Eladó a poznani nemzetközi vásár

Eladó a poznani nemzetközi vásár

A lengyel kormány a Hungexpo egyik fő térségbeli versenytársának tartott poznani nemzetközi vásárt szervező cég magánkézbe adását tervezi. A kincstárügyi minisztérium még az idén vagy 2011 elején megkezdi a tárgyalásokat...

Tovább olvasom

Sok üzlet nem tud visszaadni húszezresből

A MasterCard és a Bankkártya.hu közös felmérése szerint a budapesti üzletek nagy részében ma is megoldhatatlan feladatnak bizonyul a legnagyobb magyar bankó beváltása. A MasterCard és a Bankkártya.hu próbavásárlói olyan...

Tovább olvasom

Kormányprogram: hangsúly a helyi élelmiszertermelésen

Megszüntetné az élelmiszer-kiskereskedelmi polcpénz „multiadó” jellegét és visszaszorítaná az áruházláncok önköltség alatti értékesítését az új kormány – derül ki a megvitatás előtt álló kormányprogram vidékfejlesztési fejezetéből. A koncepció az élelmiszer-ellátást...

Tovább olvasom

Válság előtti szinten a GKI-index

Májusban folytatódott a GKI konjunktúraindex (szezonális hatásoktól megtisztított) értékének egy éve tartó emelkedése. A GKI Gazdaságkutató Zrt. (www.gki.hu) által – az Európai Unió támogatásával – készített felmérés szerint különösen a...

Tovább olvasom

Visszaesik a gyümölcs- és zöldségtermelés az esőzés miatt

Az esőzések nyomán kialakult ár- és belvíz hatására idén 10-15 százalékkal lesz kevesebb a zöldség- és gyümölcstermés, drágulással azonban nem feltétlenül kell számolni. A Gabonatermesztők Országos Szövetségének elnöke az InfoRádiónak...

Tovább olvasom

Nyugat-Európa kacsát eszik liba helyett

A libatermékek fogyasztása – részben a Négy Mancs lejárató kampánya, részben a válság miatt – csökkent Nyugat-Európában. Egyre több vevő vásárol liba helyett kacsatermékeket, így a magyar tenyésztők is a...

Tovább olvasom

Újra a PEDIGREE® a legmegbízhatóbb állateledelmárka hazánkban

A Pedigree® márkára szavaztak idén is a legtöbben a Reader’s Digest magyar olvasói közül az „Európai Megbízható Márkák” állateledel kategóriájában. Magyarországon sorozatban már ötödször kapta meg az első helyezést a...

Tovább olvasom

A Nestlé három kávéját is visszahívja

A Nestlé Hungária Kft. visszahívja az Alta Rica, Cap Colombie és Espresso instant kávé termékcsaládot – tette közzé honlapján a Magyar Élelmiszer-biztonsági Hivatal. A visszahívást az indokolja, hogy a 100...

Tovább olvasom

SIÓ: húsz raklapnyi gyümölcslé az árvízi védekezőknek

A SIÓ-ECKES Kft. több millió forint értékű gyümölcslevet ajánlott fel az Észak-Magyarországot sújtó árvíz ellen hivatásos és önkéntes védekezőknek. Az adományt a cég a  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatósággal egyeztetett helyszínekre...

Tovább olvasom

Tovább folytatja ázsiai terjeszkedését a Metro

A Metro német kereskedelmi konszern masszívan terjeszkedik Kinában, és más ázsiai növekvő piacokon. Hosszú távon Ázsia, és különösen Kína mindig fontos szerepet játszik majd bővitési programunkban – hangoztatta Eckhard Cordes,...

Tovább olvasom

Minimumár bevezetését támogatja a Tesco a túlzott alkoholfogyasztás ellen

Támogatja a Tesco, hogy megtiltsák az alkohol tartalmú termékek önköltség alatti áron történő forgalmazását Nagy-Britanniában. Az új brit kormány minimumárat szabna az italoknak a mértéktelen fogyasztás visszaszorítása érdekében. A Tesco...

Tovább olvasom

A PepsiCo a kínai mezőgazdaságba is befektet

Az amerikai PepsiCo a következő három évben 2,5 milliárd dollárt kíván befektetni Kínában – ezt Indra Nooyi, a vállalat elnök-vezérigazgatója jelentette be Sanghajban pénteken. A cég, amelynek jelenleg 27 gyára...

Tovább olvasom

Az élelmiszeripart stratégiai ágazatként kell kezelni

Zátonyra fut az élelmiszer-ágazat, ha nem sikerül fellendíteni az innovációt – állítja a Magyar Nemzeti Élelmiszer-technológiai Platform. Számításaik szerint öt év alatt 45-50 milliárd forintot kellene a kutatás-fejlesztésbe fektetni. Stratégiai...

Tovább olvasom

Nincs fegyverszünet az áruházak és a beszállítók között

Jövő héten megnevezik és bejelentést tesznek azon kiskereskedelmi láncok ellen az élelmiszerfeldolgozók, amelyek a leginkább megszegik a tisztességtelen forgalmazói magatartás tilalmáról szóló törvényt. A vádak szerint egyes láncok visszaélve erőfölényükkel...

Tovább olvasom

Széchenyi-kártya: 750 milliárdból 7,6 milliárd a tartozás

A Széchenyi-kártya rendszerén keresztül eddig 750 milliárd forint hitelkerethez jutottak a magyar vállalkozások, jelen állás szerint 1600 cég van rajta a nemfizetők feketelistáján, a bedőlési arány viszonylag alacsony. Jelenleg több...

