Libero pelenka innováció

Libero pelenka innováció

A legújabb Libero nadrágpelenkák rugalmas oldalpanellel kerülnek forgalomba júniustól. Ez a rugalmas oldalsó rész a tépőzárral együtt közvetlenül kapcsolódik a lábgumírozáshoz. További újdonság az ún. fogó fül, amely megkönnyíti a...

Tovább olvasom

PICK Virsli termékcsalád (Virsli, Chilis, Sajtos, Frankfurter)

Innováció a csomagolt virslik piacán: praktikus, kettéválasztható csomagolás, mikróban is gyorsan elkészíthető, eszköz nélkül nyitható tasak. A négyféle, kedvelt ízvariáns mindegyike gluténmentes élelmiszer, jódozott sóval készül. 2×90g-os egyedi kiszerelés; 14...

Tovább olvasom

Sonkába göngyölt, Sajtos-fokhagymás, Pulyka grillkolbász

A Sonkába göngyölt grillkolbász ízesítésében a görög fűszerek dominálnak. A Sajtos-fokhagymás juhbélbe töltött különlegesség, míg a Pulyka grillkolbász enyhén, medvehagymával és petrezselyemmel ízesített pulykahúsból készül. Kiszerelésnagyság: 230 g (kivéve Sonkába...

Tovább olvasom

SIÓ Könnyű és Zamatos Update1

A termékcsalád teljesen megújul, az új designba bújt termékek 4 új ízkombinációban jelennek meg: Multivitamin, Alma-Zöldtea, Õszibarack-Bodza, Ananász-Guarana. A SIÓ Könnyű és Zamatos Update1 tökéletes választás mindazoknak, akik nem akarnak...

Tovább olvasom

SIÓ VitaTigris Gyümölcsital – Piros, Sárga, Zöld

Új, praktikus, egyszerre csavarkupakos és szívószálas, kézre álló, úgynevezett TetraSquare, kocka formájú dobozban kaphatók a VitaTigris Gyümölcsitalok. Ez a csomagolási forma első alkalommal mutatkozik be a hazai gyümölcsitalpiacon. Kiszerelés: 0,2...

Tovább olvasom

Infibra Szalvéta

Cellulóz alapanyagú éttermi szalvéták többféle méretben és színben. Az Infibra termékei teljes mértékben kielégítik mind a háztartás, mind a vendéglátóipar igényeit. A bevezetés időszakában kiemelkedő árkedvezményt biztosít a forgalmazó. Bevezetés...

Tovább olvasom

Bonbonetti Olympia mogyorós drazsé tejcsokoládé és cukorbevonattal

A Bonbonetti-csoport drazséválasztékát Olympia nevű mogyorós drazséval bővítette, amely limitált jelleggel lesz elérhető éppen a nyári olimpiai játékok ideje alatt. Az Olympia drazséban egész földimogyorót vontak be tejcsokoládéval és az...

Tovább olvasom

Dr. Oetker Eredeti Puding tejkaramella-ízű

A Dr. Oetker idén nyáron a Dr. Oetker Eredeti Puding tejkaramella-ízű bevezetésével újabb változatosságot kínál a Dr. Oetker Eredeti Puding-vásárlók számára. A bársonyosan krémes tejkaramellaíz egyedülálló a főzőpudingok között. Nettó...

Tovább olvasom

Joya kalciumos, vaníliás és csokoládés szójaitalok

100% növényi eredetű, ízesített szójaital. Laktózérzékenyek is szabadon fogyaszthatják. Hosszan eltartható, hűtést nem igényel. Praktikus kiszerelés, 200 ml/doboz egyszeri fogyasztásra elegendő mennyiség, szívószállal ellátott, praktikus tízórai és uzsonna kiegészítő gyermekek...

Tovább olvasom

Magnum Ecuador Dark

A csokoládét az ősi maják és aztékok az istenek eledelének tartották. Ez a titokzatos világ ihlette a Magnum Ecuador Dark megalkotását. Ínycsiklandó vanília jégkrém 62%-os kakaótartalmú csokoládéval bevonva. Ez a...

Tovább olvasom

Domestos Koszmester

Otthonunk eldugott kis zugaiban a kórokozók seregei zavartalanul tenyészhettek, és tervezhették titkos koszinváziójukat. Eddig! Hiszen az új Domestos Koszmester segítségével könnyedén vehetjük fel velük a harcot.Ügynökség: Lowe GGK Megrendelő: Unilever...

Tovább olvasom

SIÓ VitaTigris Gyümölcspüré

A VitaTigris csodálatos világába kalandoznak el a gyerekek, ahol megismerhetik legújabb varázslatát: „Igazi gyümölcsből zamatos finomság! VitaTigris Gyümölcspüré, ha megéheznél, vagy csak az íze kedvéért.” És ez már nemcsak Fantáziaország,...

Tovább olvasom

Trident Splash

Történet egy fürdőnadrágban sétáló férfiról, aki, ahogy ráharap a Trident Splash Strawbery Lime rágógumira, vízzuhatagot idéz elő a buszmegállóban, eláztatva ezzel a várakozókat. Így nyer magyarázatot furcsa öltözéke, hiszen ő...

Tovább olvasom

Az okos gazdálkodás idén is aktuális

Április 18-án befejeződött az Unilever 3 hónapon átívelő nyereményjátéka, a Gazdálkodj okosan! Az eredményekről kérdeztük Carra Anitát, az Unilever kereskedelmi marketing vezetőjét, valamint a promóció koordinátorát, Fábián Csilla kereskedelmi marketing...

Tovább olvasom

Kedvelik a vevők a POP anyagokat (EuroShop, 2. rész)

Jönnek az érzelmek a bolti eladás alakításában. Akkor lojális egy vevő az üzlethez, ha lelkesítő élményeket kap a vásárlás során. Aki a vevőinek örömet ad, érdekes élményeket nyújt, az sikeresen...

Tovább olvasom

Borúra derű?

Felfokozott várakozással gyülekeztek a Trade Marketing Klub rendezvényére a résztvevők április 17-én, a BKIK szilvamagtermében. A klubdélutánon Kozák Ákos, a GfK Hungária ügyvezető igazgatója, és Turcsán Tünde, a Nielsen ügyfélkapcsolati...

Tovább olvasom

A nagy fogyás a trade marketingben

Ezzel a címmel tartjuk meg következő klubülésünket június 5-én 15 órától, a Szépkilátás Szamos cukrászda kertjében (Bp. XII., Szépkilátás u. 1.). Szezonnyitó rendezvényünket grillpartival egybekötve tartjuk, ahová szeretettel várjuk kedves...

Tovább olvasom

Göröngyös az út a vásárlóig

A forecast (előrejelzés) szerepéről és a hazai gyakorlatról hallhattak előadást azok, akik részt vettek a Karrier és Stílus Tanácsadó Kft. által szervezett április 22-i konferencián a Margitszigeti Danubius Grand Hotelben.A...

Tovább olvasom

A néma eladó

A Dunapack Papír és Csomagolóanyag Zrt. csomagolástechnikai újdonságaival ismerkedhetett meg a szakmai közönség azon a konferencián, amelyet április 16-án a margitszigeti Thermál Hotelben tartott a cég.Az előadások sorát Palotai András...

Tovább olvasom

Az egészséges öregedés titkát kutatja a Nestlé

Május 20-án nyílt meg a Nestlé első – Japánban található – kutatói egysége a Tokiói Egyetemen. Az együttműködés, mely része a Nestlé Science and Research hálózatának, különös hangsúlyt fektet az...

Tovább olvasom

Robbanás előtt a funkcionális étel és ital piac

Az Euromonitor adatai szerint a szegmens forgalma öt év alatt több mint 30%-al nő.  A funkcionális élelmiszerek piaca két éve 97 milliárd dollár nagyságú volt, de ahogyan idősödik az átlag...

Tovább olvasom

A tánc és a Törley ismét egymásra talált!

Az idei verseny kiemelt jelentőségű eseménye a világ táncéletének, hiszen a 43. Törley Nemzetközi Táncverseny elnyerte a nagy presztízsű „Grand Slam” minősítést.Az elmúlt évben megrendezett Törley Táncgála után idén megállapodás...

Tovább olvasom

Eladná háztartásigép üzletágát a General Electric

A száz éve alapított üzletágnak nagy szerepe volt abban, hogy hogy a GE közismert márkanév lett az amerikai háztartásokban. Itt gyártottak először kisméretű légkondicionálókat, centrifugás mosógépeket és grillsütőket. A 13...

Tovább olvasom

45%-al csökkent az Imperial Tobacco nyeresége

A világ negyedik legnagyobb cigaretta gyártója az első félévet 38 százalékos forgalombővüléssel, több mint 8 milliárd angol font bevétellel zárta, eközben a profit 421 millió fontról 233 millióra csökkent.A csoport...

Tovább olvasom

Értékesíti az Interfruct cash&carry láncot az SCD

Az élelmiszer és vegyiáru nagykereskedelmi társaságot a Calslane Holdings pénzügyi befektető társaság nyilvánosságra nem hozott áron vásárolta meg.Az SCD bejelentette, hogy stratégiai portfólió tisztításba kezd a vállalatcsoportnál. A társaság tovább...

Tovább olvasom

Érdeklődik a lakosság az új munkanélküliség és keresőképtelenség biztosítás iránt

A GfK Hungária Piackutató Intézet új reprezentatív felmérést készített a biztosítási piacon néhány hete újonnan megjelent biztosítási konstrukció kapcsán, mely a bérből és fizetésből élők számára nyújt védelmet munkanélküliség és...

Tovább olvasom

Magyar részvétel a Londoni Nemzetközi Bor- és Szeszesital-kiállításon

Idén 28. alkalommal rendezik meg az angol fővárosban a Londoni Nemzetközi Bor- és Szeszesital-kiállítást (The London Internaional Wine & Spirit Fair – LIWSF). A világ egyik legrangosabb borászati eseményére május...

Tovább olvasom

4,3 %-kal nőtt a Marks&Spencer-profitja

A márciussal végződő üzleti évben a várakozásoknál jobban, egymilliárd fontra emelkedett a Marks&Spencer korrigált adózott eredménye, ami évtizedes rekordnak számít.  A bevétel 5,1 százalékkal nőtt, és meghaladta a 9 milliárd...

Tovább olvasom

A D’Arcy Avenue készítheti a Kométa kreatív anyagait

A kaposvári cég zártkörű, meghívásos tenderen választotta ki azt a kreatív ügynökséget amelynek feladata feladata a hamarosan induló reklámkampány kreatívjának elkészítése lesz. A Kométa 99 Zrt a magyar piac egyik...

Tovább olvasom

Dzsungelharcban a kistigrisek

Alultőkésítettség, gyűrűző nemfizetés, nehézkes banki finanszírozás, valamint irreálisan magas közterhek, kiszámíthatatlanul változó szabályozói környezet megnehezítik a hazai kkv-ek mindennapjait– derül ki a Coface Hungary és Az Üzlettárs magazin közös kA...

Tovább olvasom
Oldal