A többiek jobban hisznek a márka erejében
A többiek jobban hisznek a márka erejében
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Kelet-Közép-Európában az elmúlt években kialakult az Európa fejlettebb részén már korábban meghonosodott kiskereskedelmi struktúra, de emellett megmaradt a hazai kiskereskedelmi láncok vezető szerepe is. A PricewaterhouseCoopers szakértői azonban arra kíváncsiak...
Tovább olvasom
Multik – immár járótávolságon belül
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Magyarországon mérséklődni látszik a bevásárlóközpontok építésének növekedési üteme, miután a város körüli helyeket többé-kevésbé elfoglalták már a bevásárlóközpontok – tudtuk meg dr. Flaskay Károlytól, a PwC ügyvezető igazgatójától. Ugyanakkor a...
Tovább olvasom
Még mindig Budapesten a legerősebbek a plázák
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
A KSH 2005-ös adatai szerint folytatódott a hazai kiskereskedelmi tevékenység nagy alapterületű létesítményekbe koncentrálódásának folyamata. Az év során 10 bevásárlóközpont és 15 hipermarket nyílt Magyarországon, amelyekkel együtt év végére a...
Tovább olvasom
Kontrasztok a karibi nap alatt
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
A Trade magazin munkatársai arra kértek fel, hogy 76 országra kiterjedő munkám során mutassam be a helyi élelmiszer-kereskedelmet, keresve az érdekességeket, a tanulnivalót. Célom azonban, ne féljenek, nem a tudományos...
Tovább olvasom
Tétre, helyre befutóra
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Az éves tárgyalások meghatározzák, mekkora valószínűséggel teljesülnek a fiókokban ott lapuló üzleti tervek. Az év elején nincs is olyan key account manager, értékesítési vezető, kereskedelmi igazgató, ügyvezető vagy vezérigazgató, aki...
Tovább olvasom
Fanta World Mangó
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
A jól ismert Fanta játékosságot hoz el a fogyasztók mindennapjaiba, akik a világ különböző tájainak ízeivel felfedezhetik a Fanta világát. Jelentős volumenű értékesítés várható egy Magyarországon kiemelkedő népszerűségnek örvendő termékcsoport...
Tovább olvasom
Special Selection – termékcsalád a Findustól
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
A Findus Special Selection Brokkoli & Karfiol, Brokkoli & Bébirépa és Bébirépa & Ceruzabab a cég legújabb termékfejlesztéseinek eredménye, amellyel elsőként indítja el kétkomponensű zöldségkeverékek forgalmazását a hazai piacon. Egyedülálló...
Tovább olvasom
Soproni 1895 0,5 l dobozos sör
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
A Soproni 1895 elegáns, prémium megjelenése, 5,3%-os alkoholtartalma, és különleges összetevői révén méltán kerül a minőségi világos sörök közé. Különleges aromája a magas minőségű, fűszeres, nemes saazer komlónak köszönhető. Minőségét...
Tovább olvasom
Montice Tejszelet mézes 28 g, kakaós 30 g, kókuszos 30 g
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Újdonság a folyamatosan növekvő hűtött tejszelet kategóriában. Kedvező ár-érték arány, gyermekek számára feltűnő, kedves kisfókás csomagolás, kommunikáció. Színes, nyomott kínálókartonban 48 db/karton termék található. Kihelyezési javaslat: szemmagasságban a hűtőben. Bevezetés...
Tovább olvasom
Zwack Nemes Kecskeméti Barack Liqueur
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
A Zwack Nemes Pálinka sikereire alapozva ez év márciusában palackozásra került a Zwack Sándor személyes irányításával kifejlesztett Zwack Nemes Kecskeméti Barack Liqueur. A háború előtt már létezett a Zwack cégnél...
Tovább olvasom
Montice étkezési túró 500 g
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
A Montice új, tégelyes 500g-os étkezési túró előnye, hogy a korszerű kiszerelésnek köszönhetően nem folyik, esztétikusan kihelyezhető és rendkívül kedvező az ár-érték aránya a fogyasztók számára. A tégelyes túrók közé,...
Tovább olvasom
Kylie Minogue: Darling
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
A Darling Kylie Minogue érzékiségét, tehetségét, egyediségét megtestesítő virágos-keleties illat nők számára. Kiszerelés: Eau de Toilette: 15 ml, 30 ml, 50 ml, Deo Natural Spray 75 ml, Deo 150 ml,...
Tovább olvasom
Pierre Cardin Revelation Energy
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
A friss-fűszeres-fás illatú Pierre Cardin Revelation Energy a Revelation limitált kiadású változata férfiak számára. Kiszerelés: Eau de Toilette: 30 ml, 50 ml, Deo Natural Spray 75 ml, tusfürdő 200 ml....
Tovább olvasom
Axe Shock, Anti-Hangover, Boost Deo Bodyspray
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
A nagy sikerü AXE Boost, Másnaposságűző és Shock tusfürdőknek most itt van a bodyspray változata is, így együttes erővel a siker garantált a csajozásban. A Boost sárkány-gyümölcsöt és lávakivonatot tartalmaz,...
Tovább olvasom
Miss Sixty
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Az új női illat a Miss Sixty ruházat által képviselt márkaértéket hordozza: egyedi, szexi, provokatív, innovatív. Nem egyszerűen egy izgalmas kompozíció, hanem egy életstílus, az élethez való egyfajta hozzáállás megtestesítése....
