Robbanás előtt a funkcionális étel és ital piac
Az Euromonitor adatai szerint a szegmens forgalma öt év alatt több mint 30%-al nő.
A funkcionális élelmiszerek
piaca két éve 97 milliárd dollár nagyságú
volt, de ahogyan idősödik az átlag népesség
úgy nő a kereslet a speciális ételek és
italok iránt. A növekvő igény a vállalatok
között is nagy versenyt gerjesztett, a cégek
folyamatos innovációval irányítják
a piacot. A szegmens a különböző speciális
igényekre kifejlesztett élelmiszerekkel bővül, az
idei év két sikerterméke az Omega 3 és a
glükozamin. A halolajjal dúsított élelmiszerek
értéke mára eléri a 2 milliárd
dollárt, tejitalok és müzlik is készülnek
ezzel az összetevővel. A glükozamint elsősorban
étrendkiegészítőként forgalmazták,
tavaly 1,8 milliárd dollár értékben,
élelmiszeripari felhasználása még nem
elterjedt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Grant Thornton felmérés: Rugalmasság és befogadó munkakörnyezet segíthet megtartani a számviteleseket
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >