Közkedvelt márkák is használják
A Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. brandjeivel először a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányához csatlakozott, majd a kedvező tapasztalatai alapján olyan közkedvelt sajtokat védjegyeztetett, mint például a Medve sajt, a Tihany Camembert vagy a Karaván tömb sajtjai.
Lató Edina, a cég trade marketing managere szerint a védjegyhasználattal hangsúlyozni tudják, milyen fontos számukra ezeknek a termékeknek a hazai eredete. Ráadásul a Magyar Termék eladásösztönző akciói, áruházlánci együttműködései jól támogatják ennek kommunikálását a fogyasztóknak. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött az Oktatási Hivatallal
Az Oktatási Hivatallal kötött együttműködési megállapodást a MAGYAR TERMÉK Nonprofit…
Tovább olvasom >A magyaranyero.hu hűségoldal dedikáltan azokat a vásárlókat éri el, akik a hazai árut keresik
Több mint két éve hívta életre a Magyar Termék Nonprofit…
Tovább olvasom >Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >