A svájci óraexport növekedése 8,1 százalékra lassult júniusban
A svájci órák exportja idén júniusban 8,1 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és 2,129 milliárd svájci frankot tett ki – közölte a svájci óraipari szövetség (FHS). Májusban 13,6 százalékos volt az éves növekedés.
Az export zömét adó karórák eladásából származó bevétel éves összevetésben 8 százalékkal, 2,027 milliárd frankra nőtt júniusban.
A svájci órák exportja az Egyesült Államokba 17,5 százalékkal, 324,6 millió frankra, az Egyesült Királyságba 28,7 százalékkal, 150,9 millió frankra, Japánba 16,1 százalékkal, 140,2 millió frankra, Szingapúrba pedig 24,3 százalékkal, 139,9 millió frankra nőtt. A Kínába irányuló export 6,4 százalékkal, 230,5 millió frankra, Hongkongba 31,1 százalékkal, 144 millió frankra csökkent.
Ebbe a hat országba irányult a svájci óraexport 53,1 százaléka júniusban.
Az első fél évben az óraexport 11,9 százalékkal, 11,902 milliárd frankra emelkedett.
Tavaly 22,3 milliárd frank értékben exportáltak svájci órákat, ami 31,2 százalékkal múlta felül az előző évit és 2,7 százalékkal 2019-est, de 0,2 százalékkal nagyobb volt az korábbi rekordtartó 2014-esnél is. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Átszervezi Tegut leányvállalatát a svájci Migros Zürich
Átfogó átszervezést tervez végrehajtani német leányvállalatánál, a Tegutnál a svájci…
Tovább olvasom >Új üzemmel bővíti gyártókapacitását a svájci Ricola
A svájci gyógynövény-cukorkákat gyártó Ricola Group kapacitása bővítése és termékei…
Tovább olvasom >Csökkenti non-food kínálatát az Aldi Svájcban
Jelentősen átalakítja üzleteinek belső elrendezését az Aldi Svájcban. A diszkont…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >