Reál: eredményes promóció Magyar Termékekkel
A Magyar Termék Nonprofit Kft. számára rendkívül fontosak az üzletlánci együttműködések, hiszen ezek – azon túl, hogy ráirányítják a figyelmet a hazai termékekre – mindig nagyszerű eredményeket hoznak a gyártók, a kereskedők és a fogyasztók számára egyaránt. Így volt ez az idén első alkalommal megszervezett, szeptember 2. és 27. között zajló Reál-promócióban is.
Nyolc cég: a Cerbona Élelmiszergyártó Kft., a Detki Keksz Édesipari Kft., a Nádudvari Élelmiszer Kft., a Gyulahús Kft., a Pölöskei Italgyártó Kft., a Gyermelyi Zrt., a NaturAqua Kft. és a Szerencsi Bonbon Kft. vett részt a szeptemberi „Induljon jól a suli” promócióban. Legalább két termék megvásárlásával lehetett bekapcsolódni a nyereményjátékba, amelynek 10 darab családi wellness hétvége volt a fődíja. Emellett napi (gyerekroller) és heti nyeremények (Play Station 4) is várták a szerencsés vevőket.
A promóció elsődleges célja az volt, hogy az akcióban részt vevő termékek vásárlására ösztönözzön, erősítse a márka ismertségét és a hozzá fűződő lojalitást, valamint megszólítsa a fiatalabb célcsoportot.
A kampány négy hete alatt sok ezer érvényes AP-kódot töltöttek fel, egy-egy játékos több alkalommal is pályázott, így is érvényesült a promóció vásárlást ösztönző célja.
A résztvevők körében feltűnően magas a 25–34 évesek aránya, amely örömteli visszajelzés arra, hogy a nyereménypiramissal, valamint a médiamegjelenések általi érzékenyítéssel sikerült megszólítani és Magyar Termék védjegyes termékek vásárlására ösztönözni a fiatal családos réteget is.
A kampányidőszak alatti médiamegjelenések – Nők Lapja, Nők Lapja Konyha, Meglepetés, Story, Best – tovább erősítették a nyereményjátékban részt vevő cégek ismertségét, termékeik szerethetőségét. A frappáns üzenetnek és a vonzó imázsnak is fontos szerepe volt a promócióban. A Magyar Termék közösségi megjelenése számára nyújtott hirdetési lehetőség pedig kiváló példája az üzletlánc és a hazai gyártók közötti win-win együttműködésnek. A közös fogyasztói akció felpörgette a résztvevő termékek forgalmát, erősítve a Reál és a közreműködő cégek forgalmi együttműködését. //
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Gyerekrajzok a természetvédelemről a Nádudvari joghurtok csomagolásán
Több százezer Nádudvari joghurt csomagolására kerülnek rá a #mitehetünktöbbet rajzpályázat…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >3,7%-kal emelkedtek az árak novemberben
Az októberi 3,2%-os év/év alapú áremelkedést követően novemberben 3,7%-kal nőttek átlagosan…
Tovább olvasom >KSH: novemberben a fogyasztói árak 3,7 százalékkal haladták meg az előző év azonos havi értékeket
Novemberben a fogyasztói árak átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >