Chatboxot indít a Lidl

Chatboxot indít a Lidl

WhatsApp chatboxot indított a Lidl, hogy vásárlóit informálhassa arról, melyik bolt mikor a legcsendesebb. A cég így próbálja csökkenteni a fertőzések kockázatát. A vásárlóknak nem kell mást tenniük, mint üzenetet...

Tovább olvasom

A kenyai Vöröskereszttel közösen segít a Carrefour

A kenyai Vöröskereszttel karöltve szeretne segíteni a Carrefour azoknak, akiket érintett a koronavírus. A cég adományokkal igyekszik könnyíteni az ott élők életét. Az adománycsomagok rizst, cukrot, olajat és más élelmiszereket...

Tovább olvasom

Fadobozos francia camembert sajt az ALDI-ban

Az ALDI állandó kínálatában kapható, karakteres ízvilágú LE COQ DE FRANCE Camembert sajtot elsősorban a sajtkülönlegességek kedvelőinek ajánljuk. A klasszikus és aromás változatban is elérhető termék 45 %-os zsírtartalmú, és...

Tovább olvasom

Magazin: Kímélő, de határozott megoldások a rovarok inváziója ellen

A rovarirtó és rovarriasztó szerek piacát növekedés jellemezte az elmúlt időszakban, a rovarok elképesztő méreteket öltő inváziójának köszönhetően. A szektor szereplői folyamatos innovációikkal olyan megoldásokat igyekeznek kínálni, amelyek fokozott hatékonyságuk...

Tovább olvasom

A szépségiparban az SMS stratégiai fontosságú

Az SMS szöveges üzenet marketing célú használata nem újdonság. Mégis egyre kedveltebb a kozmatikumok világában. Ügyes fogásokkal az értékesítés közvetlen és közvetett növelésére szolgál, még a világjárvány idején is. Évtizedes...

Tovább olvasom

Csörgő kekszre harap a gyerek – A nap videója

Az „alapfokon” és cukrászdai szinten is viszonylag egyszerűen elkészíthető, Japánban rendkívül népszerű csörgő sütemény nemcsak szemet-szájat, de fület is gyönyörködtet, és nemcsak egy gyereknek képes élvezetet nyújtani. Némi kreativitással, kísérletezéssel,...

Tovább olvasom

Csődhullám fenyegeti a magyar baromfiszektort

Csődhullám söpörhet végig a hazai baromfiszektorban a koronavírus-járvány gazdasági hatásai miatt – hívta fel a figyelmet Bárány László, a magyar baromfipiacon vezető szerepet betöltő kisvárdai-nyírkércsi Master Good csoport alapító-tulajdonosa a...

Tovább olvasom

KSH: márciusban 10,3 százalékkal nőttek a mezőgazdasági termelői árak

Márciusban 10,3 százalékkal magasabbak voltak a mezőgazdasági felvásárlási árak, mint egy évvel azelőtt, az éves áremelkedés 4,2 százalékponttal nagyobb volt a februárinál – derül ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH)...

Tovább olvasom

Plakátokon hirdeti az Auchan az országos koronavírus-szűrés fontosságát

A hazai orvosi egyetemek által végzett COVID-19 szűrővizsgálat fontosságára hívják fel a figyelmet azok a plakátok, amelyeket a héten helyeznek ki az ország összes Auchan áruházában. Az Auchan Magyarország a...

Tovább olvasom

Nagy kapacitású mezőgazdasági raktártelepek váltak elérhetővé

Három vidéki telephelyét készül értékesíteni az állami tulajdonban lévő Concordia Közraktár Zrt. A Lepsényben, Pakson, illetve Siófokon található ingatlanok válnak elérhetővé a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. Elektronikus Aukciós Rendszerében. A...

Tovább olvasom

Van-e helye a növényi alapú élelmiszereknek az egészséges étrendünkben?

A tehéntej és a belőle készülő tejtermékek a szervezet számára nélkülözhetetlen tápanyagokat jól hasznosuló formában tartalmaznak: fehérjéket, szénhidrátokat, zsírokat, igen gazdagok ásványi anyagokban, például káliumban, kalciumban, magnéziumban, szelénben, valamint vízben...

Tovább olvasom

Vérkészítmények előállítását és a járványveszély kezelését is támogatja a Prolan

Az idén 30 éves Prolan Irányítástechnikai Zrt. 7 millió forintot adományoz az Országos Vérellátó Szolgálatnak, és további 3 milliós támogatással segíti Budakalász önkormányzatát a járványhelyzet megoldásában.   Terveik között szerepel...

Tovább olvasom

Nébih: május 31-ig kell elkészíteni a 2020. évi élelmiszerlánc-felügyeleti díjbevallást

Az idén is május 31-ig kell benyújtani a 2020. évi élelmiszerlánc-felügyeleti díjbevallást az élelmiszerlánc szereplők többségének, azonban a járványhelyzetre tekintettel a vendéglátás, a közétkeztetés és a turisztika ágazatokban érintett cégek...

Tovább olvasom

Magyarország lett az európai kóser húsellátás egyik központja

Magyarországi vágóhíd biztosítja az európai kóser húsellátás jelentős részét a világjárvány alatt – közölte az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség (EMIH)  az MTI-vel. A tájékoztatás szerint a kóser élelmiszer-ellátásban világszerte komoly...

Tovább olvasom

Fogyasztóvédelem a digitális térben – webinar a PwC szakértőivel

Fogyasztóvédelem a digitális térben – Változó gyakorlat és kiemelt hatósági figyelem a járvány idején címmel webinar képzést tartanak a PwC szakértői 2020. május 26-án kedden, 10:00 – 11:30 között, Webex...

Tovább olvasom

AM: végéhez közelítenek a tavaszi szántóföldi munkák

A tavaszi árpa, a zab, a magborsó és a cukorrépa vetése a múlt héten gyakorlatilag befejeződött, a napraforgót 97 százalékban, a kukoricát pedig már 912 ezer hektáron, 92 százalékban vetették...

Tovább olvasom

A veszélyhelyzet adatvédelmi vonatkozásai

A Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány megrendelésére a koronavírus járvány kapcsán kihirdetett vészhelyzet adatvédelmi vonatkozásait összefoglaló memorandumát készült. A Veszélyhelyzet kihirdetése, azaz 2020. március 11. óta a munkáltatók és más adatkezelők...

Tovább olvasom

Tömegesen indultak a franciák cigarettát venni a spanyol határra

A koronavírus-járvány miatt nyolc hétig tartó általános karantén feloldását követő első napon a franciák tömegesen indultak cigarettát venni a francia-spanyol határon fekvő Perthusba, ahol fele annyiba kerül a dohánytermék, mint...

Tovább olvasom

Május végére jelentősebb számú szállásfoglalás várható

Május végére várható jelentősebb számú foglalás a turizmusban, és a főszezon kilátásairól is majd csak akkor lehet biztosabbat mondani – vélekedett Semsei Sándor, a Magyar Turisztikai Desztináció Menedzsment Szövetségének (MTDMSZ)...

Tovább olvasom

A Henkel erőteljes első negyedéves árbevétel teljesítményt mutat nagyon nehéz piaci körülmények között

A Henkel üzleti teljesítményét a 2020-as pénzügyi év első negyedévében befolyásolta a COVID-19 járvány. A Csoport árbevétele nominálisan -0,8  százalékkal, 4,9 milliárd euróra csökkent. A COVID-19 világjárvány hatásai ellenére a...

Tovább olvasom

Jelentősen visszaesett a csehországi idegenforgalom az első negyedévben

Több mint 3,1 millió turista szállt meg az első negyedévben a csehországi szállodákban, panziókban és kempingekben, 22,2 százalékkal kevesebb, mint 2019 azonos időszakában – közölte a Cseh Statisztikai Hivatal (CSÚ) ...

Tovább olvasom

Megkezdi szállodáinak újranyitását a Hunguest Hotels

Újranyitja május 15-én két szállodáját az Opus Global Nyrt. turisztikai divíziójához tartozó Hunguest Hotels, a többi, nem tartós felújítás alá kerülő szálloda többsége a tervek szerint legkorábban május 29-től, a...

Tovább olvasom

A Mars is részt vesz a koronavírus elleni küzdelemben

A világ egyik vezető édesség, élelmiszer és kisállateledel gyártója, a Mars 20 millió dollár értékű anyagi és tárgyi adománnyal segíti a koronavírus-járvány elleni globális küzdelmet. A családi tulajdonban lévő vállalat...

Tovább olvasom

Komoly profitot hoz a francia retaileknek a koronavírus okozta változás

A helyi boltok, a diszkontok és az e-commerce kereskedők azok közé tartoznak, akik komoly előnyökhöz jutottak a francia kiskereskedői szektor hatalmas változásai kapcsán, amelyeket a járvány eredményezett.   Az Alvarez...

Tovább olvasom

Ezekre a koronavírusos oldalakra ne kattintson!

Százával hoznak létre olyan, koronavírushoz kapcsolható oldalakat, amelyekkel valójában rosszindulatú kampányokat végeznek. Egyetlen céljuk a felhasználó bizalmas adatainak megszerzése. Már akadnak olyan levelek is idehaza, amiket magyar nyelven írtak hasonló...

Tovább olvasom

Karantén-snack a PepsiCo-tól

„Közvetlenül a fogyasztóhoz”. Ez a PepsiCo új kampányának a neve. A cég megvásárolta a Snacks.com-ot és a PantryShop.com-ot, hogy ezeken az oldalakon keresztül még gyorsabban adhassák el termékeiket online. A...

Tovább olvasom

Új megoldás a távolságtartásra a Coop Olaszországtól

Új technológiai megoldásokat talált ki a Coop Olaszország, hogy fenntartható legyen a távolságtartás a boltokban a koronavírus idején. A cég a nagyobb üzleteknek és hipermarketeknek a Kiosk Coopot fejlesztette ki,...

Tovább olvasom

Magazin: Favilla, fakanál, fatányér!

A környezetbarát evőeszközök, tányérok, poharak és csomagolóanyagok ma már szervesen kötődnek a gasztronómia siketrendjeihez – a street food, a finger food, to-go, a takeaway, a kávézók világához és a fenntarthatósághoz....

Tovább olvasom

Könnyített otthonfőzés dobozból

Az otthoni ételkészítés, így az egyszerűsített főzés is reneszánszát éli az USA-ban a koronavírus miatt. Az előkészített, kiporciózott alapanyagok a recepttel együtt egy dobozban összekészítve várják a vásárlókat az élelmiszerüzletek...

Tovább olvasom

Márciusi vendéglátóhelyi KSH-adatok

A statisztika szigorú, kíméletlenül mutatja a járvány miatti visszaesést a vendéglátásban is – fogalmazott a blokkk.com KSH-márciusi adataira hivatkozva. Az év jól indult! Két hét alatt zuhant közel felével a...

Tovább olvasom
Oldal