Éttermi fejlesztésbe fog a Coca-Cola HBC és a Foodetective

Éttermi fejlesztésbe fog a Coca-Cola HBC és a Foodetective

Komoly partnerségi kapcsolatba kezdett a Coca-Cola HBC és az éttermi technológiai fejlesztő startup, a Foodetective. Mindkét cég elkötelezett aziránt, hogy kezelhetőbbé tegye az éttermek működtetéséhez szükséges napi feladatokat, a dolgozók...

Tovább olvasom

Cold brew palack – A nap videója

A népszerű cold brew kávé készítése nem egy bonyolult dolog, mégsem tipikusan otthoni tevékenység. Ám az egyszerű „célszerszám” megnyugtatóan sallangmentessé, mindennapivá teszi az előállítás folyamatát. Remek ötlet, de bizonyára nem...

Tovább olvasom

Negyvenkét év után most először frissíti az Absolut Vodka a palackját

Az ikonikus svéd brand 1979 óta nem nyúlt hozzá a palack dizájnjához. Most azonban megtette a nagy lépést. A palack ugyan megtartja eredeti formáját, amelyet a XVIII. században használt gyógyszertári...

Tovább olvasom

Klímasemlegességért kampányol több nagy retailer

Hatvankilenc német vállalat, köztük az Aldi Süd és a Rossmann tömörült szövetségbe, hogy felhívják a figyelmet egy szektorokon átívelő ambiciózus klímapolitika kidolgozására, amely összhangban áll a párizsi klímavédelmi egyezmény célkitűzéseivel....

Tovább olvasom

CSR Hungary Díj – 14. alkalommal ismerték el a felelősségvállalást

2021-ben is pályázhattak a CSR (vállalati felelősség és fenntarthatóság) legjobbjai az önkéntes, nyilvános Magyar Üzleti Felelősség Díjára, a CSR Hungary Díjára. A 2 éves védjegyhasználati programra. 2021. október 12-én, Budapesten,...

Tovább olvasom

Magazin: E-kereskedelem: mindent a vásárlók kegyeiért

Az elmúlt időszakban korábban ritkaságnak számító szolgáltatások váltak alapelvárássá. Az online térben történő vásárlás, a házhozszállítás, a pillanatokon belül megérkező termékek ott vannak a fogyasztók kívánságlistáinak élén. Körképünkben a hazai...

Tovább olvasom

KSH: tovább gyorsult a mezőgazdasági termelői árak emelkedése

Augusztusban már negyedik hónapja gyorsult a mezőgazdasági felvásárlási árak emelkedése, a júliusi 21,3 százalékról 24,1 százalékra emelkedett a drágulás mértéke.   Az emelkedést a növényi termékek húzták, az átlagos árszintjük...

Tovább olvasom

Agrárminisztérium: növelni kell a magyar agrárkivitelt

Növelni kell a magyar agrár- és élelmiszeripari kivitelt, amihez hagyományos és új piacokra is szükség van – mondta az Agrárminisztérium nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára csütörtökön Szekszárdon.   Bencsik Dávid...

Tovább olvasom

Magasabb támogatást kapnak az ökológiai gazdálkodók

A 2018-ban meghirdetett ökológiai gazdálkodással kapcsolatos pályázatai felhívás esetében átlagosan 74 százalékkal megemelkedik a támogatási összegek mértéke a programban részt vevő több mint 2000 gazdálkodó számára – jelentette be Nagy...

Tovább olvasom

Közel 30 éves csúcson az infláció Németországban

Nőttek a fogyasztói árak szeptemberben is Németországban, 1993 decembere óta a legmagasabb szintre emelkedtek.   A német szövetségi statisztikai hivatal (Destatis) szerdán azt közölte, hogy az egy évvel korábbihoz képest...

Tovább olvasom

Olimpikonok nyitották meg a Mol új kávézóját a főváros egyik központi helyén

Hosszú Katinka úszóval, Szilágyi Áron kardvívóval, valamint Manhercz Krisztián és Varga Dániel vízilabdázókkal nyílt meg a Mol belvárosi kávézója, a Fresh Corner Café Budapest egyik központjában, a Blaha Lujza téren...

Tovább olvasom

Enyhült a képesítési követelményeket meghatározó augusztusi jogszabály

Az MVI tájékoztatja tagjait és a szakmát a képesítési követelményeket is tartalmazó új rendeleti szabályozás megváltozásáról. A vendéglátó tevékenységek gyakorlásához szükséges képesítési követelményeket is tartalmazó új rendeleti szabályozás (34/2021-es ITM...

Tovább olvasom

1,5 milliárd Ft-os rendkívüli támogatás a nehéz helyzetben lévő kisebb borászatok számára

Október 18. és 26. között lehet igényelni a koronavírus-járvány okozta piaci zavarok miatt nehéz helyzetbe került borászatok számára azt a rendkívüli támogatást, amelynek 1,5 milliárd forintos keretét a Hegyközségek Nemzeti...

Tovább olvasom

Mesés ajándék a Kifli.hu vevőinek

Több áruházlánc mellett a Kifli.hu is csatlakozott a Hazai Termékek Hónapjához. Az online kiskereskedő cég augusztus 11–24. között futó akciójában a Magyar Termék védjegyeit viselő minden belistázott áru részt vett. Azok a vevők,...

Tovább olvasom

Elmoshatja a környezetszennyező hazai vállatok nyereségét a klímaváltozás

Elpárologhat a légszennyező magyarországi vállalkozások profitja a szén-dioxid-kvóták megállíthatatlannak tűnő áremelkedése miatt – hívja fel a figyelmet az EY. A fenntartható működéshez kulcsfontosságú, hogy a cégek a megfelelő fejlesztésekkel mielőbb...

Tovább olvasom

Az élelmezés világnapjára készül az Auchan

Az Élelmezés világnapja köré csoportosulnak azok az aktivitások, amelyekkel az Auchan egy héten át szeretné felhívni a figyelmet az élelmezés és az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem fontosságára. Az ENSZ Élelmezési és...

Tovább olvasom

StarStore: az Év franchise üzlete lett a Pek-Snack győri látványpéksége

A Pek-Snack győri, Kisfaludy utcai üzlete kapta meg az „Év franchise üzlete 2021” elismerést a StarStore – Év Kereskedője 2021 versenyen. A Pek-Snack, hazánk és Közép-Európa egyik meghatározó látványpékség-hálózata idén...

Tovább olvasom

Új felső vezetők támogatják a Magyar Bankholding digitalizációs törekvéseit és kommunikációját

Két újabb neves szakértővel gazdagodik a Magyar Bankholding vezetősége: Pecsenye Roland, a fintech szektor elismert szakembere digitalizációért és operációért felelős vezérigazgató-helyettesként, Kutas István pedig kommunikációs vezetőként csatlakozik a bankcsoporthoz. Október...

Tovább olvasom

Bővíti gyártókapacitását a Szentkirályi Magyarország: letették a közel 1 milliárd forint összértékű beruházás alapkövé

A megnövekedett vásárlói igények kiszolgálása érdekében egy többlépcsős beruházás első elemeként új raktárcsarnok épül a meghatározó élelmiszeripari vállalat szentkirályi telephelyén. A közel 1 milliárd forint összértékű beruházás jelentős részben önerőből és...

Tovább olvasom

EOS: Harmadával csökkent a nemteljesítő hitelállomány Magyarországon

A pandémia, és az azt követő kormányzati intézkedések teljesen átformálták a lakosság és a vállalatok törlesztési szokásait. Európa egyik vezető kintlévőség-kezelő vállalatcsoportja, az EOS Csoport idén is megvizsgálta az egyes...

Tovább olvasom

Három napig Magyarországra figyel a versenyjogi szakma

A mai nappal kezdetét veszi a világ versenyhatóságait tömörítő Nemzetközi Versenyhálózat (ICN) konferenciája, amelynek virtuális formában idén a Gazdasági Versenyhivatal ad otthont. A péntekig tartó világkonferencia előadásait és panelbeszélgetéseit több...

Tovább olvasom

Népszerű a Magyar Pavilon a Dubaji Világkiállításon

A Magyar Pavilon bekerült a 15 legkülönlegesebb épület közé és máris a látogatók egyik legkedveltebb látványossága a Dubaji Világkiállításon. Az épületben található kiállítás soha nem látott, izgalmas megoldásokkal mutatja be...

Tovább olvasom

Befektetés a jövőbe – hogyan vehetjük rá a fiatalokat az öngondoskodásra?

Egyre „forróbb” téma az öngondoskodás kérdése, hiszen 2020-ban már minden ötödik magyar 65 évnél idősebb volt, 2040-re pedig minden harmadik hazai lakos lesz ebben az életkorban, ami rendkívüli terhet ró...

Tovább olvasom

Zéró kibocsájtó lesz a Coca-Cola HBC 2040-re

A Coca-Cola HBC azt tűzte ki célul, hogy 2040-re a teljes értékláncán belül eléri a nettó zéró kibocsájtást. 2030-ra a cég 25%-kal csökkenti majd a CO2-kibocsájtást, a következő évtizedben pedig...

Tovább olvasom

Telefon, édesség, játék – A nap videója

Cukorkapromóciónak is beválna, de nem az: ha édesszájú vagy és meguntad a telefonodon játszható játékokat, tedd fel ezt a nagyon speciális készülékvédőt. A videóért katt a képre!      ...

Tovább olvasom

Tenyésztett marhahús a japánoktól

A japánok imádják a Wagyu marhahúst, amelyből fél kiló 200 dollárba kerül egyes csúcséttermekben. Most azonban sokkal megfizethetőbbé válhat, miután sikerült laboratóriumban is előállítani a húst. Japán tudósoknak sikerült előállítani...

Tovább olvasom

Új, saját márkás termékcsalád a SPAR Internationaltól

SPAR N°1 Value néven dobta piacra új, saját márkás terméksorozatát a SPAR International. A termékcsalád megjelenik majd a teljes európai piacon, ahol a retailer jelen van, később pedig globálisan is....

Tovább olvasom

Magazin: Étel a fagypont alatt

Jelentősen átalakította a fagyasztott termékek piacát az elmúlt időszak. Nem csupán az értékesítési csatornák szerepe változott, hanem az elvárások is a termékkörrel szemben. Miközben a hazai fogyasztók is igénylik a...

Tovább olvasom

A vendéglátós és a humanizmus

Az Élelmiszerbank Együnk Egymásért programjához csatlakozva újra felszáll a VakVarjú #szeretetszolgálat, amely október 14 – november 4. között vesz részt az Élelmiszerbank 250 000 adag étel eljuttatását célul kitűző Együnk Egymásért...

Tovább olvasom

Magyar kezdeményezésre szigorodhatnak a mézkeverékek származásjelölési előírásai

Eredményre vezettek az elmúlt két év erőfeszítései, az uniós Mezőgazdasági és Halászati Tanács hétfői ülésén az Európai Bizottság ígéretet tett a mézkeverékek származásjelölési előírásának felülvizsgálatára – mondta Nagy István agrárminiszter...

Tovább olvasom
Oldal