GREEN BRANDS Akadémia IV.: Hogyan csökkentheti egy vállalat a környezeti terhelését?
Nap nap után érkeznek a hírek szerte a világból a klímaváltozás áldatlan hatásairól: sarkvidéki kánikuláról és egyenlítői havazásról, tűzvészekről és áradásokról. A maga helyén mindenkinek tenni kell azért, hogy valamelyest lelassítsuk a klímaváltozás sebességét. Mit tehetnek a vállalatok? Milyen 21. századi technológiák alkalmazásával tudják mérsékelni a környezeti terhelésüket? A IV. GREEN BRANDS Akadémia előadói ezekre a kérdésekre igyekeznek választ adni. Szó lesz az eseményen életciklus-szemléletről, körforgásos gazdaságról, hulladékoptimalizálásról, megújuló energiákról, illetve azok alkalmazási tapasztalatairól.
A szeptember 27-én megrendezendő eseményt a Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetségével közösen szervezi a GREEN BRANDS. A rendezvényre szeretettel várnak minden, a bolygó sorsáért aggódó, az új technológiákról többet megtudni akaró érdeklődőt.
További információk és regisztráció az alábbi linken:
Kapcsolódó cikkeink
Electrolux kutatás: nem veszünk tudomást a klímaváltozásról
Annak ellenére, hogy a háztartásigép-gyártók több mint 10 éve bátorítják…
Tovább olvasom >A Heineken Hungária az első PET palack mentes nagyüzemi sörgyártó
A nagyüzemi sörgyárak közül elsőként, a fenntarthatóság jegyében vonta ki…
Tovább olvasom >Magazin: Hatások és trendek 2021
A Trade Marketing Klub „Szerelmem a trade marketing” konferenciáján Tolnai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amit az elmúlt 15 hónapról tudni érdemes
Piackutatóktól első kézből láthatták a résztvevők a teljes 2020 és…
Tovább olvasom >FIGYELEM! ILYEN MÉG NEM VOLT! A Trade Marketing Klub ÁPRILISI ÜLÉSE TÉRTÉSMENTES!
Az egy éve tartó pandémiás helyzetben szeretnénk kedvet csinálni, kedveskedni…
Tovább olvasom >Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára: a járvány után robbanhat a fluktuáció
Nagyot fordult a munka világa az elmúlt egy évben: miközben…
Tovább olvasom >