Nem csomagolja többé műanyagba az uborkát a Netto Marken-Discount
Eltávolítja uborkáiról a műanyag csomagolást a Netto Marken-Discount. A változás 4260 diszkontot érint Németországban.
A változás következtében a cég évi 80 tonna műanyaggal kevesebb csomagolóanyagot fog felhasználni. A döntés három hónappal azt követően született, hogy a cég bejelentette: ezentúl lézercímkézést használ termékein.
A kiskereskedő másik jelentős környezetvédelmi lépése, hogy évente felhasznált 2,2 millió műanyag tálcáját környezetbarát kartonra cseréli.
Kapcsolódó cikkeink
Uborkaárak: Drágulás Európában
Az uborka ára jelentősen megemelkedett az európai nagybani piacokon az…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >