Az alapanyagár növekedés ellenére jó évet zárt a Lindt

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 01. 24. 00:00

A svájci édesipari cég árbevétele 14 százalékkal nőtt és elérte az 1,8 milliárd eurót.

  A Lindt und Sprüngli vezetői szerint a jó eredményben szerepet játszott az is, hogy megélénkült a kereslet a prémium termékek iránti, javult a vállalat termelékenysége és beváltak a cégnél bevezetett költségtakarékossági intézkedések is. A társaság minden piacán és minden piaci szegmensben növekedést tudott elérni. Kiemelkedően nőtt az értékesítés az Egyesült Államokban, nagy sikerrel debütált a Creation 70, a Lindt táblás csokoládék új márkája. A végleges eredményeket március közepén hozzák nyilvánosságra, de várható , hogy a társaság meg tudja valósítani régóta áhított célját, az EBIT-eredmény évi 20-40 százalékpontos növelését.

Kapcsolódó cikkeink