Az Unilever költségcsökkentési stratégiájától a Magnum Multipack lesz „karcsúbb”
A fogyasztási cikkeket gyártó Unilever csökkentette a Magnum gyűjtőcsomagjainak méretét, mivel az infláció továbbra is megemeli az élelmiszer-ipari termékek árát. A növekvő költségek mérséklése érdekében a 110 ml-es fagylaltrudak mostantól 100 ml-esre készülnek, és 4×100 ml-es gyűjtőcsomagolásban értékesítik őket.
A jelenleg több élelmiszerboltban és a négy nagy élelmiszerbolt-láncban árusított Magnum-termékek árát az év elején árnövekedéssel fenyegette a többi Unilever-termék áremelkedésére a 2022 első három hónapjában tapasztalható „felgyorsult” inputköltségek miatt. A Morrisonsban 3,20 font ára, a Sainsbury’s 2,50 fontért kínálta a Magnum fehér csokoládé gyűjtőcsomagjait 3,25 fontért árulják az Asdában és a Tescóban egyaránt.
Az Unilever szóvivője a The Grocernek azt mondta: „Rendszeresen felülvizsgáljuk termékeink méretét és árait, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a vásárlók jó ár-érték arányt élvezzenek márkáink révén.” Hozzátették, hogy az Unilever „jelenleg jelentős növekedést tapasztal egyes nyersanyagaink, köztük a Magnum egyes kiváló minőségű összetevőinek költségeiben. Termékeink kiskereskedelmi ára mindig a kiskereskedő saját belátása szerint alakul, és mi is, mint minden gyártó, csak ajánlott fogyasztói árat adunk meg.”
Májusban a Britsuperstore felfedte, hogy a csokoládé volt a legtöbb panasz az FMCG zsugorodást okozó termékkel kapcsolatban, mivel a megkérdezett 600 fogyasztói vélemény 25%-a negatív színben beszélt a csokoládéról.
Kapcsolódó cikkeink
8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >