Széles skálán mozognak a húsvéti slágercikkek árai
Az ünnepek közeledtével megindult a húsvéti készülődés, és a boltok polcait már ellepték az ünnepkörhöz jellemző termékek. Természetesen a sonka, füstölt csülök, előre csomagolt kalácsok és friss zöldségek mellett tojások és csokoládék viszik a prímet. Az árak azonban eléggé széles skálán mozognak…
A legnagyobb különbségek az árakban és ajánlatokban mutatkoznak meg. A csokoládé figurák esetében a gyártói márkák árai meghaladják a 10 ezer forintot kilogrammonként, míg a diszkontok saját márkás termékei jellemzően kedvezőbb árazással rendelkeznek.
A VG gyűjtése szerint a Kinder Meglepetés – vagyis Kinder Tojás – ára így alakul:
- Auchan – 389 forint
- Tesco – 375 forint
- Spar – 375 forint
- Aldi – 262 forint
- Lidl – 262 forint
A friss tojások árai 40 forinttól kezdődnek, és akár 70-90 forintig is terjedhetnek darabonként. A zöldségárakban szintén jelentős különbségek figyelhetők meg, a legdrágább árakat az Auchan kínálja, míg a Lidl a legkedvezőbb árakkal rendelkezik.
A húsvéti sonka árak is széles skálán mozognak, a füstölt csülök és lapocka ára például 2000-4000 forint kilogrammonként, a füstölt termékek technológiájától és minőségétől függően. Az Aldi és Lidl kínálata viszonylag szűkös, ám kedvező árakkal rendelkezik a kategóriában.
Összességében tehát érdemes figyelni a boltok kínálatát és árait, hogy az ünnepi vásárlások során a legkedvezőbb ajánlatokat találjuk meg.
Kapcsolódó cikkeink
Felvételt nyertek a Magyar Értéktárba a Pápai Hús Kft. sonkái
A nyugat-magyarországi régió egyik legmeghatározóbb élelmiszeripari vállalta nem mindennapi kitüntetésben…
Tovább olvasom >75 ezer tojásból készült rántottával várt minden debrecenit a piacvezető Tranzit Csoport
600 liter olaj, 70 kg étkezési só és 2, 2…
Tovább olvasom >75 ezer tojásból készít rántottát a debreceni Tranzit-csoport kényelmi élelmiszereket gyártó cége
A világ legnagyobb tojásrántottájával vár minden debrecenit a piacvezető Tranzit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >