Romániában 10,2 százalékra nőtt márciusban az éves infláció ráta

Romániában 10,2 százalékra nőtt márciusban az éves infláció ráta

Romániában 10,2 százalékra nőtt márciusban az éves inflációs ráta, miután februárban 8,53 százalék volt – közölte kedden a román országos statisztikai intézet.   Az élelmiszerek 11,20 százalékkal drágultak márciusban a...

Tovább olvasom

Tíz év után új Culinaris üzlet nyílik Budapesten

Közel egy évtized után Culinaris üzlet nyílik a budapesti Hegyvidék Bevásárlóközpontban. A XII. kerületi egység minden eddiginél nagyobb vásárlótéren, a decemberben átadott Wine&Spirit shoppal együtt 400 m2-en várja a gasztronómia...

Tovább olvasom

Szallas.hu: rekord lehet a belföldi turizmusban húsvétkor

Az előfoglalási adatok alapján már most több szállásfoglalást adtak le a húsvéti hosszú hétvégére, mint 2019-ben – közölte a Szallas.hu kedden az MTI-vel.   Adataik szerint, ha nem csökken az...

Tovább olvasom

Csaknem negyven éve a legmagasabb lett a márciusi infláció az Egyesült Államokban

A vártnál magasabb, 1981 decembere óta a legnagyobb mértékben nőttek éves bázison a fogyasztói árak a márciusban az Egyesült Államokban – a washingtoni kereskedelmi minisztérium statisztikai intézete, a Bureau of...

Tovább olvasom

Összesen 42 millió forint támogatásra pályázhatnak a helyi közösségek a Tesco 11. alkalommal induló programjában Beérkező levelek

11. alkalommal indítja el a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját a helyi közösségi kezdeményezések támogatására. A program eddigi fordulóiban az áruházlánc mintegy 1400 környezetszépítő, oktatási és képesség-fejlesztési, illetve...

Tovább olvasom

A Generali megnyitotta a velencei Procuratie Vecchie épületének kapuit a látogatók előtt

Közel ötéves, intenzív restaurációs munkálatokat követően, amit a neves építész, Sir David Chipperfield vezetett, megnyitotta kapuit a nagyközönség előtt Velence egyik leghíresebb látványossága, a Procuratie Vecchie (Régi Prokurátus) épülete. Az...

Tovább olvasom

A menhelyi kisállatoknak gyűjt a LIDL

A Lidl Magyarország a felelős állattartás iránti elkötelezettsége jegyében kilencedik alkalommal is meghirdeti Telitálka kampányát. A 2016-ban útnak indított programmal a vállalat célja, hogy vásárlói figyelmét felhívja, az állattartás felelősség, és hogy...

Tovább olvasom

Új, izgalmas íz a Dreher 24-től

Ismét bővül a Dreher 24 portfóliója, maracuja-sárgadinnye ízesítésű variánssal egészül ki az alkoholmentes termékcsalád. Alkoholtartalmát tekintve a citrom, gránátalma, pomelo-grapefruit és meggy-szederhez hasonlóan a maracuja-sárgadinnye ízű variáns is 0,0%-os.  Továbbra...

Tovább olvasom

Meghökkentő kampány hívja fel a figyelmet az ittas vezetés veszélyeire

Magyarországon is elindul a Diageo és az UNITAR (ENSZ Képzési és Kutatási Intézete) Wrong Side of the Road ittas vezetés megelőzését célzó digitális interaktív programja A Diageo, a világ vezető...

Tovább olvasom

Felmérés: a magyarok megszokták az erős ügyfél-hitelesítést az elektronikus fizetéskor

A magyarok többsége megszokta az erős ügyfél-hitelesítést, a felnőtt, bankkártyával rendelkező lakosság 96 százaléka pedig vásárolt már online – ez derült ki az OTP Mobil és a Visa reprezentatív kutatásából,...

Tovább olvasom

Felmérés a kapunyitási pánikról

A magyar fiatalok harmada komolyan aggódik a pályakezdés nehézségei miatt, negyedük pedig bizonytalan abban, hogy talál-e a személyiségéhez illő, jól fizető első munkahelyet. A külföldi diákok kevésbé stresszesek a pályakezdés...

Tovább olvasom

Praktikus és nagyon macsó – A nap képe

Tökéletes termopoharak, mondjuk, hideg whisky-nek (vagy bármilyen italnak), két rozsdamentes réteg, közte vákuum, szükség esetén fedővel zárható. Áruk is ennek megfelelő: darabja 25 dollár.    ...

Tovább olvasom

Co-op: ezek az idei legerősebb húsvéti trendek

A Co-op Közép-Anglia új kutatási eredményt tett közzé, amelyből kiderül, milyen szokásai vannak idén húsvétkor a brit vásárlóknak a lánc boltjaiban. Az eladási számok alapján a csokoládétojás, a bárány és...

Tovább olvasom

Az Aldi lett a britek kedvenc szupermarkete

A YouGov legfrissebb felmérése szerint az Aldit választották a britek kedvenc szupermarketévé. A diszkont retailer, amelyet a Which nemrég a legolcsóbb szupermarketnek kiáltott ki, megelőzte versenytársait: a Lidlt, a Tescot,...

Tovább olvasom

Élelmiszermagazint indít az M&S

Az M&S elindította kéthavonta megjelenő élelmiszermagazinját, amely új receptekkel és termékek bemutatásával inspirálja a vásárlókat. A 72 oldalas magazin 2 fontért kapható az M&S üzleteiben április 9 óta. Az első,...

Tovább olvasom

Túl az ezermilliárdon a dohányboltok

Bár hivatalos statisztikák még nem érhetőek el, 2021-ben a hazai dohány-kiskereskedelem a becslések szerint elérte a 940 milliárd forintos dohánytermék-forgalmat. Ez a nagyjából 100 milliárd forintos növekedés, úgy valósult meg,...

Tovább olvasom

Antal Emese: „Felelősek vagyunk az egészségünkért!”

Kontrollálatlanul terjednek a nem szakemberek által terjesztett féligazságok az interneten a különböző diéták hatékonyságáról. Antal Emese dietetikus, szociológus e rendkívül gyorsan növekvő iparág által kommunikált tévhiteket igyekezett eloszlatni a FutureTalks...

Tovább olvasom

Még több személyre szabott szolgáltatást kínál a dm

dm App: minden egy helyen az új applikációban! Elérhető a dm új shopping applikációja, amely újabb mérföldkövet jelent a digitális szolgáltatások sorában: az új dm App minden vásárlói igényt kielégítő...

Tovább olvasom

Elemzők: a vártnál kevésbé gyorsult az infláció márciusban

A maginfláció jelentős emelkedése széleskörű inflációs nyomásra utal, a vártnál mégis kevésbé gyorsult márciusban az infláció, a miben központi árintézkedések mellett az üzemanyagok árának tavalyi megugrása jelent meg – kommentálták...

Tovább olvasom

Mazars: ötéves csúcsra jutott a vállalati felvásárlások értéke tavaly Közép- és Kelet-Európában

Öt éve nem volt olyan magas a közép- és kelet-európai régióban az összeolvadási és felvásárlási (M&A) ügyletek értéke, mint tavaly – derül ki a Mazars pénzügyi tanácsadó és a Mergermarket...

Tovább olvasom

Vetőmaggal segíti a kárpátaljai gazdákat az Agrárminisztérium

Az Agrárminisztérium (AM) húszmillió forint értékű kukorica- és napraforgó-vetőmagot, valamint burgonya vetőgumót adományoz a háború miatt nehéz helyzetbe került kárpátaljai gazdáknak – közölte Nagy István a tárca hétfői közleménye szerint....

Tovább olvasom

MTÜ: még idén lehet vidéki Michelin-csillagos étterme Magyarországnak

Még idén lehet vidéki Michelin-csillagos étterme Magyarországnak – mondta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az MTÜ hétfőn közzétett hivatalos podcastjában.   Magyarország eddig 20 Michelin-elismeréssel rendelkezik, ennek látható következményei...

Tovább olvasom

Tovább gyorsult márciusban az infláció Csehországban

Márciusban éves szinten 12,7 százalék volt az infláció Csehországban a februári 11,1 százalék után – közölte a Cseh Statisztikai Hivatal hétfőn Prágában. Az index 1998 májusa óta – amikor 13...

Tovább olvasom

Mezőgazdasági robotot fejlesztenek Észak-Amerikában

Együttműködési megállapodást írt alá a Growmark és a Solinftec. A Growmark egy olyan mezőgazdasági ellátó szövetkezet, amely az Egyesült Államokban és Kanadában működik, a Solinftec pedig egy a mezőgazdaság számára...

Tovább olvasom

A német Aldi és Lidl már meg sem próbálja követni a gyorsan változó árakat a katalógusában

Mire kinyomtatnák, már el is évülne, így inkább csak annyit írnak oda a termékekhez, hogy napi ármeghatározás lesz érvényben. Nagyon gyorsan nőnek az élelmiszerárak, a német Aldi és Lidl pedig...

Tovább olvasom

BDO: Mindenképpen az adófizetők finanszírozzák végül a globális szankciókat

A szembenálló felek szankciói messze nemcsak a közvetlen résztvevőket sújtják, a látványosan növekvő állami kiadások pedig számos ország államháztartási hiányát emelik a korábbi többszörösére. Végül mindkét költséget az adófizetők állják...

Tovább olvasom

A virtuális világ és a klímaválság formálja a márkaépítés idei fő kreatív trendjeit

A dentsu globális kommunikációs ügynökségi hálózat „New Worlds Order” címmel tette közzé 2022-es jelentését az idei évre várható kreatív trendekről. A márkáknak a kereskedelemre, a kultúrára és a közösségekre meghatározó...

Tovább olvasom

A gyorsételek rontják az iskolai teljesítményt

Az Ohio Állami Egyetem kutatása szerint a gyerekek által elfogyasztott gyorsételek mennyisége kihat a tanulmányi eredményeikre is – tudtuk meg „angol tudósoktól”. – Megállapították, hogy minél gyakrabban evett valaki ötödikes...

Tovább olvasom

Elindult az LG nemzetközi innovációs versenye, várják a jelentkezőket

Az LG Electronics (LG) a varsói Alpha Wolves Summiton bejelentette, hogy elindítja A jövő otthona című globális innovációs versenyt (LG Future Home Global Innovation Challenge). A startupokat és gyors ütemben...

Tovább olvasom

Ez történik, ha az ikonikus magyar szalámi és egy miniatürizáló „toy-fotós” találkoznak

A nemzetközileg is elismert fiatal fotós új perspektívában vette górcső alá a legismertebb hazai szalámi termékeket, és azok megújult csomagolásait. Legújabb, háromrészes képsorozatában a több mint 150 éves szegedi márka...

Tovább olvasom
Oldal