„A hazaiban több van” üzenettel indul idén a hazai termékek hónapja
Az idei már a harmadik év, hogy augusztusban kiemelt, integrált kommunikációban részesülhetnek azok a védjegyes terméket gyártó és forgalmazó partnerek, akik részt kívánnak venni a hazai termékek hónapja akcióban. Ennek keretében a Magyar Termék ernyőkommunikációja alatt megjelennek online és offline felületeken egyaránt, üzletlánci akciókban, sőt, országos lefedettségű TV- és citylight kampányban is hirdethetnek.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A résztvevők ezúttal a CBA Kereskedelmi Kft. védjegyes Piros termékei lesznek, valamint a Ceres Zrt., az Eisberg Hungary Kft., a Fino-Food Kft., a Haladás Mezőgazdasági Zrt., a Mary-ker Kft., a Naszálytej a Tejfeldolgozó és Kereskedelmi Zrt. védjegyes termékei.
„Remek alkalom ez arra, hogy a nyári nemzeti ünnepünk apropóján a hazai értékek mellett a hazai termékek is középpontba kerüljenek. Minden évben arra törekszünk, hogy a hazai eredet-fontosságának hangsúlyozása mellett valami újjal is megtöltsük a kampányt, és közös üzenetet fogalmazzunk meg” – magyarázta Benedek Eszter a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Nemcsak a konkrét termékek lesznek fókuszban, hanem minden egyéb is, ami előállításukhoz szükséges. A Magyar Termék kommunikációs narratívája szerint érdemes a produktumot a színfalak mögé látva értékelnünk. Hiszen a termékek a mögöttük rejlő munkát, családokat, sorsokat is magukban hordozzák.
A hazai értékeket szem előtt tartva Arany Rajzszög-díjas grafikusok segítik a promóciók kreatív kidolgozását. //
Related news
PENNY: committed to domestic values
In 2024 PENNY’s commitment to Hungarian products was particularly strong.…
Read more >Growth, successful campaigns, new partnerships: this was 2024 for Hungarian Product
This year Hungarian Product set a new record with 260…
Read more >TISZA-COOP pays special attention to domestic products
This year TISZA-COOP Zrt. won the trade special prize of…
Read more >Related news
Eckes-Granini acquires fruit juice concentrate producer in Germany
Eckes-Granini, one of Europe’s leading juice producers, has acquired Wolfgang…
Read more >The latest issue of Trade magazine is out now!
This time the digital version has been extended to 192…
Read more >After a subdued year, the holiday season is strong
74% of online shoppers, around 3.1 million people, are preparing…
Read more >