Tchibo Plaza Roadshow
2012. április–májusban és június–júliusban Budapest 6 bevásárlóközpontjában – Westend, Mammut, Árkád, MOM, Aréna, és KÖKI Terminál –, a Tchibo üzletek közelében kóstoltatással egybekötött nagyszabású kitelepülést szervezett a Tchibo, a Wonderduckkal együttműködve. A promóterek az új Caffisimo kávégépeket és a Tchibo Esspresso kávékat ismertették meg és népszerűsítették azzal a céllal, hogy a Tchibo üzletek forgalmát növeljék, erősítsék.
Az eladásösztönzés eszköze akciós csomagajánlat és ehhez kapott grátisz kapszulaajándék volt. Egy időben 3 bevásárlóközpontban futott a promóció, heti 2 promóciós napon. Az adott 3 bevásárlóközpontban egyik héten Caffisimo kávéfőző és a kapszulák voltak a fókuszban, majd a következő héten a két Espresso kávé. A kóstoltatás alkalmanként 2 hoszttal történt, akik mintegy baristaként, mindent tudtak a kávéról és a kávéfőzőről, és megfelelő sales-es vénával is el voltak látva annak érdekében, hogy ne csak kóstoltassanak, hanem el is tudják adni a terméket. Egy hosztesz pedig kínáló promóterként tálcával körbejárt a bevásárlóközpontban, mindenkit tájékoztatott a promócióról, illetve az érdeklődőket a kitelepüléshez irányította. A Cafissimo esetében kávékapszulát, Espresso esetében pedig üres poharat adott
a járókelőknek.
A kóstoltatás napjain az egy boltban eladott napi Caffisimo kávéfőzők száma 3-4-szerese volt az átlagos napi darabszáménak. Az adott boltban értékesített Tchibo Espresso kávék mennyisége pedig 50-150 százalékkal nőtt olyan 2+1 akciós napokhoz (péntek–szombat) képest, amikor nem volt kóstoltatás.
A díjat Szuhai Róbert, a Tchibo Budapest Kft. brand managere és Szabó Edit, a Wonderduck Agency Zrt. account directora közösen vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >