Felvásárlásokkal erősítené tea-üzletágát a Coca-Cola
Még nem dőlt el, hogy az amerikai cég megvásárolja a Honest Tea-t gyártó Honest Beverages-t vagy csak résztulajdonosként száll be a fejlesztésébe.
A davosi világfórumon Neville Isdell vezérigazgató azt mondta a Reutersnek, a vállalatnál kiemelt téma a teavonal fejlesztése. Az ős-rivális Pepsihez hasonlóan a Coca-Cola is kénytelen szembenézni azzal a ténnyel, hogy a folyamatos termékfejlesztések ellenére a szénsavas termékek eladása alig növekszik, a fogyasztók az ásványvizet és a különböző teákat egészségesebbnek tartják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >