Felvásárlásokkal erősítené tea-üzletágát a Coca-Cola
Még nem dőlt el, hogy az amerikai cég megvásárolja a Honest Tea-t gyártó Honest Beverages-t vagy csak résztulajdonosként száll be a fejlesztésébe.
A davosi világfórumon Neville Isdell vezérigazgató azt mondta a Reutersnek, a vállalatnál kiemelt téma a teavonal fejlesztése. Az ős-rivális Pepsihez hasonlóan a Coca-Cola is kénytelen szembenézni azzal a ténnyel, hogy a folyamatos termékfejlesztések ellenére a szénsavas termékek eladása alig növekszik, a fogyasztók az ásványvizet és a különböző teákat egészségesebbnek tartják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >