KSH: júliusban csökkent a kereskedelmi szálláshelyek forgalma

KSH: júliusban csökkent a kereskedelmi szálláshelyek forgalma

Júliusban a külföldi vendégek száma 2,4, a vendégéjszakáké 5,4 százalékkal csökkent. A szálláshelyekre érkezett 687 ezer vendég 1,884 millió vendégéjszakát töltött el. A belföldi vendégek és vendégéjszakák száma egyaránt 1,5...

Tovább olvasom

Ensana néven működnek tovább a Danubius gyógyszállodái

A Danubius Health Spa Resort márkanevet az Ensana Health Spa Hotel brandnév váltja fel Magyarországon. Ensana márkanév alatt megalakult Európa legnagyobb gyógyszállodalánca, amely 26 egységből, köztük öt magyarországi hotelből áll...

Tovább olvasom

Friss (hús) a piacon

Speciális együttműködésbe kezdett idén májusban az Auchan és a PICK Friss hús termékeket előállító MCS Vágóhíd Zrt. A Mohácsról érkező, kiváló minőségű prémium húsok értékesítését egy két-hónapos tesztidőszak erejéig jelentős...

Tovább olvasom

Jól jár a Starbucks az ajándékkártyákkal

A monetáris kérdésekkel foglalkozó amerikai elemző/blogger, J.P. Koning nemrég azt vette végig blogján, hogy mekkora finanszírozási csodát is hajt végre a világ legismertebb kávézólánca, a Starbucks – olvasható a 444.hu-n....

Tovább olvasom

Gyroskészítés egy New York-i éttermi asztalnál – A nap videója

Hogy ezt még korábban nem találta ki senki! (A shawarma kifejezés ne tévesszen meg senkit – az majdnem ugyanaz, csak arab változatban)...

Tovább olvasom

Sötét színű Fantát dob piacra a Coca-Cola Halloweenre

Limitált kiadású vérnarancs ízű Fantával készül a Coca-Cola idén Halloweenre. A Fanta Dark Orange fekete színű. A brand a Noma Barral lépett partnerségre, hogy megalkossa az új dizájnt, ami egy...

Tovább olvasom

Saját márkás, fenntartható fogkefe a Coop Svájctól

Saját márkás fogkefét dobott piacra a Coop Svájc. A termék megújuló anyagokból készült, és a Naturaline nevet viseli. A puha és közepesen puha sörtés fogkefék nyele FSC-minősített svájci bükkfából készült,...

Tovább olvasom

Aldi: „Zöld Gomb” a fenntartható textilekre

„Grüner Knopf”, azaz Zöld Gomb. Így nevezte el az Aldi azt a címkét, ami ezentúl fenntartható textilein látható. A minősítés a babaharisnyákon és a babazoknikon, valamint a kicsiknek szánt anyagokon...

Tovább olvasom

Magazin: Egyszerű mechanizmusok, hasznos nyeremények

Az „Év legsikeresebb promóciója” verseny értékelése során a Kantar-Hoffmann és a Trade magazin közös fogyasztói felméréseinek eredményét minden évben a szakma elé tárjuk, hogy a 32 közvetlen fogyasztói visszajelzésből minden...

Tovább olvasom

KSH: augusztusban 3,1 százalékkal nőttek a fogyasztói árak

Augusztusban átlagosan 3,1 százalékkal nőttek a fogyasztói árak az egy évvel korábbiakhoz képest, júliushoz viszonyítva 0,1 százalékkal csökkentek – közölte kedden a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). Az éves áremelkedés üteme...

Tovább olvasom

Equilor: a magyar gazdaság teljesítménye stabil

A magyar gazdaság fundamentumai továbbra is kedvezőek, a GDP-növekedés üteme ugyan lassulhat, de az idei évben is élénk marad az Equilor Befektetési Zrt. legfrissebb elemzése szerint. A befektetési társaság számítása...

Tovább olvasom

Megerősítik a Balatoni Halgazdálkodási Nonprofit Zrt.-t

Megerősítik a Balatoni Halgazdálkodási Nonprofit Zrt. tevékenységét további 1300 hektár tógazdasággal, ennek köszönhetően a társaság halgazdálkodási feladatait magasabb szinten, hatékonyabban tudja ellátni – jelentette be az agrárminiszter kedden Budapesten sajtótájékoztatón....

Tovább olvasom

V4: ne csökkentsék az európai uniós támogatásokat!

A visegrádi országok európai ügyekért felelős parlamenti bizottságainak képviselői elfogadhatatlannak nevezték az uniós pénzügyi források következő hétéves költségvetési ciklusra tervezett 20 százalékos csökkentését a hétfőn Sárospatakon megtartott tanácskozásukon. Hörcsik Richárd...

Tovább olvasom

GREEN BRANDS Akadémia IV.: Hogyan csökkentheti egy vállalat a környezeti terhelését?

Nap nap után érkeznek a hírek szerte a világból a klímaváltozás áldatlan hatásairól: sarkvidéki kánikuláról és egyenlítői havazásról, tűzvészekről és áradásokról. A maga helyén mindenkinek tenni kell azért, hogy valamelyest...

Tovább olvasom

AM-államtitkár: az élelmiszerbiztonság területén is nagy jelentőséggel bír az állatorvosok munkája

Az állatorvoslásban és az élelmiszerlánc-biztonságban már most láthatóak azok a kihívások, amelyek megválaszolásához az állatorvostan hallgatók új ötleteire lesz szükség – mondta Zsigó Róbert, az Agrárminisztérium (AM) élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára...

Tovább olvasom

Új raktárbázist épített a BILK a MediaMarkt számára

A BILK Logisztikai Nyrt. új, több mint 20 ezer négyzetméteres raktárbázist épített a MediaMarkt számára. A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján kedden közzétett tájékoztatás szerint a beruházás értéke a csarnokhoz vezető...

Tovább olvasom

Hamis parfümköket és cipőket foglalt le az adó- és vámhivatal

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) munkatársai 24 millió forint értékű hamis parfümöt és 132 pár hamis cipőt foglaltak le az M1-es autópályán – közölte a szervezet Komárom-Esztergom megyei igazgatósága...

Tovább olvasom

Nőtt a német export

A várakozásokkal ellentétben nem csökkent, hanem emelkedett Németország exportjának értéke júliusban, a harmadik negyedév stabil indítása azt jelezheti, hogy az euróövezet legnagyobb gazdasága ki tudja védeni a kereskedelmi vitákból és...

Tovább olvasom

Távozik az Alibaba éléről Jack Ma

A legnagyobb kínai internetes kiskereskedelmi vállalat, az Alibaba társalapító elnöke, Jack Ma kedden távozik a vállalat éléről. A cég arcaként ismert Jack Ma egy évvel ezelőtt, tavaly szeptemberben, 54. születésnapján...

Tovább olvasom

Tovább csökken az idén az okostelefonok globális eladása

Idén már a harmadik egymást követő évben csökken az okostelefonok globális eladása – véli az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat. Az IDC szerint a folyó...

Tovább olvasom

A Mars célkitűzése és a mögötte álló fenntarthatósági törekvések

A világ, amit holnapra szeretnénk, azzal kezdődik, ahogyan ma dolgozunk érte – így szól a Mars, a világ egyik legnagyobb édesség-, élelmiszer- és kisállateledel gyártójának célkitűzése. Bár csak nemrég fogalmazták meg, a...

Tovább olvasom

Újabb rekordot döntöttek a Horvátországba utazó magyarok

Szeptember elsején átlépte a 3 milliót a magyar turisták horvátországi vendégéjszakáinak száma, a tavalyi rekordévhez képest idén még több magyar kereste fel az adriai államot – közölte a Horvát Idegenforgalmi...

Tovább olvasom

Aki fúrót keres, annak lyukakra van szüksége

Mitől fog visszatérni hozzánk a vásárló? Mi jelenti számára az igazi fogyasztói élményt, és mire van valójában szüksége? Ezekre a kérdésekre keresték a választ az Extreme Digital és az SD4Good...

Tovább olvasom

BS Plastic: élen a fenntarthatóságban

A fenntarthatóság mára már mindennapjaink részévé vált, mindenki igyekszik tenni érte és e szerint élni. A Plastics Europe adatai szerint évente mintegy 25,8 millió tonna műanyag hulladék keletkezik Európában, melyből kevesebb mint...

Tovább olvasom

Trendi feketék

Alacsonyabb kávéárak a világpiacon, élénk innovációs kedv a gyártóknál, erősödő vásárlóerő, fejlődő kávézási kultúra – ezek az egymással összecsengő, párhuzamos tényezők állnak a hazai kávépiac rég nem tapasztalt dinamizmusa mögött....

Tovább olvasom

STARBUCKS kávé az otthonodban – Szeptembertől új, ikonikus márkával bővül a Nestlé Hungária kávé portfóliója

2019. szeptember 1-je történelmi pillanat a Nestlé Hungária Kft. életében, hiszen a közkedvelt NESCAFÉ, DOLCE GUSTO és NESPRESSO kávék mellett az élelmiszeripari óriás Magyarországon is elkezdi forgalmazni a STARBUCKS márka...

Tovább olvasom

Mit imádnak az amerikaiak az olajban sült ételeken – A nap videója

…és mitől híznak meg annyian közülük. Katt a képre a videóhoz!...

Tovább olvasom

’Grab and Go’-üzletet tesztel az Albert Heijn

Mobil digitális üzletet tesztel az Albert Heijn. A holland kiskereskedő a ’grab and go’-élményt szeretné megismertetni a vásárlókkal. A vásárlók bank- vagy hitelkártyával léphetnek be a boltba, és akár app...

Tovább olvasom

Nem csomagolja többé műanyagba az uborkát a Netto Marken-Discount

Eltávolítja uborkáiról a műanyag csomagolást a Netto Marken-Discount. A változás 4260 diszkontot érint Németországban. A változás következtében a cég évi 80 tonna műanyaggal kevesebb csomagolóanyagot fog felhasználni. A döntés három...

Tovább olvasom

Valio: tej szabadtartású tehenektől

Szabadtartású tehenektől származó tejet dob piacra a Valio. A finn tejipari óriás 1 literes és 1,75 literes dobozokban kerül a polcokra. A változtatás része a Valio azon törekvésének, hogy mindenki...

Tovább olvasom
Oldal