Magazin: Ikon a négyzeten
Megkérdőjelezhetetlenül eredeti pr-ötlettel lepték meg Debrecen lakóit és ismert polgárait a helyi Ikon étterem tulajdonosai: étlapjukra teszik a város díszpolgárainak, Pro Urbe-díjazottjainak kedvelt ételeit. Persze az elgondolás nem ettől különleges (és zseniális), hanem hogy a projekt az üzlet nevéhez szellemesen kapcsolódva, „Bemutatjuk Debrecen Ikonjait” elnevezéssel működik; a feltehetően közkedvelt személyiségeknek a szakmailag elismert étteremhez kötése a többségben egyértelműen pozitív asszociációkat ébreszt.
A kezdeményezést – természetesen – a város is felkarolta. Az akció folyamatos, hiszen a kiválasztott „híresemberek” kedvencei egyesével kerülnek az étlapra, így állandó témát biztosítanak a helyi sajtónak, minden alkalommal törvényszerűen pozitív reklámot is csinálva az étteremnek. És mindezt a tulajdonosok minimális költséggel tudják megvalósítani!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >