Az OTP Pénztárszolgáltató erősíti pozícióját a Szép-kártya piacon

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 01. 16. 10:51

Az OTP Pénztárszolgáltató a Széchenyi Pihenőkártya (Szép-kártya) piacán tovább kívánja erősíteni pozícióját a 2012. évi sikeres eredmények után – hangsúlyozta Róth Lajos vezérigazgató szerdán, sajtótájékoztatón, Budapesten.

Hozzátette: 2011 július óta 2012 végéig 55 milliárd forint munkáltatói feltöltés érkezett 570 ezer OTP Szép-kártyára, ebből 35 milliárd forintot elköltöttek az ügyfelek.

Róth Lajos kiemelte: 2012-ben az OTP Szép-kártyát 18 ezer szolgáltatónál 37 ezer lehetőségre lehetett felhasználni.

A vezérigazgató hangsúlyozta: bíznak abban, hogy 2013-ban az OTP Szép-kártya tulajdonosok és az elfogadó helyek számát tovább tudják növelni, és a már meglévő kártyabirtokosok továbbra is ezt a cafeteria elemet választják.

Gál Tamás, az OTP Pénztárszolgáltató értékesítési és marketing főosztályvezetője rámutatott arra, hogy eddig a vendéglátás a legnépszerűbb, megelőzve a szálláshely és szabadidő alszámlákat.

A főosztályvezető elmondta, hogy a piac átfogó ismeretére kutatást rendeltek, amiből kiderült, hogy az OTP Szép-kártya a feltöltés és a kártyabirtokosok száma alapján a piac 80 százalékát fedi le.

Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem marketingprofesszora, a kutatás vezetője elmondta, hogy az 1000 fő aktív munkavállaló és 400 Szép-kártya birtokos körében végzett reprezentatív felmérés szerint az aktív munkavállalók 53 százaléka kapott béren kívüli juttatást tavaly, s az Erzsébet utalványt követően a Szép-kártya a legnépszerűbb cafeteria elem országos szinten.

Kérdésre válaszolva Gál Tamás elmondta, hogy a 2011 júliusában kezdődött kibocsátást követően, abban az évben, 1,4 milliárd forintot töltöttek fel a munkaadók OTP Szép-kártyára, s ebből mintegy 57 millió forintot nem használtak fel 2012 végéig a kártyabirtokosok. Ezt összeget azonban még 2013 május végéig elkölthetik. (MTI)

Kapcsolódó cikkeink