Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a Trade magazin
Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a Trade magazin
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Újra itt a Nemzetközi V-Label Awards, a növényi alapú iparágban elért pozitív változásokat ünneplő díjátadó program, amely idén a Plant Based World Expo Europe-pal összefogva mutatja be a befektetőknek és viszonteladóknak az iparág legjobbjait.
A Nemzetközi V-Label Awards kulcsfontosságú szerepet játszik a növényi alapú ágazat kiválóságának elismerésében. A díjátadó célja reflektorfénybe állítani az iparágban változást előidéző vállalatokat és ösztönözni az innovációt és a kreativitást.
A 2022. évi eseményre több mint 30 országból 260 pályázat érkezett. Az idei versenyre augusztus 11-éig lehetett nevezni a szakértők által zsűrizett a fenntarthatóság, innováció, illetve marketing és branding köré épülő kategóriákban. Emellett visszatér a népszerű, vásárlók szavazatai alapján odaítélésre kerülő közönségdíj is.
A szakértői zsűriben a vegán szféra olyan befolyásos vállalkozói vesznek részt, mint Sonalie Figueiras a Green Queentől vagy Vikas Garg az abillion közösségi apptól, valamint – egyebek mellett – a ProVeg Incubator vagy a Vegconomist képviselői. Magyarországot a zsűriben Szöllősi Réka élelmiszer-politikai elemző és fenntarthatósági tanácsadó képviseli.
A Trade magazin a V-label Awards hivatalos médiatámogatójaként részletesen beszámol az eredményekről. //
Related news
Plant-based meat substitutes need new messages in 2024
Sales of the category, which initially exploded due to a…
Read more >Plant-based foods are taking over
Both manufacturers and distributors in the plant-based segment are trying…
Read more >Waitrose introduces oat milk coffee vending machine
Waitrose has introduced a vending machine specifically designed to serve…
Read more >Related news
Tesco is optimistic about its future in Hungary
In an interview with Pénzcentrum, Zsolt Pálinkás, CEO of Tesco…
Read more >The Hungarian beer market focuses on alcohol-free beers and the premium category
The Hungarian beer market is witnessing significant shifts, with non-alcoholic…
Read more >Danone’s research looked at the popularity of herbal products
In 2024, Danone Hungary again participated in the regional research…
Read more >