TrafikTV – where “only the results matter”
According to the analysis of RetailZOOM Kft., sales of FMCG products increased by more than 27% in National Tobaccos Shops in 2022, with sales revenue approaching HUF 170bn.


Zoltán Tóth
CEO
DigInStore
TrafikTV has developed an advertising scheme for those companies that wish to enter this rapidly developing retail channel: we offer the combination of a 3-week retailer “sell-in” advertising period and a 3-week consumer communication “sell-out” period, in 700 tobaccos shops.
Relying on our microsite, we can monitor the participation of tobacco shops with the help of the purchase attesting documents. TrafikTV will only charge the service to those tobacco shops that are certified to have participated in the campaigns. We share the communication risk with our partner, offering measurable efficiency and profitability – because we know that at the end of the day ONLY THE RESULTS MATTER. (x)
Related news
Records and innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is light at the end of the tunnel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A DAV Mérnöki Kft. már tudja, hogyan kell előnyt kovácsolni az ESG-ből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than loyalty – the myKiK loyalty program is 1 year old
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >They took action to save the peanut
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
