Ismét Superbrands címet kapott a SPAR és az INTERSPAR
SPAR és INTERSPAR márka a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszerének ismérvei alapján, az idei évben ötödik alkalommal kapta meg a Superbrands címet.
A Superbrands program elsődleges célkitűzése, hogy a legkiválóbb márkákat a szakmán túl a szélesebb közönség is megismerje. Az elismerés megmutatja, mely brandek szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében.
2013-ban az elismert szakemberekből álló szakértői bizottság értékelése mellett a fogyasztók is részt vettek a díjazottak kiválasztásában. A GfK Hungária Piackutató Intézet egy 800 fős reprezentatív mintán, online kutatás keretében vizsgálta, hogy melyek a legismertebb és legkedveltebb márkák.
A díj a SPAR és az INTERSPAR márka számára pozitív visszajelzés mind a szakemberek, mind a fogyasztók részéről. A Superbrands minősítés nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt a cégcsoport vásárlóinak mindennapi márka-választásukhoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >