Nem csomagolja többé műanyagba az uborkát a Netto Marken-Discount
Eltávolítja uborkáiról a műanyag csomagolást a Netto Marken-Discount. A változás 4260 diszkontot érint Németországban.
A változás következtében a cég évi 80 tonna műanyaggal kevesebb csomagolóanyagot fog felhasználni. A döntés három hónappal azt követően született, hogy a cég bejelentette: ezentúl lézercímkézést használ termékein.
A kiskereskedő másik jelentős környezetvédelmi lépése, hogy évente felhasznált 2,2 millió műanyag tálcáját környezetbarát kartonra cseréli.
Kapcsolódó cikkeink
Magyarországon teszteli papíralapú csomagolását a Nestlé
2025-re a Nestlé csomagolóanyagainak 100%-a újrahasznosítható vagy újrafelhasználható lesz. Ennek…
Tovább olvasom >100 százalékban újrahasznosítható csomagolású termékkategóriát vezet be a Tesco
A Tesco sajátmárkás háztartási termékei ezentúl 100 százalékban újrahasznosítható csomagolásban…
Tovább olvasom >Karbonsemleges lesz a Heineken 2040-re
2040-re tökéletesen karbonsemlegessé válik a Heineken. A vállalat a világon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Planet Budapest 2021: a legjelentősebb fenntarthatósági kihívások
A magyarok közel 80 százaléka szerint a lakosságnak, a vállalatoknak…
Tovább olvasom >Magyar bor nyert nagyaranyérmet az Eurázsiai Bor- és Párlatversenyen
Nagyaranyérmet nyert a Moszkvában megrendezett Eurázsiai Bor- és Párlatversenyen (EAWSC)…
Tovább olvasom >Elindult a nevezés a Brillante párlatversenyre
Elindult a nevezés a Brillante – 2021 elnevezésű nemzetközi párlatversenyre,…
Tovább olvasom >