Tartós installációs az Év Displaye 2023

By: Trademagazin editor Date: 2024. 01. 17. 11:20

Nagy érdeklődés övezte a POPAI és a Trade Marketing Klub összevont évzáró eseményét. A házigazda Pick Szeged a gyorsan változó vásárlási igényekre adott válaszaival, a szervezők pedig a POPAI Awards POP verseny ünnepélyes díjkiosztójával készültek.

A POPAI Magyarország évzáró, rendhagyó eseményét november 23-án a MOM Kult Simándi József termében rendezték meg a Trade Marketing Klubbal közös szervezésben. A házigazda a Bonafarm Trade Marketing Csapata volt. Az esemény támogatójaként bemutatkozott a BoxPrint és az EuroCIS.

Az egybegyűlteket Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin lapigazgató-főszerkesztője, a TMK társalapítója, a POPAI vezetőségi tagja köszöntötte. A szakmai téma: Very Fast Moving Brands, a Bonafarm, részletesebben a PICK márkáihoz kötődő aktuális változások áttekintése igazi szakmai csemegének számított.

Gyors változások és interakciók

Király Krisztián
sales development
manager
Bonafarm

Király Krisztián, a Bonafarm sales development managere, a vállalatcsoportnál zajló változásokat, integrációs folyamatokat mutatta be, kiemelve az országos és export jelenlét növekedését, a portfólió szélesítését a termőföldtől az asztalig. A promóciókat tekintve a különböző termék- és ajándék-összecsomagolások házon belüli megoldásának sikerére is rámutatott az előadó.

 

Józsa Gábor
trade marketing
manager
Bonafarm

Józsa Gábor, a Bonafarm trade marketing managere a Pick Szeged Zrt. látványos, vásárlók megszólítását és bevonását célzó aktivitásaiból sorolt szemléletes példákat. Sok képpel és videóval hangsúlyozta, hogy a promóciókra, nyereményjátékokra, látványos bolti megjelenésekre a vásárlók a polikrízis idején még fogékonyabbak, a tervezettnél jóval magasabb számban kapcsolódnak.

 

 

Fazekas Attila
ügyvezető
BoxPrint

A rekord létszámú résztvevők folyamatos kérdéseinek köszönhetően igazi interaktív, műhely- hangulat alakult ki. Az esemény támogatója, a BoxPrint ügyvezetője, Fazekas Attila prezentációjában a csomagolási trendeket részletezte. A kivetített fotók és videók mellett az érdeklődők, a közeledő ünnepek jegyében néhány mintadarabot kézbe is vehettek a szuperprémium minőségű, aranyozott díszdobozokból.

 

Máté Szilvia
ügyvezető
BD-Expo

Máté Szilvia, a BD-Expo Kft. ügyvezetője, a Messe Düsseldorf hazai képviselője az EuroCIS kiállítást ajánlotta (2024. feb. 27–29.), kiemelve a legaktuálisabb témákat. A kereskedelem globális és hazánkban is releváns kihívásai mellett a digitális instore marketing megoldások, a mesterséges intelligencia, az érintésmentes vásárlás is fókuszba kerül ezen a szakvásáron. A vezetett boltlátogatás túrákon pedig a jövő megoldásai már megvalósult fázisban is láthatók.

 

Rekordok és ünnepeltek

Kátai Ildikó
főtitkár
POPAI Magyarország

Az idén 20 éves POPAI Magyarország immár 14. POPAI Awards POP versenyének helyezettjeit Kátai Ildikó főtitkár hirdette ki. A rekord számban érkezett pályamunkákat Tapolcán, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napján, szeptember 25–29. között láthatták kiállítva az érdeklődők. Idén több, mint 120-an zsűrizték és majd háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket, ami szintén rekord a verseny történetében.

 

 

 

 

 

Az év végi záró POPAI találkozó mindig megkoronázza az évet a trade marketingesek számára. Díjazottak és díjátadók az idei rekord létszámú esemény végén. Mindenkinek szeretettel gratulálunk!

 

A dobogósok kihirdetése előtt, az FMCG szakma nevében gratulált a közönség Máté Szilviának, aki nemrégiben kapta meg a Magyar Arany Érdemkereszt kitüntetést Magyarország külkapcsolatainak fejlesztéséért és hazánk pozitív külföldi megítélését erősítő kiemelkedő szakmai tevékenysége elismeréseként.

Egy különleges kitüntetettet is köszöntöttek a szervezők: Máté Szilvia, a düsseldorfi vásárképviselet itthoni vezetője pár nappal korábban vette át a Magyar Arany Érdemkereszt kitüntetést, Magyarország külkapcsolatainak fejlesztéséért és hazánk pozitív külföldi megítélését erősítő kiemelkedő szakmai tevékenységéért. A díjhoz gratulált a POPAI vezetősége: Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna és Kátai Ildikó

A verseny történetében másodszor (2018) történt meg, hogy az Év Displaye címet elnyert, legtöbb szavazatot kapott pályamunka a „Tartós installáció” kategória első helyezettje lett. Érdekesség, hogy csakúgy mint 5 évvel ezelőtt, ez a győztes display is a Coca-Cola HBC nevezése volt. A „Coke Creations 2 raklapos display” mind az „Eredetiség és innováció”, mind az „Összhatás és hatékonyság” szempontból a legmagasabb pontszámot kapta. A displayt egy új, limitált Coca-Cola termék bevezetésének támogatására tervezték. A megszokottól eltérő, dinamikus alak, a világítással kiemelt részek kialakításának célja a célközönség figyelmének megragadása és a termék-zene-tánc szoros kapcsolatának kihangsúlyozása volt. Egyedi szín és formavilág, a kampányhoz köthető dekor elemek és a digitális kijelzőn futó reklámfilm tette még különlegesebbé ezt a megjelenést.

A Coca-Cola HBC Magyarország csapata összesen 6 díjat vitt haza. A POS Services 2, a Digitálisreklám, Dion, DS Smith, Mizo, SilverLine, Unilever, Törley, Zwack pedig 1-1 trófeát nyert el. A kategória első helyezettek képviselhetik hazánkat a POP világbajnokságként számontartott Shop! POPAI Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek. //

 

A helyezettek listája:

„Tartós installáció” kategória:

1. Év Displaye és „Tartós installáció” kategória I. helyezett: Coke Creations 2 raklapos dis­play – Coca-Cola HBC Magyarország

2. BBQ Grill kihelyezés – Unilever Magyarország

3. Unicum shop in shop installáció – Zwack Unicum

„Tartós normál” kategória:

1. Törley ICE világító plexi display – Törley Pezsgőpincészet

2. Powerade Gyúrós display – Coca-Cola HBC Magyarország

3. Kinley HEXA LED-es display – Coca-Cola HBC Magyarország

„Nem tartós normál” kategória:

1. Baba dinamikus láma totem – POS Services

2. METEOR Marvel display – DION Hungary

„Nem tartós installáció” kategória:

1. Monster ETO stadionmakett – Coca-Cola HBC Magyarország

2. HELL ICE COFFEE installáció – DS Smith Packaging Hungary

3. Kókusz Sziget – Sole-Mizo

„Kis méretű” kategória:

1. Snickers Slimlight polczászló – POS Services

„Kampány” kategória:

1. Be on the farm – SilverLine Consulting

2. Nyári kamion – 4 raklapos kihelyezés – Coca-Cola HBC Magyarország

„Digitális” kategória:

1. Coke&Meal E3 install – Coca-Cola HBC Magyarország

2. Mozgásérzékelős digitális állvány polcélkijelzővel – Digitálisreklám.hu //

Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!

 

Tartós installáció” kategória

 

1. ÉV DISPLAYE és „Tartós installáció” kategória I. helyezett: Coke Creations 2 raklapos display – Coca- Cola HBC Magyarország

2. BBQ Grill kihelyezés – Unilever Magyarország

3. Unicum shop in shop installáció – Zwack Unicum

 

„Tartós normál” kategória

1. Törley ICE világító plexi display – Törley Pezsgőpincészet

 

2. Powerade Gyúrós display – Coca-Cola HBC Magyarország

3. Kinley HEXA LED-es display – Coca-Cola HBC Magyarország

 

„Nem tartós normál” kategória

1. Baba dinamikus láma totem – POS Services

2. METEOR Marvel display – DION Hungary

„Digitális” kategória

1. Coke&Meal E3 install – Coca-Cola HBC Magyarország

 

2. Mozgásérzékelős digitális állvány polcélkijelzővel – Digitálisreklám.hu

„Nem tartós installáció” kategória

1. Monster ETO stadionmakett – Coca-Cola HBC Magyarország

2. HELL ICE COFFEE installáció – DS Smith Packaging Hungary

3. Kókusz Sziget – Sole-Mizo

„Kampány” kategória

1. Be on the farm – SilverLine Consulting

2. Nyári kamion – 4 raklapos kihelyezés – Coca-Cola HBC Magyarország

„Kis méretű” kategória

1. Snickers Slimlight polczászló – POS Services

 

Related news