Reál: Successful promotion with Hungarian Product
Hungarian Product Nonprofit Kft. organised a promotion campaign in REÁL stores between 2 and 27 September. Shoppers who purchased minimum two Cerbona Élelmiszergyártó Kft., Detki Keksz Édesipari Kft., Nádudvari Élelmiszer Kft., Gyulahús Kft., Pölöskei Italgyártó Kft., Gyermelyi Zrt., NaturAqua Kft. or Szerencsi Bonbon Kft. products entered a draw, where the main prizes were 10 wellness weekends for families. Several thousand AP codes were uploaded in the promotional period, and many of those who played belong to the age group of 25-34 year olds. It was real win-win cooperation for Hungarian Product and REÁL, raising awareness of the trademark and increasing sales at the same time. //
Related news
Brand power lies in pralines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Latest global phenomena discussed in the Mesterművek business club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Allegro has 4.2 million international customers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oatly Launches Ready-to-Drink Oat-Based Iced Coffees in the UK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Colruyt expands health offering with self-testing kits
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
