Stratégiai szerződést kötött a VM és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács

Stratégiai szerződést kötött a VM és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács

Pénteken a 37. Nemzetközi Tejnapon, a megállapodást Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter és Istvánfalvi Miklós, a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke stratégiai megállapodást kötött. A kiegyensúlyozott nemzeti piac megteremtése érdekében,...

Tovább olvasom

A szaktárca és az üzletláncok a tejpiaci válság ellen

Budai Gyula, a Vidékfejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára hat nagy üzletlánc – Auchan, CBA, Coop, Lidl, Spar, Tesco – képviselőivel egyeztetett pénteken Budapesten arról, hogy közösen lépnek fel a kibontakozó tejpiaci...

Tovább olvasom

Magazin: Profitált a Schlecker csődjéből a Rossmann

Úgy tűnik, hogy sikerült terveiket megvalósítani, hiszen a Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft. az elmúlt csaknem két évtized alatt tekintélyes növekedést ért el a hazai piacon. A hagyományaihoz ragaszkodó német családi...

Tovább olvasom

Boros Péter kereskedelmi igazgató távozik a Co-op Hungary Zrt.-től

2012. június 1-jével Boros Péter, a Co-op Hungary Zrt. kereskedelmi igazgatója 13 év után távozik Magyarország legrégebbi üzletláncától. A több mint egy évtizedes, a gazdasági csoport stratégiai és operatív irányítás...

Tovább olvasom

Növelte kartonkapacitását a Metsä Board

Befejezte kapacitásbővítését a Metsä Board, az egyik legnagyobb kartongyártó cég. Statisztikák bizonyítják, hogy nőtt és a jövőben is nőni fog a Metsä Board elsődleges farost alapú kartontermékei iránti kereslet. Ennek...

Tovább olvasom

A SIÓ reklámok a legpengébbek

A 13. Arany Penge Fesztiválon, a hazai kommunikációs szakma legfontosabb megmérettetésén az elmúlt év legkiemelkedőbb reklámkampányait és kreatív ötleteit jutalmazták. Az est főszereplője, a SIÓ összesen hat díjjal tért haza....

Tovább olvasom

Sikeresek voltak Londonban a magyar borok

Az idei London International Wine Fair-en furmintunk és kékfrankosunk kapta a legnagyobb figyelmet a magyar közösségi standon. A legnagyobb angol bor és szeszesital kiállításon a tapasztalatok szerint fogyasztók egyértelműen nyitottak...

Tovább olvasom

OKSZ: A kereskedők készek támogatni a magyar tejtermelőket

Az Országos Kereskedelmi Szövetségnek nincs tudomása arról, hogy az áruházláncok kötelezettséget vállaltak volna az import UHT tej és trappista sajt levételére az üzletek polcairól. Az áruházláncok a rendelkezésükre álló eszközökkel...

Tovább olvasom

Nem csökkent a kereskedelmi fogyasztás 2012 első negyedévében

A KSH nyers (a valós, semmiféle szezonálisan és naptárhatásokkal nem kiigazított) adatai szerint 2012. első két hónapját követően márciusban sem csökkent a kereskedelmi fogyasztás. Ez azt jelenti, hogy mennyiségben (darabban,...

Tovább olvasom

KSH: mérsékelten nőtt a külkereskedelmi termékforgalom

Idén az első negyedévben a kivitel volumene 1,6, a behozatalé 0,9 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi szintet – jelentette a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) pénteken. Az adatok szerint...

Tovább olvasom

Újdonságok a Békési Pálinkaháznál: pálinkatrezor és új termékcsalád

Ünnepélyes keretek között átadták a patinás Békési Pálinka Centrum egyedi pálinkatrezorját, ahová ujjnyomattal működő beléptető rendszer vezet. A trezor annyira biztonságos, hogy a pálinkán túl más értéktárgyak megőrzésére is alkalmas....

Tovább olvasom

Skandináv vendégekre számít Hévíz és Sármellék

A skandináv államok turistáival szeretné bővíteni vendégkörét Hévíz, ahol a pünkösdi hétvégén fogadták a Norvégiából a sármelléki repülőtérre érkezett első repülőjárat utasait – tájékoztatta a város turizmusért felelős alpolgármestere csütörtökön...

Tovább olvasom

Tésztahidak Loctite ragasztóval

A tésztából épített hidak versengése több évtizedes múltra tekint vissza a hazai és nemzetközi mérnökképző intézményekben. A RECCS fantázianevű Tésztahíd Építő Világbajnokságot május 25-én, az Óbudai Egyetemen rendezték meg. A...

Tovább olvasom

A METRO Kereskedelmi Kft. a 2012/13-as European Business Award egyik magyarországi döntőse

Újabb elismeréssel jutalmazták a METRO Kereskedelmi Kft. magyarországi tevékenységét: a vállalat nemrég bekerült a European Business Award magyarországi döntősei közé. A 2007-ben alapított European Business Award a világ egyik leghíresebb...

Tovább olvasom

EasyJet: egyre fontosabbak a gasztronómiai élmények

Alapvetően változtatták meg az utazási szokásokat a diszkont légitársaságok az easyJet reprezentatív felmérése szerint, amelyből az derül ki, hogy a spontán utak száma nőtt, míg a szezonális turizmus ideje lejárt,...

Tovább olvasom

KSH: 2008 óta csökkennek a beruházások

2012. első negyedévében a nemzetgazdasági beruházások volumene 8,6 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához viszonyítva, az előző negyedévhez képest a szezonálisan kiigazított volumenindex 4,2 százalékos visszaesést jelzett – közölte...

Tovább olvasom

GfK: tízből egy magyar felnőtt figyel az egészséges táplálkozásra

A GfK Hungária 1989 óta vizsgálja meg időről időre a felnőtt magyar lakosság étkezési szokásait. A legfrissebb elemzés szerint a többség rendszeresen étkezik, ám csak tíz százalék figyel arra tudatosan,...

Tovább olvasom

Tejjel koccintanak a sztárok a Tej Világnapján

Június 1-jén 160 országban ünneplik legfontosabb kalciumforrásunkat. Tejjel koccintva ünneplik a Tej Világnapját a Rippel Fivérek, Lola, és DJ Dominique. A népszerű artistapáros, a fiatal énekesnő és a közismert lemezlovas...

Tovább olvasom

Új vezető a Borsodi Sörgyár élén

2012. július 1-jétől Petr Kovarik veszi át a Borsodi Sörgyár ügyvezető igazgatói feladatait. Tőtös Zsolt, korábbi cégvezető úgy döntött, hogy elhagyja a vállalatot személyes tervei megvalósítása érdekében. Petr 2011 novemberében...

Tovább olvasom

Coop: egységes arculat és elsőbbség a helyi termékeknek

Egységes arculatot alakítanak ki a Coop üzletek országszerte. A változás egyaránt érinti a külső megjelenést és a tartalmi jegyeket is. Az első Coop mintaboltot Tamásiban nyitotta a Kop-Ka Zrt., még...

Tovább olvasom

Havonta más-más halak kóstolójával várja vásárlóit országszerte a METRO

A rendszeres halfogyasztás számtalan pozitív élettani hatással bír, és erre a METRO Kereskedelmi Kft áruházi halkóstolókkal, bemutatókkal igyekszik felhívni a figyelmet. Noha a magyarok halfogyasztási statisztikái lassú növekedést mutatnak, Európában...

Tovább olvasom

Magazin: Mixer, egy placebót kevés jéggel!

1918-ban, amikor az influenza még milliószámra szedte áldozatait, az USA egyes részein elterjedt a hit: az alkohol védelmet nyújt e betegséggel szemben.A fogyasztás óriási mértékben nőtt – feltehetően ennek is...

Tovább olvasom

Az egész Kárpát-medencéből várják a búzát a nemzet kenyeréhez

Hazánk összes megyéjéből, s a Kárpát-medence valamennyi országából várják a szervezők a búzát az idei nemzet kenyere programhoz – jelentette be Korinek László ötletgazda sajtótájékoztatón a baranyai megyeszékhelyen. A tavaly...

Tovább olvasom

Coca-Cola Testébresztő FITweek: Indítsd új felfedezésekkel a nyarat!

2012. június 2-10. között várja látogatóit a nyolcadik Coca-Cola Testébresztő FITweek. Egyetlen belépő áráért Budapesten és országszerte a nagyvárosokban közel 150 helyszínen kereshetjük azt a mozgásformát,  melyet még a nyaralás...

Tovább olvasom

Red Bull: kreatív művészi koncepció sok engergiával

A Vam Design Center mintegy 700 fős közönsége előtt zajló legpengébb forradalmi szavalóverseny a hiphop stílus és az irodalmi művek izgalmas találkozásának adott otthont 2012. március 14-én. Arany Pengével díjazták...

Tovább olvasom

Az élelmiszerbiztonság miatt aggódnak a kínai városlakók

Egy nyolc kínai városban elvégzett közvéleménykutatás szerint a kínai lakosok 73 százaléka nem tartja biztonságosnak a kínai gyártású ételeket. A sanghaji lakosok több mint 70 százaléka aggódik a Kínában gyártott...

Tovább olvasom

Harmadszor lesz Belga Sörfesztivál

A könnyed gyümölcssöröktől az apátsági és trappista sörökön át a borok erejével vetekedő erős félbarna és barna sörökig számos sörfajta képviselőit kóstolhatják meg június első hétvégéjén a III. Belga Sörfesztivál...

Tovább olvasom

Retail és a jobb kereskedelmi teljesítmény érdekében

Jelentősen javítja egy márka vagy termék kereskedelmi teljesítményét, ha az eladáshelyeken megvalósul mindaz, amiben a kereskedők és a gyártók megállapodtak. Érdekes ebből a szempontból egy szomszédos országban működő, ostyaszeleteket gyártó...

Tovább olvasom

Népszerűek a több ezer dolláros borok

Míg idehaza inkább kisebb cégek rendeznek alkalmi jelleggel boraukciókat, addig külföldön, mindenekelőtt Európában, Észak-Amerikában és mindinkább Ázsiában, erre a területre szakosodott intézmények és a művészeti aukciók világából ismert vezető árverőházak...

Tovább olvasom
Oldal