A többiek jobban hisznek a márka erejében

A többiek jobban hisznek a márka erejében

Kelet-Közép-Európában az el­múlt években kialakult az Euró­pa fejlettebb részén már ko­ráb­ban meghonosodott kis­ke­res­ke­delmi struktúra, de emel­lett meg­maradt a hazai kis­ke­res­ke­del­mi láncok ve­ze­tő szerepe is. A Price­water­houseCoopers szak­értői azon­ban arra kíván­csi­ak...

Tovább olvasom

Multik – immár járótávolságon belül

Magyarországon mérséklődni lát­szik a bevásárlóközpontok épí­tésének növekedési üte­me, mi­után a város körüli he­lye­ket többé-kevésbé el­fog­lal­ták már a bevásárlóközpontok – tudtuk meg dr. Flaskay Ká­rolytól, a PwC ügyvezető igaz­gatójától. Ugyanakkor a...

Tovább olvasom

Még mindig Budapesten a legerősebbek a plázák

A KSH 2005-ös adatai szerint folytatódott a hazai kiskereskedelmi tevékenység nagy alap­te­rületű létesítményekbe koncentrálódásának folyamata. Az év során 10 bevásárlóközpont és 15 hipermarket nyílt Magyarországon, amelyekkel együtt év végére a...

Tovább olvasom

Kont­rasz­tok a ka­ri­bi nap alatt

A Tra­de ma­ga­zin mun­ka­tár­sai ar­ra kér­tek fel, hogy 76 or­szág­ra ki­ter­je­dő mun­kám so­rán mu­tas­sam be a he­lyi élel­mi­szer-ke­res­ke­del­met, ke­res­ve az ér­de­kes­sé­ge­ket, a ta­nul­ni­va­lót. Cé­lom azon­ban, ne fél­je­nek, nem a tu­do­má­nyos...

Tovább olvasom

Tétre, helyre befutóra

Az éves tárgyalások meghatározzák, mekkora valószínűséggel teljesülnek a fiókokban ott lapuló üzleti tervek. Az év elején nincs is olyan key account manager, értékesítési vezető, kereskedelmi igazgató, ügyvezető vagy vezérigazgató, aki...

Tovább olvasom

Fanta World Mangó

A jól ismert Fanta játékosságot hoz el a fogyasztók min­dennapjaiba, akik a világ különböző tájainak ízei­vel felfe­dezhetik a Fanta világát. Jelentős volumenű ér­té­kesítés várható egy Magyarországon kiemel­ke­dő népszerűségnek örvendő termékcsoport...

Tovább olvasom

Special Selection – termékcsalád a Findustól

A Findus Special Selection Brokkoli & Karfiol, Brokkoli & Bébi­répa és Bébirépa & Ceruzabab a cég legújabb ter­mék­fej­lesztéseinek eredménye, amellyel elsőként indítja el két­kom­ponensű zöldségkeverékek forgalmazását a hazai piacon. Egyedülálló...

Tovább olvasom

Soproni 1895 0,5 l dobozos sör

A Soproni 1895 elegáns, prémium megjelenése, 5,3%-os alkoholtartalma, és különleges össze­te­vői révén méltán kerül a minőségi világos sörök kö­zé. Különleges aromája a magas minőségű, fűsze­res, nemes saazer komlónak köszönhető. Minő­sé­gét...

Tovább olvasom

Montice Tejszelet mézes 28 g, kakaós 30 g, kókuszos 30 g

Újdonság a folyamatosan növekvő hűtött tejszelet kategóriában. Kedvező ár-érték arány, gyermekek számára feltűnő, kedves kisfókás csomagolás, kommunikáció. Színes, nyomott kínálókartonban 48 db/karton termék található. Kihelyezési javaslat: szemmagasságban a hűtőben. Bevezetés...

Tovább olvasom

Zwack Nemes Kecskeméti Barack Liqueur

A Zwack Nemes Pálinka sikereire alapozva ez év márciusában palackozásra került a Zwack Sándor személyes irányításával kifejlesztett Zwack Nemes Kecskeméti Barack Liqueur. A háború előtt már létezett a Zwack cégnél...

Tovább olvasom

Montice étkezési túró 500 g

A Montice új, tégelyes 500g-os étkezési túró előnye, hogy a korszerű ki­sze­relésnek köszönhetően nem folyik, esztétikusan kihelyezhető és rendkívül kedvező az ár-érték aránya a fogyasztók számára. A té­gelyes túrók közé,...

Tovább olvasom

Kylie Minogue: Darling

A Darling Kylie Minogue érzékiségét, tehetségét, egyediségét megtestesítő virágos-keleties illat nők számára. Kiszerelés: Eau de Toilette: 15 ml, 30 ml, 50 ml, Deo Natural Spray 75 ml, Deo 150 ml,...

Tovább olvasom

Pierre Cardin Revelation Energy

A friss-fűszeres-fás illatú Pierre Cardin Revelation Energy a Revelation limitált kiadású változata férfiak számára. Kiszerelés: Eau de Toilette: 30 ml, 50 ml, Deo Natural Spray 75 ml, tusfürdő 200 ml....

Tovább olvasom

Axe Shock, Anti-Hangover, Boost Deo Bodyspray

A nagy sikerü AXE Boost, Másnaposságűző és Shock tusfürdőknek most itt van a body­spray változata is, így együttes erővel a siker garantált a csajozásban. A Boost sárkány-gyümölcsöt és lávakivonatot tartalmaz,...

Tovább olvasom

Miss Sixty

Az új női illat a Miss Sixty ru­házat által képviselt már­kaértéket hordozza: egye­di, szexi, provokatív, inno­vatív. Nem egysze­rű­en egy izgalmas kompozíció, hanem egy életstílus, az élethez való egyfajta hoz­záállás meg­teste­síté­se....

Tovább olvasom

Coccolino Creme 750 ml

Az új, prémium Coccolino Creme öblítőkoncentrátumok különlegessége, hogy krémesen sűrű, lágy összetevői a tusfürdők és testápolók világából ismert jojoba- és mandulaolajjal extra puhaságot adnak a ruháknak. Az új variánsok egyedi...

Tovább olvasom

Dove Summer Glow Csillámló Önbarnítós Testápoló

Nyári barnaságát lágy csillogással emelheti ki nap mint nap. A Dove Summer Glow Lágy Csillámló Testápoló egy csipetnyi önbarnítóval és csillámló összetevőkkel bőrének azonnali ragyogást ad, miközben foko­za­to­san építi ki...

Tovább olvasom

A Findus hazai márkái

Eu­ró­pa egyik ve­ze­tõ élel­mi­szer­ipa­ri cé­ge a svéd FINDUS AB. ma­gyar­or­szá­gi le­ány­vál­la­la­ta 2002 áp­ri­li­sá­ban kezd­te meg mû­kö­dé­sét Ma­gyar­or­szá­gon, il­lesz­ked­ve a cég­cso­port cél­ki­tû­zés­éhez, mi­sze­rint Eu­ró­pa el­sõ­szá­mú gyors­fa­gyasz­tott ter­mé­ke­ket elõ­ál­lí­tó vál­la­la­ta kí­ván len­ni....

Tovább olvasom

Földkerekség ízei

„Az életben két dolog gyönyörű: az egyik az állandóság, a másik a vál­to­za­tos­ság.” A Globus termékek két fontos jel­lemzője – az állandó megbízható mi­nő­ség és folyamatos jelenlét illetve az ízek...

Tovább olvasom

Dombornyomott Heineken

„Csodás percek… Ó, mikor látlak újra?” ének­li egy fülbemászó női hang, mi­köz­ben minden férfi álmainak sportautóját kí­méletlenül fémkockává préselik, majd be­olvasztják. Vajon hogyan látjuk újra…? A film a Heineken új,...

Tovább olvasom

Signal White System Naturals

Természetes hatóanyag a fokozatos fehérítő ha­tá­sért.Természetes hatóanyag a fokozatos fehérítő ha­tá­sért. Ügynökség: PHD Hungary Kft. Megrendelő: Unilever Magyarország Kft. Termék: Signal White System Naturals fogkrém Megjelenések: RTLklub, TV2, Film+, AXN,...

Tovább olvasom

Knorr Rafinéria

A TV kampány személyesen szólítja meg a célcsoportot: a háziasszonyokat, akik­nek az élet minden területén szük­ségük van az ötletességre. Az új tepsis Knorr Rafinériák a vacsorakészítésben adnak új ötleteket. Ügynökség:...

Tovább olvasom

Ko­rai el­fo­ga­dó­kon áll vagy bu­kik a si­ker

Új ter­mé­ket pi­ac­ra dob­ni drá­ga és koc­ká­za­tos, de nél­kü­löz­he­tet­len. A ri­zi­kó lé­nye­ge, hogy fo­rint­ban tíz­mil­li­ók­ba ke­rül a fej­lesz­tés és a be­ve­ze­tő mar­ke­ting, ám az új­don­sá­gok 80 szá­za­lék­nál na­gyobb ré­sze nem...

Tovább olvasom

SIÓ: har­minc év gyü­möl­cse

Az Utas­el­lá­tó­tól a pi­ac­ve­ze­tő­sé­gig jó nagy utat járt be a SIÓ az el­múlt 30 év­ben. Az or­szá­gos diszt­ri­bú­ci­ót egy csa­pás­ra meg­ol­dó ál­la­mi szer­ző­dés, a leg­jobb­kor ér­ke­zett új tu­laj­do­nos egye­nest a...

Tovább olvasom

50 szá­za­lék­kal nőtt a SIÓ-ECKES for­gal­ma

Sta­bil pi­a­ci po­zí­ció, fo­lya­ma­tos nö­ve­ke­dés, ki­egyen­sú­lyo­zott, ha­té­kony gaz­dál­ko­dás és jó pénz­ügyi mu­ta­tók jel­le­mez­ték a leg­na­gyobb ha­zai gyü­mölcs­lé­gyár­tó, a SIÓ-ECKES Kft. elmúlt két évét. 2006-ban stra­té­gi­ai irány­vál­tás­sal új nö­ve­ke­dé­si pá­lyá­ra ál­lí­tot­ták...

Tovább olvasom

A jég­gyár­tás­tól a je­ges te­á­ig

Hogy a szo­ci­a­liz­mus bom­lá­sa mi­vel kez­dő­dött, ki tud­ja? Ami tény, hogy 1970-ben Pepsi kó­lát gyárt­ha­tott az ak­kor még FÁJIV ne­vet vi­se­lő FÁÜ. Vil­la­mo­son já­ró ügy­nö­kök ma már nin­cse­nek, de nem...

Tovább olvasom

Nadrágszíjtól a súlykontrollig

Szép­szá­mú, kö­zel 100 ér­dek­lő­dő gyűlt ös­­sze a BKIK „szil­va­mag” ter­mé­ben, hogy a Tra­de Mar­ke­ting Klub éven­te meg­ren­de­zésre kerülő kon­fe­ren­ci­á­ján részt ve­gyen. A meg­je­len­te­ket a má­sik három klub­ala­pí­tó – Csiby Ág­nes,...

Tovább olvasom

Kül­de­tés, jö­vő­kép, stra­té­gia, tak­ti­ka

„Nem mind­egy mi­re hány és mi­lyen évünk van!” Akár ez is le­he­tett vol­na a már­ci­usi InDeed-kon­fe­ren­cia cí­me. Csíkné Dr. Ko­vács Klá­ra ügy­ve­ze­tő be­ve­ze­tő­jét így kezd­te: ka­taszt­ro­fá­lis a gaz­da­sá­gi hely­zet! A...

Tovább olvasom

Bioboom a BioFach tük­ré­ben

Kü­lö­nö­sen a nagy el­adó­te­rű üz­le­tek­ben lát­ják a bioélel­mi­sze­rek for­gal­má­nak nö­ve­ke­dé­si po­ten­ci­ál­ját a pi­ac sze­rep­lői. De ko­moly le­he­tő­sé­ge­ket lát­nak a disz­kon­tok­ban és a dro­gé­ri­ák­ban is. A vár­ha­tó­an vi­lág­szer­te, így Ma­gyar­or­szá­gon is...

Tovább olvasom

Kö­zép­pont­ban a kész­éte­lek

A Sealed Air Cryovac­nak (a Sealed Air Corporation élel­mi­szer­-cso­ma­go­lá­si üz­let­ágá­nak) Pá­rizs mel­let­ti be­mu­ta­tó­köz­pont­ja a Packforum® nem­zet­kö­zi sze­mi­ná­ri­um­nak adott ott­hont no­vem­ber­ben. En­nek kö­zép­pont­já­ban a kész­étel­pi­ac állt. A ren­dez­vény­re 20 or­szág­ból több...

Tovább olvasom
Oldal