Marketing igazgatóval bővült a TV2 menedzsmentje

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 01. 17. 00:00

Nagy Andrea február elsejétől a csatorna teljes (off-air és on-air) marketing- és kommunikációs tevékenységéért felel.

A szakember többéves nemzetközi és hazai tapasztalattal is rendelkezik, pályafutását a Saatchi&Saatchi reklámügynökségnél kezdte, majd hét évet töltött a cég londoni és New York-i irodáiban. New Yorkban részt vett az M&C Saatchi piaci bevezetésében, valamint többek közt a British Airways teljeskörű márka- és marketingkommunikációjával foglalkozott. Ezt követően, hét éven keresztül a J. Walter Thompson amszterdami irodájának ügyfélkapcsolati igazgatójaként a vállalat nemzetközi kommunikációjának irányítása mellett több nemzetközi márka (Vodafone, Malibu) nemzetközi kampányáért, valamint a TNT arculatának nemzetközi szintű megújításáért volt felelős.

Kapcsolódó cikkeink