Egy év alatt 17 százalékkal nőtt a kínai fogyasztás
A kereskedelmi minisztérium adatai szerint kétéve 13,7 százalékos bővülést regisztráltak, tavaly a növekedés már elérte a 17 százalékot, értéke pedig az 1,2 trillió dollárt.
A képet árnyalja, hogy 2007 januártól az élelmiszerek ára gyorsan nőtt, az étolaj 58, a disznó és marhahús 43-46 százalékkal drágult. A kínai kereskedelmi minisztérium az Olimpiai Játékok és a közelgő Tavaszi Fesztivál idejére fokozott ellenőrzést tervez, hogy ezzel fékezze meg az alapélelmiszerek árának ugrásszerű növekedését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >