Új megoldás a távolságtartásra a Coop Olaszországtól
Új technológiai megoldásokat talált ki a Coop Olaszország, hogy fenntartható legyen a távolságtartás a boltokban a koronavírus idején.
A cég a nagyobb üzleteknek és hipermarketeknek a Kiosk Coopot fejlesztette ki, míg a Kiosk Coop Light az önkiszolgáló vásárlásoknál segít és a közepes boltokban jelenik meg.
A rendszer „Drive” módban történő használata során a vásárlók a Coop e-commerce szolgáltatásán keresztül vásárolnak, és online fizetnek. Amikor odaérnek az üzlethez, hogy felvegyék a rendelt áruk, QR- vagy PIN-kóddal azonosítják magukat, a rendelt termékeket pedig az üzletek alkalmazottai odaviszik nekik az autójukhoz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Átvállalja a Coop az egészségügyi betétek megemelt áfájának különbözetét Olaszországban
A Coop Italia vállalta, hogy nem hárítja a vásárlókra az…
Tovább olvasom >StarStore – Év Kereskedője 2023: Átadtuk a díjakat
A Trade magazin idén már 9. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Minden várakozást felülmúlt idén az Anuga
A világ első számú élelmiszer- és italszakmai vására, az Anuga…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >