Online boltot indít a Ferrero a Delivertivel
Online üzletet nyitott a Ferrero a római e-commerce céggel, a Delivertivel.
A két partner 2021-ben indította el a Ferrero Shop projektet, abban az időszakban, amikor az online vásárlások 18%-os éves növekedést mutattak, és új rekordok dőltek meg a Black Friday és a karácsonyi időszak alatt.
Miután sikeresen működött közre a Parmalattal és a Coca-Colával, a Deliverti feladata a Ferrero esetében az volt, hogy teljeskörű online felhasználói élményt nyújtson, erősen fókuszálva a funkcionalitásra és a termékek testreszabására.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
„Tűzszünetet” köthet a Lindt&Sprüngli és az olasz kézműves csokoládékészítők
Megoldódni látszik a svájci Lindt & Sprüngli és az olasz…
Tovább olvasom >A Nutella és a Kinder iránti kereslet növelte a Ferrero olaszországi eladásait
A Ferrero értékesítésért és forgalmazásért felelős Commerciale Italia üzletága Olaszországban,…
Tovább olvasom >A Danone a Ferrero-nak adná a Michel et Augustin brandjét
A francia élelmiszeripari vállalat, a Danone kizárólagos tárgyalásokat folytat az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kék bolygó: élelmiszer-hulladék feldolgozása különösen fontos
Ne süllyedjünk klímadepresszióba, de beszéljünk a fenntarthatósági és környezetvédelmi problémákról…
Tovább olvasom >A Danone kutatása a növényi termékek népszerűségét vizsgálta
A Danone Magyarország 2024-ben ismét részt vett az öt kelet-közép-európai…
Tovább olvasom >Az infláció a népszerű halételeken is meglátszik
Ahogy a nyári szezon közeledik, a belföldi nyaralók körében népszerű…
Tovább olvasom >