Új Tesco stílus van születőben Angliában
A cég nagy-britanniai versenytársaihoz hasonlóan belvárosi, két-három szintes üzletekben árusítana élelmiszert, ruházati és háztartási cikkeket valamint játékokat.
Az új koncepciót a vállalat non-food részlegének dinamikus növekedése ihlette. Az első üzlet a nyugat-londoni High Wycombe épül fel, de a cég több nagy lélekszámú településen keres belvárosi telkeket. Az új típusú egységek leginkább az elektronikai, ruházati és kozmetikai szereket értékesítő üzleteknek jelentenek majd komoly konkurenciát. Úgy tűnik ez a fejlesztési irány megfelelő lehetőséget biztosít a cég számára, hogy újabb piacokat nyerjen Nagy-Britanniában, miközben beruházásainak 6/7-ét még mindig a külföldi terjeszkedés jelenti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >