Egy év alatt 16 százalékkal nőtt a Douglas eredménye
Európa legnagyobb illatszer-forgalmazó hálózata tavaly 1,1 milliárd euró bevételt ért el.
A német Douglas Holding AG adózott eredménye a 2006/2007-es üzleti évben 88,1 millió euróra emelkedett, az árbevétel hat százalékkal nőtt. A Douglas elsősorban Törökoszágban és Szlovákiában bővítette üzlethálózatát; augusztusban felvásárolta a litván Baltic Cosmetic Holdingot, amely a balti államok parfüméria-piacán 78 százalékos részesedéssel rendelkezik. A vállalat tavaly eladta Rene Kern ékszerüzletágát, hogy ezzel is erősítse pozícióit a lengyel és holland parfüm piacon. Németországban csupán 1,5 százalékkal nőtt a bevétel, külföldön azonban 15,6 százalékkal növekedtek a cég eladásai.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >