Karantén-snack a PepsiCo-tól
„Közvetlenül a fogyasztóhoz”. Ez a PepsiCo új kampányának a neve. A cég megvásárolta a Snacks.com-ot és a PantryShop.com-ot, hogy ezeken az oldalakon keresztül még gyorsabban adhassák el termékeiket online.
A PepsiCo a múlt hónapban 10 százalékos bevétel-emelkedést tapasztalt, mivel a fogyasztók rengeteg élelmiszert halmoztak fel otthon. Mindez egyúttal azt is magával hozta, hogy egyre többen egyre többet vásárolnak online. A PepsiCo felismerte, hogy sokkal egyszerűbb, ha kevesebb piaci zavaró tényezővel közvetlenül értékesíti termékeit magánszemélyeknek.
The Verge
Kapcsolódó cikkeink
Továbbra is kedvelik a fogyasztók a sokcsatornás vásárlást
Az amerikai fogyasztók közel háromnegyede választja az omnichannel vásárlást. A…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a legmagasabb az e-kereskedelmi penetráció
A Stocklytics.com által bemutatott adatok alapján az e-kereskedelem penetrációja az…
Tovább olvasom >Méltánytalan a vállalkozások kezelése az online vásárlások területén
A vállalkozások online vásárlásával kapcsolatos, diszkriminatívnak tekinthető szabályozás témájában intézett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >Megjelent a világ első unalmas telefonja a Heineken jóvoltából
A Heineken® a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Kincset érő tárgyak lapulnak a magyarok szekrényeiben
Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket, de…
Tovább olvasom >