden területén szük­ségük van az ötletességre. Az új tepsis Knorr Rafinériák a vacsorakészítésben adnak új ötleteket. Ügynökség:...

Tovább olvasom

Ko­rai el­fo­ga­dó­kon áll vagy bu­kik a si­ker

Új ter­mé­ket pi­ac­ra dob­ni drá­ga és koc­ká­za­tos, de nél­kü­löz­he­tet­len. A ri­zi­kó lé­nye­ge, hogy fo­rint­ban tíz­mil­li­ók­ba ke­rül a fej­lesz­tés és a be­ve­ze­tő mar­ke­ting, ám az új­don­sá­gok 80 szá­za­lék­nál na­gyobb ré­sze nem...

Tovább olvasom

SIÓ: har­minc év gyü­möl­cse

Az Utas­el­lá­tó­tól a pi­ac­ve­ze­tő­sé­gig jó nagy utat járt be a SIÓ az el­múlt 30 év­ben. Az or­szá­gos diszt­ri­bú­ci­ót egy csa­pás­ra meg­ol­dó ál­la­mi szer­ző­dés, a leg­jobb­kor ér­ke­zett új tu­laj­do­nos egye­nest a...

Tovább olvasom

50 szá­za­lék­kal nőtt a SIÓ-ECKES for­gal­ma

Sta­bil pi­a­ci po­zí­ció, fo­lya­ma­tos nö­ve­ke­dés, ki­egyen­sú­lyo­zott, ha­té­kony gaz­dál­ko­dás és jó pénz­ügyi mu­ta­tók jel­le­mez­ték a leg­na­gyobb ha­zai gyü­mölcs­lé­gyár­tó, a SIÓ-ECKES Kft. elmúlt két évét. 2006-ban stra­té­gi­ai irány­vál­tás­sal új nö­ve­ke­dé­si pá­lyá­ra ál­lí­tot­ták...

Tovább olvasom

A jég­gyár­tás­tól a je­ges te­á­ig

Hogy a szo­ci­a­liz­mus bom­lá­sa mi­vel kez­dő­dött, ki tud­ja? Ami tény, hogy 1970-ben Pepsi kó­lát gyárt­ha­tott az ak­kor még FÁJIV ne­vet vi­se­lő FÁÜ. Vil­la­mo­son já­ró ügy­nö­kök ma már nin­cse­nek, de nem...

Tovább olvasom

Nadrágszíjtól a súlykontrollig

Szép­szá­mú, kö­zel 100 ér­dek­lő­dő gyűlt ös­­sze a BKIK „szil­va­mag” ter­mé­ben, hogy a Tra­de Mar­ke­ting Klub éven­te meg­ren­de­zésre kerülő kon­fe­ren­ci­á­ján részt ve­gyen. A meg­je­len­te­ket a má­sik három klub­ala­pí­tó – Csiby Ág­nes,...

Tovább olvasom

Kül­de­tés, jö­vő­kép, stra­té­gia, tak­ti­ka

„Nem mind­egy mi­re hány és mi­lyen évünk van!” Akár ez is le­he­tett vol­na a már­ci­usi InDeed-kon­fe­ren­cia cí­me. Csíkné Dr. Ko­vács Klá­ra ügy­ve­ze­tő be­ve­ze­tő­jét így kezd­te: ka­taszt­ro­fá­lis a gaz­da­sá­gi hely­zet! A...

Tovább olvasom

Bioboom a BioFach tük­ré­ben

Kü­lö­nö­sen a nagy el­adó­te­rű üz­le­tek­ben lát­ják a bioélel­mi­sze­rek for­gal­má­nak nö­ve­ke­dé­si po­ten­ci­ál­ját a pi­ac sze­rep­lői. De ko­moly le­he­tő­sé­ge­ket lát­nak a disz­kon­tok­ban és a dro­gé­ri­ák­ban is. A vár­ha­tó­an vi­lág­szer­te, így Ma­gyar­or­szá­gon is...

Tovább olvasom

Kö­zép­pont­ban a kész­éte­lek

A Sealed Air Cryovac­nak (a Sealed Air Corporation élel­mi­szer­-cso­ma­go­lá­si üz­let­ágá­nak) Pá­rizs mel­let­ti be­mu­ta­tó­köz­pont­ja a Packforum® nem­zet­kö­zi sze­mi­ná­ri­um­nak adott ott­hont no­vem­ber­ben. En­nek kö­zép­pont­já­ban a kész­étel­pi­ac állt. A ren­dez­vény­re 20 or­szág­ból több...

Tovább olvasom
Oldal