Reál: Successful promotion with Hungarian Product
Hungarian Product Nonprofit Kft. organised a promotion campaign in REÁL stores between 2 and 27 September. Shoppers who purchased minimum two Cerbona Élelmiszergyártó Kft., Detki Keksz Édesipari Kft., Nádudvari Élelmiszer Kft., Gyulahús Kft., Pölöskei Italgyártó Kft., Gyermelyi Zrt., NaturAqua Kft. or Szerencsi Bonbon Kft. products entered a draw, where the main prizes were 10 wellness weekends for families. Several thousand AP codes were uploaded in the promotional period, and many of those who played belong to the age group of 25-34 year olds. It was real win-win cooperation for Hungarian Product and REÁL, raising awareness of the trademark and increasing sales at the same time. //
Related news
Gyulahús Kft. is implementing an investment of almost 4.5 billion forints.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The role of Hungarian product trademarks has further strengthened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tradition and innovation: this is how Nádudvari stays competitive in the food market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Réka Rubint: “Only one thing tires me: resting…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food Summit” a huge success at the 82nd OMÉK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >