Instore újdonság a Tesco áruházakban

Instore újdonság a Tesco áruházakban

A Tesco-Global Áruházak Zrt. médiaértékesítője, a POS Services Kft. folyamatosan figyeli a hazai és nemzetközi trendeket a reklámeszközök piacán. Időről időre igyekszik újabb, innovatív reklámeszközöket bevezetni a magyarországi Tesco áruházakban...

Tovább olvasom

Zewa Softis Glamour papír zsebkendő

A különleges mintájú, kellemes virágillattal átitatott és praktikus kiszerelésű csomag mindig stílusos és egyszerűen használható a mindennapokban. Az új, limitált kiadás novembertől már az üzletekben. Bevezetési kedvezmények és támogatások: ATL-támogatás...

Tovább olvasom

Az átlagosnál jobban emelkedik az élelmiszerek ára

Szeptemberben a fogyasztói árak 6,6 százalékkal voltak magasabbak, mint egy évvel korábban. Egy hónap alatt jelentősen emelkedett az üzemanyagok és a dohányáruk ára, miközben árcsökkenés következett be a tartós fogyasztási...

Tovább olvasom

NIVEA Hydro Care sampon és balzsam

Az új NIVEA HYDRO CARE hajápoló termékek aloe verával és vízililiommal pótolják a haj természetes nedvességveszteségét nap mint nap, ráadásul formulájuk olyan kíméletes, hogy a felnőttek mellett akár az iskolás...

Tovább olvasom

A GKI borúlátó

Magyarország gazdaságilag leszakadóban, gazdaságpolitikailag pedig elszigetelődőben van az EU-tól – állapítja meg 2012–2013-ra szóló előrejelzésében a GKI Gazdaságkutató Zrt. A fogyasztás, a beruházás, a hitelezés egyaránt visszaesik. A vállalkozások többségének...

Tovább olvasom

Harmadával csökkent a magyar borok iránti kereslet

A KSH és az Agrárgazdasági Kutató Intézet (AKI) Piaci és Árinformációs Rendszer (PÁIR) legutóbbi adataiból kiderül, hogy Németországban továbbra is a sertéshús a legkedveltebb húsféle a fogyasztók körében, ugyanakkor egyre...

Tovább olvasom

Cerbona Disney Gabonapelyhek

A népszerű Verdás, Tündérkés grafika megújul, és a Phineas és Ferb népszerű mesefiguráira cserélődik a Fahéjas gabonapehely csomagolása. Bevezetés hónapja: 2012. szeptember. Kapcsolatfelvétel: vevőszolgálat; vevoszolgalat@cerbona.hu; F.: (22) 999-544; www.cerbona.hu...

Tovább olvasom

Családi vállalkozás informatikai alapokon

Az 1997-ben családi vállalkozásként indult Kedvenc JM mára 130 főt foglalkoztató céggé nőtte ki magát. A vállalkozás mélyhűtött termékek, hentesáru, friss és fagyasztott húsok termelésével és értékesítésével foglalkozik. A cégnél...

Tovább olvasom

A kereskedelmet is érintő tervezett változtatásokról

A Parlament a jövő évi adótörvények tervezett bevezetésétől, a Matolcsy-csomag várható következményeitől hangos. Biczó Péterrel, a PricewaterhouseCoopers Könyvvizsgáló Kft. cégtársával és Mekler Anitával, a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. adótanácsadás üzletágának egyik...

Tovább olvasom

Flottakezelés és operatív lízing

Az év elejével hatályos törvénymódosítások egyre több vállalat figyelmét irányították a gépjárműflotta-kezelés kiszervezésében rejlő adminisztrációs és költségcsökkentési előnyökre. Egy szakértő flottakezelő megbízásának további pozitív hatása, hogy a kiszervezés következtében felszabaduló...

Tovább olvasom

A pénzintézetek folyamatosan finomítják termékeiket

Az élelmiszer-gazdaságot finanszírozó pénzintézetek hitelezési technikájukat a gazdasági válság miatt megváltoztatták. A bankok többsége gyorsan alkalmazkodott az új helyzethez, és ennek megfelelve finomította kapcsolatait az ügyfélkörrel, vezet be új termékeket....

Tovább olvasom

Trendek, miértek, válaszok – 6. rész

A bolti eladást akkor ösztönözhetik leghatékonyabban a vállalatok döntéshozói, ha alaposan ismerik fogyasztóikat. Vagyis különböző szempontok mentén csoportokba rendezik őket. A kvalitatív piackutatók pszichográfia alapján is jellemezhetik a célcsoportok tagjait...

Tovább olvasom

Nem szemfényvesztés

Mégis mire használható a szemkamera? Az NRC és a Maspex Olympos közös projektje megmutatja, hogy milyen információkat nyerhetünk a segítségével, ha a csomagolásunk hatékonyságát, láthatóságát szeretnénk tesztelni. A szemkamerás módszer...

Tovább olvasom

Boltok, POP, romkocsmák, avagy POPAI vezetői találkozó magyar módra

2012. október 4–5-én Budapesten találkoztak a POPAI (a Marketing at Retail iparág chicagói központú világszervezete) európai képviselői. A két nap folyamán a magyar szervezet több tagjával és munkásságával ismerkedtek meg....

Tovább olvasom

Nyár végi áremelkedés a mezőgazdaságban

Augusztusban mind a növényi termékek (22,1%), mind az állat és állati termékek (10,4%) ára két számjeggyel növekedett. Összességében a mezőgazdasági termelői árak 18,1 százalékkal emelkedtek az előző év azonos időszakához...

Tovább olvasom

Gigászok harca

A Walmart és az Amazon küzdelme folytatódik. Szeptemberben a kereskedőóriás 4000 egységéből kivonta az Amazon Kindle táblagép forgalmazását, októberben pedig az Amazon fő erősségére, az aznapi kiszállításra mért csapást, saját...

Tovább olvasom

Bennfentes

Sikeresen lezajlott a magyar POPAI Awards POP-verseny kiállítása és zsűrizése a Business Days keretében, szeptember 26–28. között Tapolcán. Közel 100 résztvevő töltötte ki a pontozólapokat, ezzel is kifejezve, hogy a...

Tovább olvasom

Pheed – új közösségi média

Az új szolgáltatás nem titkoltan merít a Facebook, Twitter, Tumblr, Instagram, YouTube és SoundCloud elemeiből, hogy egyetlen platformon kínálja a tartalomkészítés legtágabb lehetőségét. A Pheeden mindenki megalkothatja a saját csatornáját,...

Tovább olvasom

Displayek öt aranyszabálya

Gord Collins, a Ravenshoe Packaging (Canada) stratégája, a modern POP-innovációk specialistája 5 fő szempontot határozott meg a sikeres displayekre vonatkozóan Between the Shelves (Polcok között) blogjában. A publikáció érdekessége, hogy...

Tovább olvasom

Egy cseh ikon, a sör – képeslap Prágából

Szalad az idő, már egy éve „sörben utazom”, azaz a Magyar Sörgyártók Szövetségének elnökeként is tevékeny­kedek. Új világ, új szakma, új termékkör, és persze új emberek. Ezt jelenti a meg­bízatás,...

Tovább olvasom

Superbrands az eisbergnek!

„Több mint saláta…” – vallja magáról az 1992 óta hazánkban is sikerrel működő, friss, ropogós, ízletes, konyhakész salátákat forgalmazó eisberg. Közel 3000 négyzetméteren 115 munkatárs közreműködésével készíti termékeit Gyálon, a...

Tovább olvasom

A jövő kereskedelme

Az idei évben az adóváltozások szempontjából – még az agrárágazatban is – két jelentős áfaváltozás viszi a prímet. Az egyik befejezett tény, a másik javaslat formájában borzolja a kedélyeket. Az...

Tovább olvasom

Optimisták kisebbségben

Most először fordult elő, hogy a szeptemberi Business Days konferencián részt vevő hallgatóság körében makrogazdasági témában helyszíni minikutatást tartottunk. A szavazógépet minden résztvevő használhatta, aki a teremben helyet foglalt, a...

Tovább olvasom

Nyugat-Magyarország felé kanyarodott idén a Coop Rally

Rekordszámú versenyző indult az idén hetedik alkalommal megrendezett Coop Rallyn. A magyar termékek népszerűsítését célul tűző versenyen induló több mint 80 cég közel 90 versenyautója Kistarcsáról indulva szeptember 13–15. között...

Tovább olvasom

Nagyobb forgalomért a diszkontban

Egyre nagyobb szerepet játszik a diszkont az értékesítésben. Piaci részesedése az élelmiszerek teljes hazai kiskereskedelmi bevételéből 2 százalékponttal, 20 százalékra nőtt 2011. december–2012. július során, a tavalyi hasonló időszakhoz viszonyítva....

Tovább olvasom

Több mint 3 ezer milliárd forint uniós támogatást használtunk fel

Már több mint háromezer milliárd forint uniós támogatást fizettek ki a kedvezményezetteknek a 2007-2013-as költségvetési időszakban hazánk rendelkezésre álló 8200 milliárdos forrásból – mondta Csepreghy Nándor, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium...

Tovább olvasom

Túl olcsó az élelmiszer az Unilever-igazgató szerint

Meglepő kijelentést tett a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalatának vezetője. Jan Kees Vis, az Unilever fenntartható forrásokért felelős igazgatója szerint túl olcsóak az élelmiszerek a fejlett országokban – írja a...

Tovább olvasom

Magazin: Áfonya, csodabogyó

Ősszel, a vadhús szezonjának idején viszonylag többször jut eszébe a hasát szerető átlagembernek az áfonya. Azt viszont kevesen tudják, hogy a fanyar ízű, a gasztronómiában számtalan módon hasznosítható, kedvelt gyümölcs...

Tovább olvasom

Közepes haltermés várható

A nyári aszály ellenére közepes haltermésre számítanak az őszi lehalászás végéhez közeledve a Tolna megyei tógazdaságok, amelyek részben az exportpiacok szűküléséről számoltak be az MTI-nek. A 220 hektáron haltermeléssel foglalkozó...

Tovább olvasom

MVH: nőtt a borászatok támogatási igénye

A korábbi évekhez képest jelentősen nőtt a borászok érdeklődése a borászati gépek, technológiai berendezések beszerzéséhez nyújtott támogatás iránt, már az első napokban 500 millió forint feletti igény érkezett be a...

Tovább olvasom
Oldal