Élen járni jó!

Élen járni jó!

Egy éve debütált a T-City, a Magyar Telekom és Szolnok megyei jogú város közös, több éves fejlesztési és innovációs programja.Az évforduló alkalmából elindult a CO-OP Hungary Zrt.-vel közösen kialakított legújabb...

Tovább olvasom

Mese a hosszú szárú virsliről

Egy három éves kisfiú vagy 60 évvel ezelőtt egy mesét talált ki egy királyról, aki egy akkora hosszú szárú virslit csinált, amivel az egész országát meg tudta etetni. A kisfiú...

Tovább olvasom

Balaton: támadás!

BALATON ATTACK – ez nem egy nyári heavy metal fesztivál elnevezése, hanem a Borsodi Sörgyár Zrt. házon belüli kezdeményezése, amelynek keretében az irodai dolgozók is belekóstolhatnak a terepmunkába. A június...

Tovább olvasom

Nőtt az eladás, csökkent az átlagár a margarinoknál

A margarin forgalma értékben is, mennyiségben is nőtt az elmúlt év során. Éves piacmérete meghaladja a 20 milliárd forintot. Kiskereskedelmi eladása értéket tekintve 4 százalékkal emelkedett 2009. április–2010. márciusban, az...

Tovább olvasom

Eredményeket hozó innovációk a margarinpiacon

Míg néhány éve boszorkányüldözés alanya volt a margarin, ma már egy jóval egészségesebb imázsú, fejlődő kategória. Gyártói a kritizált összetevőket visszaszorították, vitaminokat adtak hozzá, csomagolását is korszerűsítették. A jelen pedig,...

Tovább olvasom

Korszerű olajok többféle ízben

A növényi olajakból készült termékek másik nagy csoportja a különféle étolajaké. Itt is van fejlődés, innováció.A Maresi Foodbroker Kft. által forgalmazott KRONEN finomított kukoricacsíra-étolaj például kizárólag az értékes anyagokat tartalmazó...

Tovább olvasom

A válság ellenére növekedett a margarinok piaca

A GfK Hungária háztartások privát fogyasztását monitorozó ConsumerScan adatai szerint 2010 első negyedévében a magyar háztartások 73 százaléka vásárolt valamilyen csészés margarinfajtát, míg közel 60 százalékuk sütőmargarint.Mindkét arányszám kismértékű növekedést...

Tovább olvasom

Kelendőbbek a nagy kiszerelések

A 400 négyzetméternél nagyobb üzletekben nőtt a szénsavas üdítőital forgalma értékben, a 2009. április–2010. márciusi kumulált év során, az előző hasonló időszakhoz viszonyítva. A 400 négyzetméteres és kisebb üzletekben viszont...

Tovább olvasom

Üdítők cukor nélkül – már az alsóbb árkategóriákban is

Csökkenő piacon erősödik a cukormentes szegmense és a nagy kiszereléseké. Ez a rövid helyzetkép adható a szénsavas üdítők piacáról. Az egészségesebb irányba mozdulás ma már azonban nem csupán a cukormentességet...

Tovább olvasom

Legkoncentráltabb a tisztasági betét forgalma

A női higiéniai termékek közül legnagyobb kategória az egészségügyi betét. Mintegy 5 milliárd forintos forgalma stabil maradt 2009. május–2010. áprilisban, az előző hasonló időszakhoz viszonyítva. Mennyiséget tekintve azonban mínusz 4...

Tovább olvasom

Jó lehetőségek az intim szférában

Nyáron előtérbe kerülnek az intim cikkek, a lenge ruhák miatt ugyanis más típusú termékeket használnak a fogyasztók. A piac stabil, a gyártók bizakodva tekintenek az év második fele elé. A...

Tovább olvasom

Mit eszünk, ha nagy leszünk?

Hazánkban egyelőre nem született egységes jelölés a génkezeléstől mentes élelmiszerekre. Szakértők azt mondják, egyelőre erre a célra az ökológiai jelölés is megfelel, hiszen a biogazdálkodás egyben géntisztaságot is jelent. Több...

Tovább olvasom

A kormány az erőfölény ellen van

Lapzártánkig a kormány kereskedelemfejlesztési elképzeléseiből nem sok derült ki, ezért csak a kormányprogramból tudunk szemezgetni, ebben megjelenik a versenyszemlélet és a nemzeti érdekek védelme. A Fellépést az erőfölénnyel való visszaélés...

Tovább olvasom

Zuhan az élelmiszer-export

Még mindig javul a külkereskedelmi mérleg, de vannak már a belső kereslet beindulására utaló jelek. A tavalyinál szűkebb az export-import olló: a kivitel 16,8, a behozatal 15,9 %-kal nőtt áprilisban...

Tovább olvasom

Italgyártási technika a Brau Bevialén

A november 10-12-én, a nürnbergi Vásárközpontban tartandó Brau Beviale 2010 új külsővel és teljes erővel közeledik a starthoz. Az idei év nemzetközileg legjelentősebb, ital-alapanyagokkal, technológiákkal, logisztikával és értékesítési ötletekkel foglalkozó...

Tovább olvasom

Francia kirakodóvásár és utcabál Budapest belvárosában

2010. július 10-én 11 órától éjfélig igazi francia vásári hangulattal, gyerek- és sportprogramokkal, élőzenével várja az érdeklődőket a belvárosban a francia kirakodóvásár 31 standja. A Városháza Parkban a SOPEXA budapesti...

Tovább olvasom

Az áprilisi visszaesés után nőtt az euroövezet kiskereskedelmi forgalma

Nőtt májusban a kiskereskedelmi forgalom az euróövezetben az áprilisi jelentős visszaesés után – derül ki az EU statisztikai hivatala, az Eurostat jelentéséből. Májusban 0,2 százalékkal nőtt áprilishoz képest az euróövezet...

Tovább olvasom

Stratégiai partnerség révén erősödik a Rézangyal disztribúciója

A Rézangyal Kft. és a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. megállapodása értelmében július 5-től a Rézangyal Classic Selection 11 íze mellett a Rézangyal 55 fokos válogatás 3 termékének kizárólagos disztribútora lett...

Tovább olvasom

A Liegl & Dachser továbbra is a szállítmányozás és logisztika egyik vezető vállalkozása

A pilisvörösvári székhelyű Liegl & Dachser a jövőben is komolyan részt kíván vállalni a hazai gazdasági élet sikeres fellendítésében és magyarországi székhelyének fejlődésében, nyilatkozta a cég alapítója, Engelbert Liegl. A...

Tovább olvasom

Megszerezheti a Penam a Multi Pékséget és a Ceres Sütőipari Zrt-t

Megszerezheti a Penam a.s. a Ceres Sütőipari Zrt. valamennyi részvényét és a Multi Pékség Bt. 100 százaléka feletti irányítást – döntött a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A június 2-i döntés értelmében...

Tovább olvasom

Kereskedelmi igazgatót vált a Friesland

A Friesland Campina Hungária Zrt kereskedelmi igazgatót vált. 2010 augusztus 1-jétől Sípos Judit kereskedelmi igazgató távozik a cégtől, helyébe Zeliska Csaba lép....

Tovább olvasom

Pöttyös-Szamos: Ellenállhatatlan ízek találkozása

A Pöttyös már évtizedek óta számos újdonsággal kedveskedik hűtött tejdesszertek szerelmeseinek. Idén a GURU után egy újabb különlegességgel jelent meg a piacon. A narancsos Szamos marcipánnal ízesített Pöttyös Pont2 várhatóan...

Tovább olvasom

Új, nyári finomságok a Kométától a grillszezonra

A Kométa Finom Grillek termékcsalád új, szezonális kínálattal kedveskedik a grillezés szerelmeseinek. A gondosan válogatott alapanyagokból készülő, finoman fűszerezett kolbászok mellett számos ízletes recepttel és ötletes tippel várja az érdeklődőket...

Tovább olvasom

Várhatóan megugranak az élelmiszerárak

Átlagosan mintegy a kétszeresére emelkedtek tavalyhoz képest a hazai zöldség- és gyümölcsárak, emellett drágulhatnak a tejtermékek és a pékáruk. A tejtermékek 4-6 százalékkal, a kenyér 10 százalékkal is többe kerülhet...

Tovább olvasom

InterMopro, InterCool és InterMeat Düsseldorfban

Új, különösen igényes fogyasztói elvárásoknak is megfelelnek a düsseldorfi InterMopro, InterCool és InterMeat szakvásár kiállítói, szeptember 12-15. között. „Holnapunk friss világa” címmel mutatnak be olyan hús-, tej- és hűtőipari termékeket,...

Tovább olvasom

Élelmiszert Lengyelországban, szeszesitalt Romániában érdemes venni

Ha a kontinens egyik végéből a másikba néhány óra alatt el lehetne jutni, az unió polgárai minden bizonnyal Európa keleti országaiba járnának vásárolni. A szabadfold.hu az Eurostat (az unió statisztikai...

Tovább olvasom

Danone: „Tegyünk együtt a Gyermekekért”

A bakonybéli Oktatási Centrum építését támogatja az idén a „Tegyünk együtt a Gyermekekért” program, mely immár 9 éve segíti anyagilag a daganatos beteg gyermekek rehabilitációját és egészséges klinikai táplálkozását. Az...

Tovább olvasom

Fröccsbuszt indított a Közösségi Bormarketing

Elstartolt a Fröccsbusz, melyet a Közösségi Bormarketing indított el a hazai borok népszerűsítésére. A fröccsöt augusztus végéig népszerűsítő járatot Hajós András indította útjára Budapestről.Egy T2-es Transzporterről osztanak majd helyi borokból...

Tovább olvasom

Tesco és Öko-Pannon: közös roadshow a szelektív hulladékgyűjtésért

A Tesco-Global Áruházak Zrt. és az ÖKO-Pannon Nonprofit Kft. közös roadshow keretében kívánja felhívni a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára. A nyár folyamán 5 vidéki helyszínen megrendezésre kerülő roadshow tematikájában...

Tovább olvasom

CBA és Procter&Gamble: köszi

A CBA és a Procter&Gamble összefogásából létrejött program, A közösség szíve (köszi) jótékonysági kezdeményezés: 2006 óta több tízmillió forinttal támogatta a helyi közösségek számára értékes és fontos célokat. Bár a...

Tovább olvasom
Oldal