„A hazaiban több van” üzenettel indul idén a hazai termékek hónapja

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 09. 01. 12:09

Az idei már a harmadik év, hogy augusztusban kiemelt, integrált kommunikációban részesülhetnek azok a védjegyes ter­méket gyártó és forgal­mazó partnerek, akik részt kívánnak venni a hazai termékek hónapja akcióban. Ennek keretében a Magyar Termék ernyőkommunikációja alatt megjelennek online és offline felületeken egyaránt, üzletlánci akciókban, sőt, országos lefedettségű TV- és citylight kampányban is hirdethetnek.

A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.

A résztvevők ezúttal a CBA Kereskedelmi Kft. védjegyes Piros termékei lesznek, valamint a Ceres Zrt., az Eisberg Hungary Kft., a Fino-Food Kft., a Haladás Mezőgazdasági Zrt., a Mary-ker Kft., a Naszálytej a Tejfeldolgozó és Kereskedelmi Zrt. védjegyes termékei.

„Remek alkalom ez arra, hogy a nyári nemzeti ünnepünk apropóján a hazai értékek mellett a hazai termékek is középpontba kerüljenek. Minden évben arra törekszünk, hogy a hazai eredet-fontosságának hangsúlyozása mellett valami újjal is megtöltsük a kampányt, és közös üzenetet fogalmazzunk meg” – magyarázta Benedek Eszter a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

Nemcsak a konkrét termékek lesznek fókuszban, hanem minden egyéb is, ami előállításukhoz szükséges. A Magyar Termék kommunikációs narratívája szerint érdemes a produktumot a színfalak mögé látva értékelnünk. Hiszen a termékek a mögöttük rejlő munkát, családokat, sorsokat is magukban hordozzák.

A hazai értékeket szem előtt tartva Arany Rajzszög-­díjas grafikusok segítik a promóciók kreatív kidolgozását. //

Kapcsolódó cikkeink