Magazin: Jó reggelit kívánok!

Magazin: Jó reggelit kívánok!

A New York-i székhelyű marketingkutató cég, az NPD Group előrejelzése szerint 2021-ben a vendéglátás teljesítményének már 15%-át adja a reggeli. A szakemberek állítják: a legnagyobb potenciál a területen belül a...

Tovább olvasom

500 új áruházi munkatárs felvételével készül a Tesco a 25. karácsonyára

Október elején toborzókampányt indított a Tesco a megnövekedett forgalom és a karácsony előtti időszakban még tovább fokozódó kereslet megfelelő kiszolgálására. A vállalat 500 áruházi kollégát tervez felvenni a bolti és...

Tovább olvasom

Fóliamentes Szép papír zsebkendő és Szép szalvéta

A termék maga a doboz (gyűjtő), a papír zsebkendő 340 szál 3 rétegű, 19×21 cm-es lapméretű zsebkendőt tartalmaz, a szalvéta 200 darabos, 2 rétegű, 1/8-os hajtogatású, 33×33 cm-es lapmérettel. Környezetbarát, magas minőségű,...

Tovább olvasom

Magyar kezdeményezésre szigorodhatnak a mézkeverékek származás jelölési előírásai

Eredményre vezettek az elmúlt két év erőfeszítései, a Mezőgazdasági és Halászati Tanács mai ülésén az Európai Bizottság ígéretet tett a mézkeverékek származás jelölési előírásának felülvizsgálatára. Ez megteremti a lehetőségét a...

Tovább olvasom

Megszünteti a megújuló energiák időjárásfüggőségből fakadó kockázatát egy magyar techcég

A megújuló energiaforrások széleskörű elterjedésével kapcsolatos egyik legnagyobb kihívás az időjárásfüggőség, és az ebből fakadó ellátási bizonytalanság. Éppen ezért szakértők középtávon a hagyományos- és a megújuló energiaforrások vegyes használatában látják...

Tovább olvasom

Fenntartható díjat nyert a Nestlé a Smarties-zel

Negyvenhat tagú zsűri elismerését vívta ki a Smarties – Fenntarthatósági Díjat kapott a Nestlé népszerű édességének csomagolása. A Smarties csomagolása újrahasznosított papírból, címkéből és kartonból áll. A papír fenntartható gazdálkodásból...

Tovább olvasom

A jövő a jelenben kezdődik – a Future Trade konferencián jártunk

Szeptember elején Budapesten került sor a Future Trade e-kereskedelmi konferenciára. A közel ötven előadóval és tucatnyi szakmai kiállítóval megrendezett konferencia mottója így hangzott: A jövő a jelenben kezdődik. Szerző: Tisza Andrea...

Tovább olvasom

Fenntarthatóbbá teszi a szolárpanelt a réz

A SunDrive Solar áttörést ért el a szolárpaneleknél alkalmazott anyagok terén. A startup fejlesztése sokkal hatékonyabbá és gazdaságosabbá teszi a napelemeket. A szolárpanelek fotovoltaikus cellákból készülnek, amelyek elnyelik a napfényt...

Tovább olvasom

Súlyos kilókkal csökkentheti cége karbonlábnyomát a papírtörlők újrahasznosításával

A Hulladéktelep helyett az újrahasznosító üzembe szállítaná a papírkéztörlőket az Essity. Magyarországon jövőre indulhat az új kezdeményezés.   A higiéniai termékek gyártására szakosodott Essity számára a fenntarthatóság, és körforgásos gazdaság nem pusztán...

Tovább olvasom

Újra munkában az Apró séf – A nap videója

A belga Scullmapping vizuális művészei vendéglátóhelyeknek készítenek rendhagyó filmeket: az asztalra vetített Apró séf nevű hősük vicces módszerekkel „helyben” tölti meg a tányért – ugyanolyat, amilyet később élőben is megkapnak...

Tovább olvasom

Járólap készül légszennyező részecskékből

Indiában vannak a legszennyezettebb levegőjű régiók a világon, ami miatt évente legalább egymillióan halnak meg ehhez kapcsolódó betegségekben. A Prann startup megfizethető levegőtisztítóval próbál segíteni a bajon. Az MK One...

Tovább olvasom

Új imázsépítő kampányt indított a BioTechUSA

A több mint 20 éves BioTechUSA legújabb kampányának célja, hogy megmutassa, nemcsak a konditermi edzés és az életmódváltás szakértője, hiszen termékei minden egészségtudatos és sportos életvitelt követő számára segítséget jelenthetnek:...

Tovább olvasom

Anglia beleroppan a Brexitbe?

Senkit sem kell, hogy meglepjenek Nagy-Britannia uniós kilépésnek negatív gazdasági és társadalmi hatásai. Borítékolható volt, hogy rosszabb gazdasági teljesítmény és valamelyest alacsonyabb életszínvonal jellemzi majd az országot ahhoz képest, mintha...

Tovább olvasom

Díjak és Díjazottak

Bezártuk az idei Business Dayst. Egy hatalmas építkezésbe kezdtünk a piac jelenlévő képviselőivel, majd pedig 5 nap múlva képletesen átadtuk a Világ 8. Csodáját, az új, megváltozott látképet az FMCG-piacról....

Tovább olvasom

KSH: 5,5 százalékos volt a szeptemberi infláció

Szeptemberben a fogyasztói árak átlagosan 5,5 százalékkal magasabbak voltak az egy évvel korábbinál – közölte pénteken a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).   Az emelkedés megegyezik az elemzők előzetes várakozásával. Ennél...

Tovább olvasom

Sokkal nagyobb GDP-növekedést vár a Kopint-Tárki a korábbi előrejelzéséhez képest

A Kopint-Tárki nyáron jelzett 5-5,5 százalék helyett jóval nagyobb, 6,8 százalékos GDP-növekedést vár az idén – ismertette Palócz Éva vezérigazgató a kutatóintézet legfrissebb konjunktúrajelentését pénteken.   A Kopint-Tárki online sajtótájékoztatóján...

Tovább olvasom

NMHH: még mindig nem tért vissza a reklámpiac a járvány előtti szinthez

Az első félévben a tavalyihoz mérve kevesebb termékmegjelenítés szerepelt a vizsgált televíziókban, és a piac még mindig gyengébb az előző évekhez képest – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési...

Tovább olvasom

Kiválasztották az Agrárminisztérium pálinkáját

A pálinka nemzetünk egyik kiemelkedő produktuma és hungarikumaink egyike, mely világszínvonalú minőséget képvisel úgy külsőségeiben, mint belső értékeiben – mondta az Agrárminisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára pénteken az OMÉK-on, a Nemzeti...

Tovább olvasom

Folyamatosan bővülnek a generációváltást segítő intézkedések az agráriumban

A jelenlegi támogatási rendszer elismeri a fiatal gazdákat és ösztönzi az elindulásukat. Ezzel párhuzamosan zajlik a Közös Agrárpolitika 2023 utáni tervezése, amely különböző támogatáspolitikai eszközökkel és várhatóan újabb elemekkel segíti...

Tovább olvasom

AM: a földrajzi árujelzők megbecsültséget biztosítanak tulajdonosaiknak

Az Agrárminisztérium fontos és hasznos eszköznek tekinti a földrajzi árujelzőket, amelyekkel fokozható a minőségi agrártermékek versenyképessége, amelyek a hazai piacok mellett a nemzetközi színtéren is megállják a helyüket – jelentette...

Tovább olvasom

Nőtt a cseh a kiskereskedelmi forgalom

Augusztusban éves szinten naptári kiigazítással 4,1 százalékkal emelkedett a kiskereskedelmi forgalom értéke Csehországban – közölte a Cseh Statisztikai Hivatal pénteken Prágában. A cseh kiskereskedelem már hatodik hónapja folyamatosan emelkedik. Augusztusban...

Tovább olvasom

Nemcsak a mezőgazdaságnak tenne jót, ha több káposztaféle fogyna

Az elmúlt évhez hasonlóan 2021-ben is mintegy 4 ezer hektáron zajlik a káposztafélék termesztése Magyarországon. A Syngenta ócsai szakmai rendezvényén elhangzott: fejes káposzta területén idén növekszik a hazai frissfogyasztás, a salátafélék...

Tovább olvasom

Az érték és a minőség szolgálatában

Negyedik alkalommal került sor az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat kitüntetéseinek átadójára szeptember 9-én, az Országház Felsőházi termében. A 2020-as évhez képest a benyújtott pályázatok száma közel 30 százalékkal emelkedett,...

Tovább olvasom

A tavalyinál is jobb nyarat zárt a Szallas.hu

Ismét sikeres nyári szezont zárt a hazai turizmus és a Szallas.hu: az oldalon leadott foglalások mennyisége 6 százalékkal nőtt 2020 nyarához és 7 százalékkal a járványt megelőző 2019-es nyári szezonhoz...

Tovább olvasom

Itt az AMC új üzletfejlesztési programja: elstartolt a Hungarian Food Business Program

Online, valós idejű élelmiszeripari katalógus és eseménymenedzsment szoftvert mutatott be Hungarian Food Business Program néven az Agrármarketing Centrum a 80. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron (OMÉK). A szoftver...

Tovább olvasom

Átadták a 2021-es Fenntartható jövőért díjakat

Már most 1,2°C-kal magasabb a globális átlaghőmérséklet az iparosodás előtti szinthez képest. Az ambíciók és tettek drasztikus felgyorsítására van szükség a Párizsi Megállapodás céljainak eléréséhez. Mi kell ahhoz, hogy a...

Tovább olvasom

1500 gyermeknek segít az Adni Öröm! tanszergyűjtés

Sikeres volt a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország iskolaszergyűjtő kezdeményezése. Az Adni Öröm! tanszergyűjtő akció során a vásárlók több mint 57 000 darab tanszert adományoztak a rászoruló gyermekeknek, és a kampány...

Tovább olvasom

Újra képernyőn a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy

Országos médiakampányt indít a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy népszerűsítése érdekében az Agrármarketing Centrum (AMC) az Agrárminisztérium (AM) és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) közreműködésével. A kommunikációs kampányt több nagyívű...

Tovább olvasom

A koktél és a virtuális valóság – A nap videója

A chicagói City Social bár egyfajta műsorral tölti meg legnépszerűbb koktéljainak prezentálását: vendégei egy ingyenes applikáció letöltésével italuk mellé egy ahhoz illő virtuális installációt kapnak – mindössze a poháralátétet kell...

Tovább olvasom

Személyre szabható e-egészség és szépségcsomagolás a Smurfit Kappától

Egyedülálló, körforgásos csomagolási megoldást dobott piacra a Smurfit Kappa. Az új csomagolás a gyorsan növekvő online egészség- és szépségpiacon lehet kiváló megoldás. A személyre szabható eHealth and Beauty portfólió fenntartható,...

Tovább olvasom
Oldal