Tovább olvasom
Coccolino Creme 750 ml
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Az új, prémium Coccolino Creme öblítőkoncentrátumok különlegessége, hogy krémesen sűrű, lágy összetevői a tusfürdők és testápolók világából ismert jojoba- és mandulaolajjal extra puhaságot adnak a ruháknak. Az új variánsok egyedi...
Tovább olvasom
Dove Summer Glow Csillámló Önbarnítós Testápoló
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Nyári barnaságát lágy csillogással emelheti ki nap mint nap. A Dove Summer Glow Lágy Csillámló Testápoló egy csipetnyi önbarnítóval és csillámló összetevőkkel bőrének azonnali ragyogást ad, miközben fokozatosan építi ki...
Tovább olvasom
A Findus hazai márkái
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Európa egyik vezetõ élelmiszeripari cége a svéd FINDUS AB. magyarországi leányvállalata 2002 áprilisában kezdte meg mûködését Magyarországon, illeszkedve a cégcsoport célkitûzéséhez, miszerint Európa elsõszámú gyorsfagyasztott termékeket elõállító vállalata kíván lenni....
Tovább olvasom
Földkerekség ízei
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
„Az életben két dolog gyönyörű: az egyik az állandóság, a másik a változatosság.” A Globus termékek két fontos jellemzője – az állandó megbízható minőség és folyamatos jelenlét illetve az ízek...
Tovább olvasom
Dombornyomott Heineken
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
„Csodás percek… Ó, mikor látlak újra?” énekli egy fülbemászó női hang, miközben minden férfi álmainak sportautóját kíméletlenül fémkockává préselik, majd beolvasztják. Vajon hogyan látjuk újra…? A film a Heineken új,...
Tovább olvasom
Signal White System Naturals
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Természetes hatóanyag a fokozatos fehérítő hatásért.Természetes hatóanyag a fokozatos fehérítő hatásért. Ügynökség: PHD Hungary Kft. Megrendelő: Unilever Magyarország Kft. Termék: Signal White System Naturals fogkrém Megjelenések: RTLklub, TV2, Film+, AXN,...
Tovább olvasom
Knorr Rafinéria
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
A TV kampány személyesen szólítja meg a célcsoportot: a háziasszonyokat, akiknek az élet minden területén szükségük van az ötletességre. Az új tepsis Knorr Rafinériák a vacsorakészítésben adnak új ötleteket. Ügynökség:...
Tovább olvasom
Korai elfogadókon áll vagy bukik a siker
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Új terméket piacra dobni drága és kockázatos, de nélkülözhetetlen. A rizikó lényege, hogy forintban tízmilliókba kerül a fejlesztés és a bevezető marketing, ám az újdonságok 80 százaléknál nagyobb része nem...
Tovább olvasom
SIÓ: harminc év gyümölcse
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Az Utasellátótól a piacvezetőségig jó nagy utat járt be a SIÓ az elmúlt 30 évben. Az országos disztribúciót egy csapásra megoldó állami szerződés, a legjobbkor érkezett új tulajdonos egyenest a...
Tovább olvasom
50 százalékkal nőtt a SIÓ-ECKES forgalma
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Stabil piaci pozíció, folyamatos növekedés, kiegyensúlyozott, hatékony gazdálkodás és jó pénzügyi mutatók jellemezték a legnagyobb hazai gyümölcslégyártó, a SIÓ-ECKES Kft. elmúlt két évét. 2006-ban stratégiai irányváltással új növekedési pályára állították...
Tovább olvasom
A jéggyártástól a jeges teáig
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Hogy a szocializmus bomlása mivel kezdődött, ki tudja? Ami tény, hogy 1970-ben Pepsi kólát gyárthatott az akkor még FÁJIV nevet viselő FÁÜ. Villamoson járó ügynökök ma már nincsenek, de nem...
Tovább olvasom
Nadrágszíjtól a súlykontrollig
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Szépszámú, közel 100 érdeklődő gyűlt össze a BKIK „szilvamag” termében, hogy a Trade Marketing Klub évente megrendezésre kerülő konferenciáján részt vegyen. A megjelenteket a másik három klubalapító – Csiby Ágnes,...
Tovább olvasom
Küldetés, jövőkép, stratégia, taktika
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
„Nem mindegy mire hány és milyen évünk van!” Akár ez is lehetett volna a márciusi InDeed-konferencia címe. Csíkné Dr. Kovács Klára ügyvezető bevezetőjét így kezdte: katasztrofális a gazdasági helyzet! A...
Tovább olvasom
Bioboom a BioFach tükrében
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
Különösen a nagy eladóterű üzletekben látják a bioélelmiszerek forgalmának növekedési potenciálját a piac szereplői. De komoly lehetőségeket látnak a diszkontokban és a drogériákban is. A várhatóan világszerte, így Magyarországon is...
Tovább olvasom
Középpontban a készételek
Dátum: 2007-03-28 08:00:00
A Sealed Air Cryovacnak (a Sealed Air Corporation élelmiszer-csomagolási üzletágának) Párizs melletti bemutatóközpontja a Packforum® nemzetközi szemináriumnak adott otthont novemberben. Ennek középpontjában a készételpiac állt. A rendezvényre 20 országból több...
Tovább olvasom