Instore tv – a vevőbefolyásolás legerősebb eszköze
Az Egyesült Államokban 130 ezer üzletben több mint félmilliárd képernyő orientálja vásárlókat.
Az eladás helyi reklám legdinamikusabban fejlődő ága az USA-ban (évi 25 százalékos növekedéssel) az instore tv. A bevásárlóközpontokban, üzletekben, egyéb nyilvános helyeken működő készülékeken futó hirdetésekkel nemcsak a célzás pontosítható, de az üzenet hatékonysága is azonnal érzékelhető.
Egy most megjelent kutatás szerint az amerikai piacon első helyet birtokló ESPN naponta 4,3 vásárlót ér el az üzletekben, a CNN out of home üzletága 3,85 millió vásárlóval kommunikál minden nap.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: 566 mikro-, kis- és közepes vállalkozás részesül kapacitásbővítő támogatásban
A mikro-, kis- és közepes vállalkozásokat célzó kapacitásbővítő támogatásra 566-an…
Tovább olvasom >ENSZ: világszerte tovább nőtt tavaly az élelmiszer-bizonytalanság
Tovább nőtt az élelmiszer-ellátás bizonytalansága 2023-ban – olvasható az ENSZ…
Tovább olvasom >