Reál: eredményes promóció Magyar Termékekkel

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 12. 07. 10:21

A Magyar Termék Nonprofit Kft. számára rendkívül fontosak az üzletlánci együttműködések, hiszen ezek – azon túl, hogy ráirányítják a figyelmet a hazai termékekre – mindig nagyszerű eredményeket hoznak a gyártók, a kereskedők és a fogyasztók számára egyaránt. Így volt ez az idén első alkalommal megszervezett, szeptember 2. és 27. között zajló Reál-promócióban is.

Magyar Termék logo Magyar Termék logo

Nyolc cég: a Cerbona Élelmiszergyártó Kft., a Detki Keksz Édesipari Kft., a Nádudvari Élelmiszer Kft., a Gyulahús Kft., a Pölöskei Italgyártó Kft., a Gyermelyi Zrt., a NaturAqua Kft. és a Szerencsi Bonbon Kft. vett részt a szeptemberi „Induljon jól a suli” promócióban. Legalább két termék megvásárlásával lehetett bekapcsolódni a nyereményjátékba, amelynek 10 darab családi wellness hétvége volt a fődíja. Emellett napi (gyerekroller) és heti nyeremények (Play Station 4) is várták a szerencsés vevőket.

Reál: Sikeres promóció a Magyar Termékkel

A promóció elsődleges célja az volt, hogy az akcióban részt vevő termékek vásárlására ösztönözzön, erősítse a márka ismertségét és a hozzá fűződő lojalitást, valamint megszólítsa a fiatalabb célcsoportot.

A kampány négy hete alatt sok ezer érvényes AP-kódot töltöttek fel, egy-egy játékos több alkalommal is pályázott, így is érvényesült a promóció vásárlást ösztönző célja.

A résztvevők körében feltűnően magas a 25–34 évesek aránya, amely örömteli visszajelzés arra, hogy a nyereménypiramissal, valamint a médiamegjelenések általi érzékenyítéssel sikerült megszólítani és Magyar Termék védjegyes termékek vásárlására ösztönözni a fiatal családos réteget is.

A kampányidőszak alatti médiamegjelenések – Nők Lapja, Nők Lapja Konyha, Meglepetés, Story, Best – tovább erősítették a nyereményjátékban részt vevő cégek ismertségét, termékeik szerethetőségét. A frappáns üzenetnek és a vonzó imázsnak is fontos szerepe volt a promócióban. A Magyar Termék közösségi megjelenése számára nyújtott hirdetési lehetőség pedig kiváló példája az üzletlánc és a hazai gyártók közötti win-win együttműködésnek. A közös fogyasztói akció felpörgette a résztvevő termékek forgalmát, erősítve a Reál és a közreműködő cégek forgalmi együttműködését. //

Kapcsolódó cikkeink