Instore tv – a vevőbefolyásolás legerősebb eszköze
Az Egyesült Államokban 130 ezer üzletben több mint félmilliárd képernyő orientálja vásárlókat.
Az eladás helyi reklám legdinamikusabban fejlődő ága az USA-ban (évi 25 százalékos növekedéssel) az instore tv. A bevásárlóközpontokban, üzletekben, egyéb nyilvános helyeken működő készülékeken futó hirdetésekkel nemcsak a célzás pontosítható, de az üzenet hatékonysága is azonnal érzékelhető.
Egy most megjelent kutatás szerint az amerikai piacon első helyet birtokló ESPN naponta 4,3 vásárlót ér el az üzletekben, a CNN out of home üzletága 3,85 millió vásárlóval kommunikál minden nap.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
ITM: A vizsgált üzletek harmada vétett árfeltüntetési hibát tavaly
A fogyasztóvédelem tavaly mintegy ötezer bolt árfeltüntetési, áralkalmazási gyakorlatát ellenőrizte,…
Tovább olvasom >Csaknem duplázódtak a gyümölcsárak
2020-ban és 2019-ben is nagyon rossz évük volt a hazai…
Tovább olvasom >A települések között közel tizenháromszoros volt a különbség a nettó keresetekben 2019-ben
A NAV adatai szerint 2019-ben bruttó 295 ezer forint volt…
Tovább olvasom >