Reál: Successful promotion with Hungarian Product
Hungarian Product Nonprofit Kft. organised a promotion campaign in REÁL stores between 2 and 27 September. Shoppers who purchased minimum two Cerbona Élelmiszergyártó Kft., Detki Keksz Édesipari Kft., Nádudvari Élelmiszer Kft., Gyulahús Kft., Pölöskei Italgyártó Kft., Gyermelyi Zrt., NaturAqua Kft. or Szerencsi Bonbon Kft. products entered a draw, where the main prizes were 10 wellness weekends for families. Several thousand AP codes were uploaded in the promotional period, and many of those who played belong to the age group of 25-34 year olds. It was real win-win cooperation for Hungarian Product and REÁL, raising awareness of the trademark and increasing sales at the same time. //
Related news
“Businesses want to survive and grow”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chez deep freezer!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gyermelyi Cake Flour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
This is how much pensioner food vouchers are actually worth – each store chain offers a different discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Weak average walnut harvest: Hungary may need imported walnuts by Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >McDonald’s celebrates Christmas with friends with a Generation Z TikTok sitcom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