Tovább olvasom

Javult Magyarország versenyképessége

Magyarország a tavalyi 45. helyről a 42. helyre került az IMD 2010-es versenyképességi rangsorában – közölte a svájci IMD, a világ egyik vezető üzleti iskolája. Az IMD magyarországi partnere, az...

Tovább olvasom

Békéscsabán kolbászból lesz a kerítés

Kelet-Közép-Európa egyik meghatározó gasztronómiai és kulturális fesztiváljává kívánják felfejleszteni öt év alatt a békéscsabai kolbászfesztivált – közölte a szervező cég nevében Ambrus Zoltán. Idén 14. alkalommal szervezik meg a fesztivált...

Tovább olvasom

Csak a minősített biotermékekben bízhatunk

Mobil laboratóriumokat állít üzembe a biotermesztést és a termékeket ellenőrző Biokontroll Hungária Nonprofit Kft. A három kisteherautó évente és országszerte legalább 500 ellenőrzést végez majd a mintegy 1500-1900 hazai ökológiai...

Tovább olvasom

Az Ifo-mutató szerint javul a világgazdasági hangulat

Tovább javult a német Ifo gazdaságkutató intézet világgazdasági hangulatmutatója: a második negyedévre vonatkozó index 104,1 pontra nőtt, az előző negyedévi 99,5 pontról. Az első negyedévben kétéves csúcsra emelkedett a világgazdasági...

Tovább olvasom

Huszonnyolcezer gyermeket lep meg a Magyar Élelmiszerbank Egyesület

A Magyar Élelmiszerbank Egyesület kezdeményezésére indított adománygyűjtés eredményeként gyermeknap alkalmából összesen 28 ezer rászoruló gyermek kaphat ajándékot. Az összesen 8 tonna adományt az akcióban részt vevő 20 vállalat dolgozói és...

Tovább olvasom

Elismert művészek a Henkel.Art.Award 2010 hazai zsűrijében

A Henkel Magyarország Kft. négy művészt kért fel arra, hogy értékelje a Henkel Art.Award 2010 művészeti díjra jelentkező magyar művészek munkáit, és kiválassza közülük azt a három pályázót, akiket továbbjuttat...

Tovább olvasom

Az Európai Parlament nerm támogatja a „húsragasztást”

Megvétózta az Európai Parlament azt az európai bizottsági döntést, amely lehetővé tette, hogy az élelmiszeriparban adalékanyagként felhasználják a húsdarabok „összeragasztását” lehetővé tevő, trombin nevű enzimet. Az EU brüsszeli végrehajtó szerve,...

Tovább olvasom

Hazai POP-verseny

A POPAI Magyarország Egyesület csatlakozik a nemzetközi POPAI Awards rendezvénysorozathoz és meghirdeti a vásárláshelyi eszközök hazai versenyét.A pályázati kiírást hamarosan több kapcsolódó honlapon, hírlevélben és nyomtatásban is közzéteszik. A nevezett...

Tovább olvasom

Magánélet közszemlén

A vevők okostelefonjaikkal vásárlás közben összehasonlíthatják az adott üzlet árait más boltokéval. Ugyanez a technológia visszafelé is működik, így a kereskedőknek is számos lehetőséget nyújt. Egy nemrégiben alakult kaliforniai vállalkozás,...

Tovább olvasom

A negyedik képernyő

Nagy port vert fel a Nielsen első negyedéves jelentése, amelyben a tv-, számítógép- és mobiltelefon-kijelző után negyedik képernyőként emlegetett, otthontól távol sugárzott adások és hirdetések hatékonyságát auditálták. Ezeket a képernyőket...

Tovább olvasom

Design és márkaépítés P&G módra

Az instore marketing jelentősége egyre növekszik. A termékek valódi megmérettetése bolti környezetben, a polcokon történik.Az awareness alakításában, egy amerikai Nielsen-riport szerint, az instore fontosabb szerepet játszik, mint a tv. A...

Tovább olvasom

Kategóriaazonosító kihelyezés

A legújabb vásárlóimagatartás-vizsgálatok szerint a vevők egy-egy árucsoport legmarkánsabb termékével azonosítják be a teljes kategóriát. A vásárlói szokások ismerete az energiaital-kategória szárnyalásához is hozzájárulhat.Az energiaital az a dinamikusan fejlődő kategória,...

Tovább olvasom

Promócióban a legjobbak

Egész napos, gazdag szakmai program és a promóciós tevékenységhez kötődő új szolgáltatások bemutatkozása után 6 oklevél, 10 érem, 2 különdíj talált gazdára „Az év legsikeresebb promóciója 2009” verseny díjátadó ünnepségén....

Tovább olvasom

Eltávolítja a foltokat, megőrzi a színeket

Bronz: Clorox Color nyereményjátékA Clorox márka forgalmazója a legnagyobb magánkézben levő magyar disztribútorcég, a DunaPro Zrt., amely körülbelül 7500 boltot lát el direkt módon. 2008 nyarán vezették be a hazai...

Tovább olvasom

Már 70 éve ébred velünk a világ

Bronz: 70 éves a NESCAFÉA NESCAFÉ 70. születésnapját 2009. május 14-től július 1-ig tartó promóciósorozattal ünnepelte a Nestlé Hungária Kft. A SPAR, Coop, Tesco és Penny üzletekben egymást követték a...

Tovább olvasom
Oldal