Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a Trade magazin
Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a Trade magazin
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Újra itt a Nemzetközi V-Label Awards, a növényi alapú iparágban elért pozitív változásokat ünneplő díjátadó program, amely idén a Plant Based World Expo Europe-pal összefogva mutatja be a befektetőknek és viszonteladóknak az iparág legjobbjait.
A Nemzetközi V-Label Awards kulcsfontosságú szerepet játszik a növényi alapú ágazat kiválóságának elismerésében. A díjátadó célja reflektorfénybe állítani az iparágban változást előidéző vállalatokat és ösztönözni az innovációt és a kreativitást.
A 2022. évi eseményre több mint 30 országból 260 pályázat érkezett. Az idei versenyre augusztus 11-éig lehetett nevezni a szakértők által zsűrizett a fenntarthatóság, innováció, illetve marketing és branding köré épülő kategóriákban. Emellett visszatér a népszerű, vásárlók szavazatai alapján odaítélésre kerülő közönségdíj is.
A szakértői zsűriben a vegán szféra olyan befolyásos vállalkozói vesznek részt, mint Sonalie Figueiras a Green Queentől vagy Vikas Garg az abillion közösségi apptól, valamint – egyebek mellett – a ProVeg Incubator vagy a Vegconomist képviselői. Magyarországot a zsűriben Szöllősi Réka élelmiszer-politikai elemző és fenntarthatósági tanácsadó képviseli.
A Trade magazin a V-label Awards hivatalos médiatámogatójaként részletesen beszámol az eredményekről. //
Kapcsolódó cikkeink
A MAVEG meghívására újra hazánkba jön Melanie Joy
Újfent Magyarországra látogat az egyik legismertebb vegán aktivista, a Harvard…
Tovább olvasom >Újévi fogadalmak: két hónapnyi lendület
A foodora tapasztalatai azt mutatják, hogy az év eleji ételrendelésekre…
Tovább olvasom >Megduplázódhat a vegán állateledelek globális piaca 2034-re
Egyre több gazdi ismeri fel a növényi alapú étrend előnyeit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >