A Klub munkájába az alapítás óta eltelt időben újabb 36 szakmai tekintély kapcsolódott be. Az egyesületet a tagok saját adózott jövedelmükből működtetik.
A klubtagok 2004. óta évente egy alkalommal élelmiszer-gazdasági konferenciát szerveznek, ahol intézményi, piackutatói és további élelmiszer-ágazati szakemberek bevonásával vitatják meg az aktuális kérdéseket.
2007-től folyamatosan, minden év szeptemberének utolsó hetében, közösen konferenciát szerveznek a Trade magazinnal, Tapolcán, a Hotel Pelionban, Business Days néven.
A Trade magazin által 2007-től rendszeresen megrendezésre kerülő szakmai vacsorákat aktív részvételükkel támogatják. A Business Dinners célja, hogy az élelmiszergazdaságot érintő aktuális kérdésekről olyan meghívott klubon kívüli szaktekintélyekkel szervezzen a szaklap beszélgetést, akiknek véleményét, meglátásait, az FMCG piac döntéshozói hallani szeretnék. A klub eredeti küldetését ezen a rendezvénysorozaton keresztül is igyekszik megvalósítani.
A rendezvények mellett fontos aktivitása a klubnak, hogy megszületett a Lánchíd Tudástár. Ennek keretében olyan külföldi művek is elérhetők ma már magyar nyelven, amelyek a cég vezető menedzsereinek, az értékesítői és marketing kollégáknak a mindennapi életben segítenek hatékonyan ellátni feladataikat, megoldást találni a felmerülő problémákra.