A Nutella és a Kinder iránti kereslet növelte a Ferrero olaszországi eladásait

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 01. 11. 09:06

A Ferrero értékesítésért és forgalmazásért felelős Commerciale Italia üzletága Olaszországban, 6,7%-kal 1,7 milliárd euróra növelte forgalmát a 2023. augusztus 31-én zárult évben, ami a Nutella és a Kinder márkák alatt forgalmazott termékek iránt megmutatkozó erőteljes keresletnek betudható.

Az üzletág működési eredménye elérte az 52,3 millió eurót szemben az egy évvel korábbi 32,6 millió euróval a mennyiségi értékesítés változatlansága mellett.

A Ferrero az elmúlt évben 142 millió eurót fektetett be négy olaszországi gyárába (Alba, Pozzuolo Martesana, Sant’Angelo dei Lombardi és Balvano).

A Ferrero Csoport Olaszországban négy vállalaton – a forgalmazást és értékesítést végző Ferrero Commercial Italia, nyersanyagok feldolgozó és késztermékké alakító Ferrero Industriale Italia, az adminisztrációért, pénzügyekért és HR-menedzsmentért felelős Ferrero Management Services Italia, valamint a műszaki és informatikai feladatokat ellátó Ferrero Technical Services – keresztül működik, amelyek együttesen közel 3 milliárd eurós forgalmat bonyolítottak tavaly.

Globális szinten a Ferrero évente több mint 14 milliárd eurós forgalmat bonyolít.

ESM

Kapcsolódó cikkeink