Tartós installációs az Év Displaye 2023
Nagy érdeklődés övezte a POPAI és a Trade Marketing Klub összevont évzáró eseményét. A házigazda Pick Szeged a gyorsan változó vásárlási igényekre adott válaszaival, a szervezők pedig a POPAI Awards POP verseny ünnepélyes díjkiosztójával készültek.
A POPAI Magyarország évzáró, rendhagyó eseményét november 23-án a MOM Kult Simándi József termében rendezték meg a Trade Marketing Klubbal közös szervezésben. A házigazda a Bonafarm Trade Marketing Csapata volt. Az esemény támogatójaként bemutatkozott a BoxPrint és az EuroCIS.
Az egybegyűlteket Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin lapigazgató-főszerkesztője, a TMK társalapítója, a POPAI vezetőségi tagja köszöntötte. A szakmai téma: Very Fast Moving Brands, a Bonafarm, részletesebben a PICK márkáihoz kötődő aktuális változások áttekintése igazi szakmai csemegének számított.
Gyors változások és interakciók
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/POP_2508_opt-e1701958751678-235x300.jpeg)
Király Krisztián
sales development
manager
Bonafarm
Király Krisztián, a Bonafarm sales development managere, a vállalatcsoportnál zajló változásokat, integrációs folyamatokat mutatta be, kiemelve az országos és export jelenlét növekedését, a portfólió szélesítését a termőföldtől az asztalig. A promóciókat tekintve a különböző termék- és ajándék-összecsomagolások házon belüli megoldásának sikerére is rámutatott az előadó.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/POP_2531_opt-e1701958828252-212x300.jpeg)
Józsa Gábor
trade marketing
manager
Bonafarm
Józsa Gábor, a Bonafarm trade marketing managere a Pick Szeged Zrt. látványos, vásárlók megszólítását és bevonását célzó aktivitásaiból sorolt szemléletes példákat. Sok képpel és videóval hangsúlyozta, hogy a promóciókra, nyereményjátékokra, látványos bolti megjelenésekre a vásárlók a polikrízis idején még fogékonyabbak, a tervezettnél jóval magasabb számban kapcsolódnak.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/POP_2556_opt-e1701958870963-226x300.jpeg)
Fazekas Attila
ügyvezető
BoxPrint
A rekord létszámú résztvevők folyamatos kérdéseinek köszönhetően igazi interaktív, műhely- hangulat alakult ki. Az esemény támogatója, a BoxPrint ügyvezetője, Fazekas Attila prezentációjában a csomagolási trendeket részletezte. A kivetített fotók és videók mellett az érdeklődők, a közeledő ünnepek jegyében néhány mintadarabot kézbe is vehettek a szuperprémium minőségű, aranyozott díszdobozokból.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/POP_2566_opt-e1701958911619-218x300.jpeg)
Máté Szilvia
ügyvezető
BD-Expo
Máté Szilvia, a BD-Expo Kft. ügyvezetője, a Messe Düsseldorf hazai képviselője az EuroCIS kiállítást ajánlotta (2024. feb. 27–29.), kiemelve a legaktuálisabb témákat. A kereskedelem globális és hazánkban is releváns kihívásai mellett a digitális instore marketing megoldások, a mesterséges intelligencia, az érintésmentes vásárlás is fókuszba kerül ezen a szakvásáron. A vezetett boltlátogatás túrákon pedig a jövő megoldásai már megvalósult fázisban is láthatók.
Rekordok és ünnepeltek
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/POP_2502_opt-e1701959012646-258x300.jpeg)
Kátai Ildikó
főtitkár
POPAI Magyarország
Az idén 20 éves POPAI Magyarország immár 14. POPAI Awards POP versenyének helyezettjeit Kátai Ildikó főtitkár hirdette ki. A rekord számban érkezett pályamunkákat Tapolcán, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napján, szeptember 25–29. között láthatták kiállítva az érdeklődők. Idén több, mint 120-an zsűrizték és majd háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket, ami szintén rekord a verseny történetében.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/POP_2665_opt-1024x678.jpeg)
Az év végi záró POPAI találkozó mindig megkoronázza az évet a trade marketingesek számára. Díjazottak és díjátadók az idei rekord létszámú esemény végén. Mindenkinek szeretettel gratulálunk!
A dobogósok kihirdetése előtt, az FMCG szakma nevében gratulált a közönség Máté Szilviának, aki nemrégiben kapta meg a Magyar Arany Érdemkereszt kitüntetést Magyarország külkapcsolatainak fejlesztéséért és hazánk pozitív külföldi megítélését erősítő kiemelkedő szakmai tevékenysége elismeréseként.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/POP_2596_opt-1-1024x678.jpeg)
Egy különleges kitüntetettet is köszöntöttek a szervezők: Máté Szilvia, a düsseldorfi vásárképviselet itthoni vezetője pár nappal korábban vette át a Magyar Arany Érdemkereszt kitüntetést, Magyarország külkapcsolatainak fejlesztéséért és hazánk pozitív külföldi megítélését erősítő kiemelkedő szakmai tevékenységéért. A díjhoz gratulált a POPAI vezetősége: Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna és Kátai Ildikó
A verseny történetében másodszor (2018) történt meg, hogy az Év Displaye címet elnyert, legtöbb szavazatot kapott pályamunka a „Tartós installáció” kategória első helyezettje lett. Érdekesség, hogy csakúgy mint 5 évvel ezelőtt, ez a győztes display is a Coca-Cola HBC nevezése volt. A „Coke Creations 2 raklapos display” mind az „Eredetiség és innováció”, mind az „Összhatás és hatékonyság” szempontból a legmagasabb pontszámot kapta. A displayt egy új, limitált Coca-Cola termék bevezetésének támogatására tervezték. A megszokottól eltérő, dinamikus alak, a világítással kiemelt részek kialakításának célja a célközönség figyelmének megragadása és a termék-zene-tánc szoros kapcsolatának kihangsúlyozása volt. Egyedi szín és formavilág, a kampányhoz köthető dekor elemek és a digitális kijelzőn futó reklámfilm tette még különlegesebbé ezt a megjelenést.
A Coca-Cola HBC Magyarország csapata összesen 6 díjat vitt haza. A POS Services 2, a Digitálisreklám, Dion, DS Smith, Mizo, SilverLine, Unilever, Törley, Zwack pedig 1-1 trófeát nyert el. A kategória első helyezettek képviselhetik hazánkat a POP világbajnokságként számontartott Shop! POPAI Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek. //
A helyezettek listája:
„Tartós installáció” kategória:
1. Év Displaye és „Tartós installáció” kategória I. helyezett: Coke Creations 2 raklapos display – Coca-Cola HBC Magyarország
2. BBQ Grill kihelyezés – Unilever Magyarország
3. Unicum shop in shop installáció – Zwack Unicum
„Tartós normál” kategória:
1. Törley ICE világító plexi display – Törley Pezsgőpincészet
2. Powerade Gyúrós display – Coca-Cola HBC Magyarország
3. Kinley HEXA LED-es display – Coca-Cola HBC Magyarország
„Nem tartós normál” kategória:
1. Baba dinamikus láma totem – POS Services
2. METEOR Marvel display – DION Hungary
„Nem tartós installáció” kategória:
1. Monster ETO stadionmakett – Coca-Cola HBC Magyarország
2. HELL ICE COFFEE installáció – DS Smith Packaging Hungary
3. Kókusz Sziget – Sole-Mizo
„Kis méretű” kategória:
1. Snickers Slimlight polczászló – POS Services
„Kampány” kategória:
1. Be on the farm – SilverLine Consulting
2. Nyári kamion – 4 raklapos kihelyezés – Coca-Cola HBC Magyarország
„Digitális” kategória:
1. Coke&Meal E3 install – Coca-Cola HBC Magyarország
2. Mozgásérzékelős digitális állvány polcélkijelzővel – Digitálisreklám.hu //
Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!
Tartós installáció” kategória
1. ÉV DISPLAYE és „Tartós installáció” kategória I. helyezett: Coke Creations 2 raklapos display – Coca- Cola HBC Magyarország
2. BBQ Grill kihelyezés – Unilever Magyarország
3. Unicum shop in shop installáció – Zwack Unicum
„Tartós normál” kategória
1. Törley ICE világító plexi display – Törley Pezsgőpincészet
2. Powerade Gyúrós display – Coca-Cola HBC Magyarország
3. Kinley HEXA LED-es display – Coca-Cola HBC Magyarország
„Nem tartós normál” kategória
1. Baba dinamikus láma totem – POS Services
2. METEOR Marvel display – DION Hungary
„Digitális” kategória
1. Coke&Meal E3 install – Coca-Cola HBC Magyarország
2. Mozgásérzékelős digitális állvány polcélkijelzővel – Digitálisreklám.hu
„Nem tartós installáció” kategória
1. Monster ETO stadionmakett – Coca-Cola HBC Magyarország
2. HELL ICE COFFEE installáció – DS Smith Packaging Hungary
3. Kókusz Sziget – Sole-Mizo
„Kampány” kategória
1. Be on the farm – SilverLine Consulting
2. Nyári kamion – 4 raklapos kihelyezés – Coca-Cola HBC Magyarország
„Kis méretű” kategória
1. Snickers Slimlight polczászló – POS Services
Related news
Drastic step at Unilever: 3,200 European jobs are expected to be cut by 2025
Unilever, one of the world’s largest consumer goods companies, has…
Read more >Another successful trade fair presence by the Future Store
Trade magazin, the official journal of SIRHA Budapest 2024 was…
Read more >National tobacco shops further increase their share in FMCG sales
FMCG sales by National Tobacco Shops exceeded HUF 187bn in…
Read more >Related news
A Hungarian specialist became Danone’s Eastern and Central European sales manager
From this July, Enikő Bolyós organizes and manages the company’s…
Read more >Recent research: almost half of Hungarians do not use sun protection cream, and moreover, they do not avoid the sun in the midday hours either
According to a recent, representative research, only 8 percent of…
Read more >The GVH fined Booking almost HUF 400 million with a record fine
Booking did not fully fulfill its obligations requiring the termination…
Read more >