Csomagolás-dizájn díjat nyert a METRO sajátmárkás jégkrém-családja

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 06. 20. 11:15

A METRO Fine Life sajátmárkás jégkrém-családja III. helyezést ért el a PAKK Csomagolásdizájn-versenyen a sajátmárkás termékek kategóriában, melynek díjátadóját szerda este tartották a Kiscelli Múzeumban. A jégkrém csomagolását a Poplart ügynökség tervezte.

A Fine Life névre keresztelt dobozos jégkrémek 9 ízben – citrom, csokoládé, eper, erdei gyümölcsös joghurt, fekete erdő, madártej, pisztácia, sajttorta és vanília – lesznek elérhetők júniustól a METRO áruházakban. A jégkrémek 2013. május végén kerültek a METRO polcaira, június 21-22-én meg is lehet kóstolni őket az áruházakban, áruk bruttó 888 Ft. A METRO sajátmárkás terméke 42 pályázóval versenyzett a rangos díjért, melyet a tervező Eisemann Ágnes és Petrik Orsolya a METRO sajátmárka vezetője vett át ünnepélyes keretek között a szakmai zsűritől. A PAKK csomagolási versenyt a Kreatív magazin, a kommunikációs szakma lapja hívta életre, teret adva a hazai csomagolást tervező kreatív szakemberek és gyártó, tervező cégek számára.

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek