Budai Gyula: egyenlő feltételeket kell biztosítani a hazai és külföldi termékeknek

Budai Gyula: egyenlő feltételeket kell biztosítani a hazai és külföldi termékeknek

A magyar hatóságoknak meg kell teremteniük azokat az adminisztratív és jogszabályi feltételeket, amelyek lehetővé teszik, hogy a magyar piacon egyenlő feltételekkel jelenhessenek meg termékeikkel a hazai gazdák és az olcsó...

Tovább olvasom

BTT: drágítja a baromfitermékeket az elektronikus útdíj

Átlagosan 5 százalékkal drágulhatnak július elseje után a baromfitermékek, mivel többletköltséget okoz az elektronikus útdíj – közölte Baromfi Termék Tanács (BTT) az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményében. A BTT számításai szerint...

Tovább olvasom

Zöld utat kérnek a zöld fuvarozásnak

A hazai logisztikai szakma útdíj-mentességet javasol az intermodális logisztikai szolgáltató központok 70 kilométeres körzetére. A hazai logisztikai szakmát képviselő Logisztikai Egyeztető Fórum 2013. június 11-i ülésén egyöntetűen támogatta, a Magyarországi...

Tovább olvasom

Csomagolás-dizájn díjat nyert a METRO sajátmárkás jégkrém-családja

A METRO Fine Life sajátmárkás jégkrém-családja III. helyezést ért el a PAKK Csomagolásdizájn-versenyen a sajátmárkás termékek kategóriában, melynek díjátadóját szerda este tartották a Kiscelli Múzeumban. A jégkrém csomagolását a Poplart...

Tovább olvasom

Bonafarm Tej Mester: különbség tej és tej között

Állíthatjuk: tejivó nemzet a magyar. 2010-es adatok szerint átlagosan 67,5 liter tejet iszik meg egy magyar ember egy év alatt, s ezzel az Európai Uniós átlag felett teljesít. Világviszonylatban is...

Tovább olvasom

A Nébih csaknem 90 tonna sertéshúst és nagy mennyiségű lejárt fűszert foglalt le

Csaknem 90 tonna sertéshúst és nagy mennyiségű lejárt fűszert foglalt le a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Hajdú-Bihar megyében. A szervezet MTI-hez eljuttatott csütörtöki közleménye szerint a várhatóan milliós nagyságrendű bírság...

Tovább olvasom

Magazin: Feje tetején a gyorsétkeztetés?

A dizájnváltás és az egészségesebb ételek bevezetése jelentette a közelmúltban a gyorséttermek fejlesztésének két legfontosabb irányvonalát, de a harmadik, az italválaszték bővítése az előbbieknél jóval többet ígér, meglehet, a feje...

Tovább olvasom

A turistáknak csupán 10 százaléka jön hazánkba a gyógyfürdők miatt

A Budapestre érkező turisták alig harmada tudja, hogy híres fürdővárosba érkezett, és csupán 10 százalékuk látogat Magyarországra kifejezetten emiatt – írja a Világgazdaság Online. A külföldi vendégek többsége főként az...

Tovább olvasom

Budapestre érkezett a Shell életnagyságú LEGO modellautója

A Shell jóvoltából egy egyedülálló, életnagyságú, LEGO –ból épített Ferrari autó érkezett Magyarországra, amely a három világmárka eddig példanélküli összefogásából született. Az életnagyságú LEGO modellautó, amelyet a fiatal, tehetséges versenyautó-pilóta,...

Tovább olvasom

Az idén is kiemelten ellenőrzik a fogyasztóvédők a nyári szezon szolgáltatásait

Megkezdődött a nyári főszezoni országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés, amely augusztus végéig tart – jelentette be Fülöp Zsuzsanna, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) szóvivője csütörtökön Budapesten, sajtótájékoztatón. Tájékoztatása szerint a vizsgálat a...

Tovább olvasom

Újra itt a „Magyarország Cukormentes Tortája” verseny!

Augusztusban kiderül, melyik finomított cukor, fehér liszt- és tartósító-, illetve színezőanyag-mentes torta nyeri el a „Magyarország Cukormentes Tortája” címet idén. Az Egy Csepp Figyelem Alapítvány újra meghirdette a pályázatot a...

Tovább olvasom

Tchibo Plaza Roadshow

2012. április–májusban és június–júliusban Budapest 6 bevásárlóközpontjában – Westend, Mammut, Árkád, MOM, Aréna, és KÖKI Terminál –, a Tchibo üzletek közelében kóstoltatással egybekötött nagyszabású kitelepülést szervezett a Tchibo, a Wonderduckkal...

Tovább olvasom

5 millió forint értékben adományoz az ALDI a Magyar Vöröskereszt segítségével az árvízkárosultaknak

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ötmillió forint értékben ajánlott fel termékeket a rekordméretű árvízben résztvevő katasztrófavédők, tűzoltók, önkéntesek és a bajba jutott magyar családok számára. Az áruházlánc adományát a Magyar...

Tovább olvasom

TerraCycle: Magyarországon is elindul a csikkgyűjtés

A TerraCycle, mely világelső a nehezen újrahasznosítható hulladékokkal kapcsolatos megoldások terén, most ismét tesz egy lépést a szemét csökkentéséért folytatott harcban: Magyarországon is elindítja a már több országban sikerrel működő...

Tovább olvasom

Teltház a III. Budavári Sörfesztiválon

Ismét teltházas volt a III. Budavári Sörfesztivál, a folyékony kenyér szerelmesi mintegy 150 ezer korsó sört fogyasztottak el az első igazi nyári hétvégén. A hazai sörgyárak és importőrök ismert márkái...

Tovább olvasom

Január-áprilisban 97 milliárd forint fölé nőtt a háztartási vegyiáru és kozmetikum kiskereskedelmi forgalma

Háztartási vegyiáruból és kozmetikumból a kiskereskedelem több mint 97 milliárd forint értékű forgalmat bonyolított le idén január-áprilisban; 1 százalékkal többet, mint a múlt év hasonló időszakában. Mennyiséget tekintve 5 százalék...

Tovább olvasom

GfK: sokan vásárolnak a világhálón

Négyből három internetet használó magyar felnőtt vásárolt már a világhálón – derül ki a GfK Hungária Digital Connected Consumer tanulmányának aktuális adataiból. A magyar online vásárló főként telekommunikációs eszközt és...

Tovább olvasom

Magazin: Ikon a négyzeten

Megkérdőjelezhetetlenül eredeti pr-ötlettel lepték meg Debrecen lakóit és ismert polgárait a helyi Ikon étterem tulajdonosai: étlapjukra teszik a város díszpolgárainak, Pro Urbe-díjazottjainak kedvelt ételeit. Persze az elgondolás nem ettől különleges...

Tovább olvasom

Ipsos: Kedveljük az online bankolást

Az Ipsos nemzetközi internetes felmérése szerint a válaszadók 56%-a elektronikusan intézi a banki ügyeit. A magyar átlag ennél valamivel alacsonyabb (47%), de a közepes (57%) és a magas jövedelmi kategóriákban...

Tovább olvasom

Domestos tisztítószerrel segít az Unilever az árvíz utáni fertőtlenítésben

Az árvíz utáni takarítási-fertőtlenítési feladatok ellátásához az Unilever Magyarország 10 000 liter Domestos tisztítószert adományozott az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságnak. A szervezet az adományt Nagymaros és Kisoroszi mentesítési és fertőtlenítési munkálataihoz...

Tovább olvasom

Kiigazítják az unió élelmiszerbiztonsági szabályait

Az Európai Unió élelmiszerbiztonsági – állat- és növényegészségügyi – rendszere, továbbá a szaporítóanyagokra vonatkozó előírások világszínvonalúak, azonban az új kihívások a szabályozás folyamatos korszerűsítését teszik szükségessé – mondta Kuster László,...

Tovább olvasom

Módosult a tej alapára

A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács Elnöksége 2013. június 13-i ülésén úgy döntött, hogy a 2013. április 1. napjától 2014. március 31. napjáig tartó kvótaévre, az alapár éves átlagára vonatkozó...

Tovább olvasom

Új GS1 szolgáltatás Brandbank termékadatokkal

Az internet, a közösségi hálók és a mobiltechnológiai fejlesztések alapjaiban változtatták meg annak módját, ahogy a gyártók, kereskedők, márkatulajdonosok kapcsolatba léphetnek fogyasztóikkal. Ráadásul a márkatulajdonosok álma, hogy a lehető legtöbb...

Tovább olvasom

Együttműködési megállapodást kötött az MNV Zrt. a Nemzeti Külgazdasági Hivatallal

A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. (MNV Zrt.) és a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) együttműködési megállapodást kötött a két szervezet tevékenységének összekapcsolása és a magasabb szintű feladatellátás érdekében. A cél a...

Tovább olvasom

Kötelező élelmiszerhulladék-újrahasznosításról álmodik New York polgármestere

A háztartásokban keletkező élelmiszerhulladékok először önkéntes, majd idővel kötelező alapon történő szelektív gyűjtésének tervét hirdette meg New York polgármestere, Michael R. Bloomberg, aki a cukros üdítők fogyasztásának visszaszorítására, a parkokban...

Tovább olvasom

Nyári receptverseny játékos ínyenceknek

Mosogatószer-márkától szokatlan, de eredeti módon, receptversennyel népszerűsíti a Jar Platinumot a termék forgalmazója a nyár folyamán – azon belül is a gasztronómiai megmérettetés viszonylag ismeretlen „kategóriájában”: a pályázóktól az általuk...

Tovább olvasom

Ismét Superbrands címet kapott a SPAR és az INTERSPAR

SPAR és INTERSPAR márka a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszerének ismérvei alapján, az idei évben ötödik alkalommal kapta meg a Superbrands címet. A Superbrands program elsődleges célkitűzése, hogy a legkiválóbb márkákat...

Tovább olvasom

Technológiai áttörés az Ariellel

Különleges, divatbemutatóval egybekötött sajtótájékoztatón az Ariel bemutatta mosástechnológiai áttörését, az Ariel Power kapszulákat, melyek az Ariel eddigi legkoncentráltabb mosóerejét kínálják. A szabadalmazott többrekeszes design és az egyedülálló összetétel egy kapszulában...

Tovább olvasom

Magyar termékek miatt nő a Lidl forgalma

A Lidl forgalma mutatja a legdinamikusabb emelkedést az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között, derül ki a Nielsen toplistájából. A kiugró eredményhez nagyban hozzájárul az, hogy a vásárlók értékelik a magyar termékek...

Tovább olvasom

Chipstérkép: tejfölösen szereti a magyar, magyarosan a német

Ha ropogtatásról van szó, a magyarok leginkább a tejfölös ízeket kedvelik, a németek viszont a magyar paprikára voksolnak. A franciák és az angolok sósan szeretik a chipset, míg a lengyelek...

Tovább olvasom
Oldal