STARBUCKS kávé az otthonodban – Szeptembertől új, ikonikus márkával bővül a Nestlé Hungária kávé portfóliója
2019. szeptember 1-je történelmi pillanat a Nestlé Hungária Kft. életében, hiszen a közkedvelt NESCAFÉ, DOLCE GUSTO és NESPRESSO kávék mellett az élelmiszeripari óriás Magyarországon is elkezdi forgalmazni a STARBUCKS márka termékeit a kis- és online kereskedelemben, így újabb ikonikus kávébranddel bővül a magyarországi Nestlé portfóliója.
A Nestlé még 2018-ban kötött licencszerződést a STARBUCKS-szal a nemzetközi kávéházlánc előregyártott termékeinek kizárólagos forgalmazására. Ezzel a szerződéssel egy példátlan partnerség vette kezdetét, amelyben a STARBUCKS évtizedes múltra visszatekintő kávészakértelme és tapasztalata a világ vezető élelmiszeripari vállalatának több mint 150 éves kiskereskedelmi gyakorlatával és a piacon betöltött fontos szerepével egyesült.
A folyton megújuló NESCAFÉ, a prémium és kifinomult Nespresso és az amerikai életstílust és közvetlenséget képviselő STARBUCKS alkotta triumvirátussal a Nestlé nem titkolt célja, hogy a kávé szerelmeseinek minden helyzetre és pillanatra a megfelelő élményt tudja nyújtani.
A tavaly kötött megegyezés értelmében a STARBUCKS világa mostantól átlép a kávéházak küszöbén, és megjelenik az otthonokban és irodákban is, hisz az elmúlt időszakban történt termékfejlesztési folyamat következményeként a Nestlé és a STARBUCKS egy olyan közös termékportfóliót hozott létre, amelyet egyre több piac fog forgalmazni világszerte a kis- és online kereskedelemben.
A különböző kávéfogyasztási szokásoknak és kedvelt elkészítési módoknak megfelelve a portfólióban négy különböző fajta kávé található: szemes és őrölt-pörkölt kávék, illetve Nespresso-kompatibilis és NESCAFÉ Dolce Gusto-kompatibilis kávékapszulák.
2019 februárjában számos ország élelmiszerüzleteiben és online kereskedelmi csatornáin elkezdődött a STARBUCKS szortiment értékesítése, Magyarországra pedig hivatalosan 2019. szeptember 1-től érkeznek a STARBUCKS Nespresso- és Nescafé Dolce Gusto-kompatibilis kávékapszulái, illetve szemes kávéi.
Különböző ízvilágú pörkölések minden ízlésre és hangulatra
Minden új terméknek a STARBUCKS kávéházaiból jól ismert magas minőségű, felelős eljárások alkalmazásával termesztett, etikus kereskedelemből származó 100%-ban arabica kávé az alapja.
A különböző fajtájú STARBUCKS kávék elkészítésében azonban van különbség, hiszen másfajta pörkölési technikával más-más aromát, testességet, ízt lehet belőlük kihozni. A kávébabok pörkölésében a STARBUCKS eddigi kínálatához hasonlóan a Nestlé a STARBUCKS at Home termékcsaládban is három profilt különböztet meg.
A világos pörkölés könnyedebb, enyhén testes, bársonyos és lágy – az ebből készült kávéban finomabb, letisztultabb ízjegyek érezhetők.
A közepes pörkölést a finom és kiegyensúlyozott, közepesen telt ízjegyek jellemzik, ami izgalmas ízkombinációt hoz ki a kávéból – a világos, savanykás ízektől egészen a gazdagabb és élénkebb jegyekig.
Ha testesebb, gazdagabb, merészebb kávéra vágyunk, érdemes a sötét pörköléssel készült termékeket választani, amelyekben az édeskésebb pörkölt és a földesebb ízek teltebb kombinációját érezhetjük ki.
Különböző megoldások az otthoni kávézás szerelmeseinek
Itthon szeptembertől a STARBUCKS márka ernyője alatt és a Nestlé forgalmazásában három különböző típusú kávé kerül a kiskereskedelem polcaira: NESPRESSO- és NESCAFÉ Dolce Gusto-kompatibilis kávékapszulák, illetve pörkölt szemes kávék.
Mind a STARBUCKS by NESPRESSO, mind a STARBUCKS by NESCAFÉ Dolce Gusto kávékat a STARBUCKS által évtizedek alatt tökéletesített pörkölési technológia és az egyedi ízvilág határozza meg, mindkét termékszortimentben megtalálhatók lesznek világos, közepes és sötét pörkölésű változatok.
A STARBUCKS by Nespresso kapszulák gyártási technológiája megegyezik a Nespresso technológiájával: a kapszulák alumíniumból készülnek és 100%-ban újrahasznosíthatók.
A STARBUCKS by Nespresso kávék egységesen fekete kávék, amelyekből hangulatunktól függően választhatunk espresso, ristretto vagy akár hosszú kávét is. A világos pörkölésű, lágy Blonde Espresso Roast és a sötét pörkölésű Espresso Roast kapszulákból készíthetünk ristrettót vagy espressót, a közepes pörkölésű Pike Place Roast és Single-Origin Colombia kapszulákból pedig lungo verziót. A fenti négyes egy koffeinmentes változattal, a sötét pörkölésű Decaf Espresso Roast kapszulával egészül ki. Összesen tehát öt termék lesz elérhető a Nespressó-val megegyező kiszerelésben, dobozonként 10 kapszulával.
A STARBUCKS by NESCAFÉ Dolce Gusto kapszulák és technológia szintén megegyeznek a NESCAFÉ Dolce Gusto kapszuláival és technológiájával, a kávékeverékek és ízek azonban megegyeznek a STARBUCKS kávézókban már megszeretett termékekkel. A STARBUCKS by Dolce Gusto kínálata persze nem lehetne teljes a tejes verziók nélkül: a Veranda Blend Americano, Single Origin Colombia Espresso és Espresso Roast fekete kávékon túl elérhetőek lesznek a Magyarországon is kedvelt Latte Macchiato és Cappuccino kapszulák is. A kiszerelés a NESCAFÉ Dolce Gustóhoz hasonlóan 12 kapszula dobozonként, a fekete kávékból így 12 csésze, a tejes változatokból pedig 6 csésze kávé készíthető el.
Az autentikus kávéélményre a koronát a szemes kávék teszik fel. A Blonde Espresso Roast különlegessége, hogy ez a legvilágosabb pörkölésű STARBUCKS kávé, íze kiegyensúlyozottan lágy, édeskés. A Pike Place Roast latin-amerikai kávék keverékéből készülő, közepes pörkölésű kávé, csokoládés-mogyorós ízjegyekkel és egyben a legrégibb hagyománnyal – hiszen ezzel a kávéval indult el a STARBUCKS vállalat története a seattle-i Pike Place Marketen nyílt első STARBUCKS üzletből. Az Espresso Roast sötét pörkölésű szemei intenzív, karamellás-édes jegyeket hordoznak – érdekesség, hogy a STARBUCKS kávéházaiban készülő latte is ebből a kávéból készül. Mindhárom változat egységesen 200 grammos kiszerelésben lesz elérhető. A szemes kávék őrlés után hagyományos kávéfőzőkben is elkészíthetők, ugyanakkor érdemes őket french pressben is kipróbálni, hiszen így hozhatók ki leginkább a különleges, izgalmas ízjegyek.
Kávéházi hangulat az eladáshelyeken
A STARBUCKS brand rajongóit erősen meghatározza az innovációra való nyitottság, jellemzően mindig elsőként próbálják ki az újdonságokat. A STARBUCKS at Home termékek bevezetésekor a termékek elérhetősége mellett elsődleges fontosságú lesz azok eladáshelyi megjelenítése, melynek célja, hogy a márka rajongói felismerjék és felidézzék a kávéházakból már ismert és kedvelt hangulatot.
Annak érdekében, hogy a célcsoporthoz minél előbb eljusson a termékek elérhetőségének híre, a bevezetést a Nestlé marketingkampánnyal és kiemelt bolti jelenléttel, eladáshelyi aktivitásokkal támogatja. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >